Ogłoszenie z dnia 2024-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00363018/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja oraz poprawa efektywności energetycznej obiektów mienia gminnego z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RUDNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371710
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 71
1.5.2.) Miejscowość: Rudnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-330
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846841123
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@rudnik.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugrudnik.bip.e-zeto.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2586ee90-2896-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja oraz poprawa efektywności energetycznej obiektów mienia gminnego z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2586ee90-2896-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00452139
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00064296/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja oraz poprawa efektywności energetycznej obiektów mienia gminnego z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00363018
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5352158,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Zakres zadania obejmuje poprawę stanu technicznego oraz poprawę efektywności energetycznej obiektów mienia gminnego poprzez między innymi: wymianę instalacji (w tym elektrycznych), izolację ścian i fundamentów, wymianę pokrycia dachowego, montaż instalacji OZE, zagospodarowanie terenu.
4.2. Na inwestycje składają się poniższe zadania:
- wymiana instalacji elektrycznych w Szkole Podstawowej w Rudniku,
- wymiana instalacji elektrycznych w Szkole Podstawowej w Płonce,
- wykonanie izolacji ścian fundamentowych w Szkole Podstawowej w Rudniku,
- wykonanie izolacji ścian fundamentowych w Szkole Podstawowej w Płonce,
- modernizacja dachu na budynku gminnym z wymianą pokrycia dachowego w m. Rudnik,
- zagospodarowanie terenu wraz z przebudową zjazdu przy Gminnym Centrum Kultury w Rudniku,
- modernizacja budynku magazynowo- garażowego w m. Płonka,
- modernizacja budynku biurowo- gospodarczego z instalacją OZE w m. Płonka,
- modernizacja budynku gminnego w m. Rudnik z instalacją OZE.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne
45454100-5 - Odnawianie
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45262660-5 - Usuwanie azbestu
45410000-4 - Tynkowanie
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45431200-9 - Kładzenie glazury
45321000-3 - Izolacja cieplna
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5173380,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6419827,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5173380,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.P.H.U. Komark Bogusław Mróz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 110611655
7.3.3) Ulica: Kołowrót 22
7.3.4) Miejscowość: Krasnystaw
7.3.5) Kod pocztowy: 22-300
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Izolacji pionowej budynku Szkoły Podstawowej w Rudniku.
Adam Strumidło - Zakład Ogólnobudowlany, Płoskie 179D, 22-400 Zamość
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Produkcyjno - Handlowo - Usługowa KOMARK Bogusław Mróz
jakie przetargi wygrała firma
Firma Produkcyjno - Handlowo - Usługowa KOMARK Bogusław Mróz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5173380,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI RUDNIK
więcej: przetargi RUDNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu łazienek wraz z garderobami w Teatrze Studio oraz wymianą poziomów i pionów wodno-kanalizacyjnych
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.