eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HarasiukiRozbudowa i przebudowa budynku administracyjnego na potrzeby Gminnego Centrum Kultury



Ogłoszenie z dnia 2024-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa budynku administracyjnego na potrzeby Gminnego Centrum Kultury

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Harasiuki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409376

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 11

1.5.2.) Miejscowość: Harasiuki

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-413

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 15-8791306

1.5.8.) Numer faksu: 15-8791306

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@harasiuki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.harasiuki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.harasiuki.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i przebudowa budynku administracyjnego na potrzeby Gminnego Centrum Kultury

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4988922-2fbf-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00452201

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003635/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Rozbudowa i przebudowa budynku administracyjnego na potrzeby Gminnego Centrum Kultury

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378400

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.III.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2084791,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest : realizacja inwestycji pn. „Rozbudowa
i przebudowa budynku administracyjnego na potrzeby Gminnego Centrum Kultury”.
Opis inwestycji : Zadanie inwestycyjne będzie polegało na rozbudowie i przebudowie istniejącego budynku administracyjnego na potrzeby Gminnego Centrum Kultury poprzez wykonanie dobudowy fragmentu obiektu z połączeniem z istniejącym budynkiem oraz roboty remontowe i modernizacyjne wewnętrzne oraz budowę szybu
i dostawę windy osobowej zewnętrznej.

Przedmiot zamówienia będzie realizowany z podziałem na dwa zadania:

4.2. Zadanie 1. „Rozbudowa i przebudowa budynku administracyjnego na potrzeby Gminnego Centrum Kultury”.
Zakres rzeczowy robót obejmuje wykonanie:
1) robot rozbiórkowych ( schodów zewnętrznych, demontaż drzwi i okien kolidujących
z rozbudowa),
2) robót ziemnych i fundamentów pod dobudowę budynku i szybu windy,
3) dobudowanie fragmentu budynku-roboty żelbetowe i murowe,
4) roboty wykończeniowe w nowej i istniejącej części budynku (ścianki
i zamurowania, tynki, roboty malarskie, posadzki, izolacje, malowanie, wymiana posadzek),
5) stolarka okienna, drzwiowa i ślusarka,
6) podjazdu, szybu windy wraz z obudową i zadaszeniem,
7) montażu i uruchomieniu windy osobowej,
8) roboty zewnętrzne – elewacje,
9) robót sanitarnych (kanalizacja sanitarna wewnętrzna, instalacja wody cieplej
i zimnej, wentylacja mechaniczna, klimatyzacja, instalacja c.o),
10) robót elektrycznych(instalacje wewnętrzne pomieszczeń),
11) aranżacji sali konferencyjno-widowiskowej,

4.3. Zadanie 2. Część administracyjna- roboty obejmujące korytarze i klatkę schodowa,
Zakres robót obejmuje:
1) wykonanie robót rozbiórkowych(nawierzchnie korytarzy, okładziny ścian i schodów, demontaż drzwi),
2) wykonanie nowych posadzek, okładzin ścian, sufitów i schodów,
3) montaż drzwi, barier i pochwytów na schodach,
4) wykonanie instalacji elektrycznych,

4.4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie zadania nr 2. w przypadku , gdy zapewni (w okresie, w którym może skorzystać z prawa opcji) źródła finansowania dla zadania Nr 2.
Szczegółowe zapisy dotyczące możliwości skorzystania przez Zamawiającego
z prawa opcji zostały opisane w projekcie umowy.

4.4.1. Zakres objęty prawem opcji obejmuje :
Zadanie Nr 2. Część administracyjna- roboty obejmujące korytarze i klatkę schodową.
Szczegółowy zakres robót do wykonania w ramach zadania nr 2 opisany został
w dokumentacji projektowej oraz oddzielnym przedmiarze robót stanowiącym załącznik 12A do SWZ.

4.4.2. Zamawiający informuje, iż zamówieniem podstawowym (gwarantowanym) objęta jest realizacja zadania NR 1.
4.5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania robót budowlanych, o którym mowa w pkt.4.2.i pkt. 4.3. określają:
1) dokumentacja projektowa, w tym:
- projekt architektoniczno-budowlany- zamienny,
- projekt budowlany- zamienny,- (branża sanitarna)
- projekt budowlany (projekt instalacji elektrycznych),
- projekt techniczny – aranżacja wnętrza(sala konferencyjno-widowiskowa), - (projekt zawiera szerszy zakres dotyczący wyposażenia, do wyceny oferty należy przyjąć elementy z przedmiaru robót od pozycji 4.1 do 4.6.)
stanowiące załącznik Nr 10 do SWZ,
2). specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB)
stanowiące załącznik Nr 11 do SWZ,
3) przedmiary robót stanowiące załącznik Nr 12 do SWZ,
4) przedmiar robót dot. zadania z prawem opcji stanowiący załącznik 12A do SWZ,
4.5.1. W przypadku rozbieżności w dokumentach wskazanych w pkt. 4.5. wiążące są zapisy wg następującej hierarchii dokumentów:
1) dokumentacja projektowa, z uwzględnieniem wyjaśnień udzielanych podczas postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) przedmiary robót, z zastrzeżeniem ust. 4 i 5.
4) wynagrodzenie wykonawcy ma charakter ryczałtu, który stanowi ekwiwalent świadczenia wykonawcy opisanego w dokumentacji projektowej wskazanej w pkt 4.5. oraz w STWIORB.
5) przedmiar robót ma charakter pomocniczy, co oznacza, że w przypadku, gdy dany rodzaj robót lub ich obmiar lub ich zakres został ujęty w dokumentacji projektowej lub w STWIORB – wykonawca zobowiązuje się wykonać wskazany tam rodzaj robót lub ich obmiar lub ich zakres zgodnie z dokumentacją projektową lub STWIORB w ramach wynagrodzenia ryczałtowego, nawet jeżeli dany rodzaj robót lub ich obmiar lub ich zakres nie został ujęty w przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262700-8 - Przebudowa budynków

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2241060,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2813748,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2241060,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma uslugowo-Handlowa "MAJSTER" Bieńko Krzysztof

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8651258991

7.3.3) Ulica: Mostowa 1

7.3.4) Miejscowość: Krzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 37-418

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2241060,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.