Ogłoszenie z dnia 2024-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00410829/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zwiększenie efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy Rudka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rudka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brańska 13
1.5.2.) Miejscowość: Rudka
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-123
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rudka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-rudka
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9911b836-eaa4-4634-aae9-aa62448b45fe1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zwiększenie efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy Rudka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9911b836-eaa4-4634-aae9-aa62448b45fe
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00452117
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026927/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Zwiększenie efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy Rudka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00410829
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SEK.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: „Zwiększenie efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy Rudka”
2. Zakres zadania inwestycyjnego ogranicza się do nieruchomości Zamawiającego.
Przedmiotem opracowania jest budynek Urzędu Gminy w Rudce
Zamówienie obejmuje:
Wykonanie inwentaryzacji budynku w tym pomieszczenia kotłowni oraz magazynu paliwa.
Wykonanie inwentaryzacji instalacji CO, CWU, wod-kan.
Wykonanie dokumentacji projektowej wykonawczej w zakresie:
Modernizacji źródła ciepła,
Instalacji fotowoltaicznej.
Wykonanie Audytu Energetycznego budynku ex-post.
W powyższym zakresie należy przeprowadzić:
niezbędne procedury formalno – prawne, w tym uzyskanie wymaganych uzgodnień ppoż w zakresie źródła ciepła oraz instalacji PV,
uzyskanie warunków i zgody na podniesienie mocy obiektu uwzględniające zapotrzebowanie elektroenergetyczne pompy ciepła,
uzyskanie innych niezbędnych zezwoleń, postanowień bądź decyzji administracyjnych,
nabycie niezbędnych materiałów i realizację dostaw,
realizację niezbędnych robót instalacyjnych i budowlanych,
wykonanie dokumentacji powykonawczej,
odbiór prac.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Wykonanie pełnej inwentaryzacji obiektowej w zakresie instalacyjnym i budowlanym, jeżeli jest to wymagane, oraz wykonanie na tej podstawie dokumentacji projektowe, graficznej i opisowej do zatwierdzenia przez Zamawiającego.
2) PZT.
Sporządzenie projektu zagospodarowania terenu na aktualnej mapie do celów projektowych przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót – jeżeli będzie to wymagane.
3) Audyt ex-post.
Opracowanie Audytu Energetycznego obiektu po wykonaniu modernizacji źródła ciepła i instalacji fotowoltaicznej.
4) Opinia konstrukcyjna.
Opracowanie opinii technicznej przez uprawnionego konstruktora dotyczącej wytrzymałości dachów, na których będzie montowana instalacja fotowoltaiczna.
5) Dokumentacja projektowa.
Projekty instalacyjne (wykonawcze) dla każdej z branż wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i opiniami ppoż. oraz innymi, które są wymagane – po 3 egz.,
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż – po 3 egz.,
Kosztorysy uproszczone – po 2 egz.,
Oraz wszystkie wskazane dokumentacje i kosztorysy – 1 egz. na nośniku w wersji elektronicznej w formacie *.pdf.
6) Nadzór.
Zapewnienie nadzoru autorskiego.
7) Harmonogram.
Opracowanie i uzgodnienie z Użytkownikiem harmonogramu planowych prac i ewentualnych wyłączeń zasilania.
8) Materiały.
Zakup niezbędnych materiałów i ich dostawa.
9) Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych.
10) Dokumentacja powykonawcza.
Opracowanie dokumentacji powykonawczej po 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. na nośniku w wersji elektronicznej w formacie *.pdf.
11) Uzgodnienia.
Uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zaprojektowania, wykonania robót budowlanych, uruchomienia i przekazania obiektu do użytkowania, w tym w szczególności: uzgodnienie projektu budowlanego przez rzeczoznawcę ppoż., uzyskanie pozwolenia na budowę – jeśli wymagane, zgłoszenie przyłączenia mikro instalacji fotowoltaicznej do sieci elektroenergetycznej lokalnemu OSD.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówieniaSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 554638,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 554638,95 PLN
INNE PRZETARGI RUDKA
więcej: przetargi RUDKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont kotłowni i instalacji gazowej z szafką gazową oraz remont elewacji w budynku szklarni dużej
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w budynku XIII Liceum Ogólnokształcącego im. Bohaterów Westerplatte ul. Sądowa 4, 31-542 Kraków
- Remont zaplecza sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Inżynierii Środowiska i Melioracji w Krakowie przy ul. Ułanów 9
- Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Twardogórze - budynek biurowo-administracyjny ul. Wrocławska 15 w Twardogórze
- Remont oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku biurowo-szkoleniowym Ośrodka Szkolenia PIP we Wrocławiu przy ul. M. Kopernika 5
- Remont śluzy małej - SW Groszowice. Etap III
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.