Ogłoszenie z dnia 2022-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00386722/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury edukacyjnej na terenie Gminy Sanok
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SANOK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 23
1.5.2.) Miejscowość: Sanok
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134656551
1.5.8.) Numer faksu: 134656553
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.kaczak@gminasanok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gmina.sanok.com.pl/bip
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://gmina.sanok.com.pl/bip/index.php?page=position.php&id=2818&grp=131.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa infrastruktury edukacyjnej na terenie Gminy Sanok2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79337912-4949-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00452222
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003132/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Poprawa infrastruktury edukacyjnej na terenie Gminy Sanok
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00386722/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKI.271.29.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5746302,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. „Poprawa infrastruktury edukacyjnej na terenie Gminy Sanok”.
2. Opis inwestycji:
Zakres rzeczowy zadania obejmuje przebudowę wraz z rozbudową szkoły podstawowej w Prusieku. W ramach prac budowlanych przebudowie poddane zostaną pomieszczenia w obrębie istniejącego obiektu oraz jego rozbudowa o nowe skrzydło. Na parterze przebudowie podlega jedna sala lekcyjna, pokój nauczycielski oraz toalety. W ich miejsce projektowana jest komunikacja jako korytarz ze schodami oraz pochylnią jak również rozbudowa toalet dla dzieci (chłopcy i dziewczynki). Ponadto rozbiórce ulegną stare schody zewnętrzne prowadzące do pomieszczenia kotłowni oraz stopy fundamentowe wystające ponad teren. Rozbudowa projektowana jest jako obiekt o dwóch kondygnacjach użytkowych (parter, I piętro, bez podpiwniczenia z poddaszem nieużytkowym). Na parterze powstanie sala gimnastyczna, węzły higieniczne dla chłopców, dziewczynek i osób niepełnosprawnych oraz wc dla ww. grup uczniów. Ponadto zaprojektowano jadalnie/świetlicę wraz z obsługującymi ją pomieszczeniami pomocniczymi. Na parterze zaprojektowano jedną salę lekcyjną, pokój nauczycielski oraz gabinet dyrektora szkoły. Ponadto znajdują się również toalety dla pracowników, węzeł sanitarny i pokój dla nauczycieli WF oraz pomieszczenie porządkowe. Na I piętrze w rozbudowanej części powstanie pięć sal lekcyjnych, jedna sala komputerowa, wc dla chłopców, dziewczynek, osób niepełnosprawnych, pokój socjalny dla sprzątaczek oraz pomieszczenie porządkowe. W ramach zadania wykonana zostanie nowa instalacja elektryczna w obrębie przebudowywanego obiektu, a także instalacja gazowa, centralnego ogrzewania wraz z kotłownią, wodociągowa i kanalizacyjna. Realizacja projektu bardzo pozytywnie wpłynie na lokalną społeczność gminy Sanok. Znacznie poprawi się jakość kształcenia oraz warunki prowadzenia zajęć szkolnych. Nastąpi wzrost odsetka dzieci w wieku szkolnym rozpoczynających naukę bezpośrednio na terenie macierzystej gminy. Dzięki budowie sali gimnastycznej poprawie ulegnie sprawność fizyczna dzieci i młodzieży, a przede wszystkim znacząco wyrównane zostaną szanse dzieci i młodzieży z ośrodków wiejskich w stosunków do rówieśników uczących się w ośrodkach miejskich.
3. Zakres robót obejmuje między innymi:
- roboty na istniejącym budynku: demontaż urządzeń i rurażu kotłowni, skucie płytek, skucie tynku, roboty rozbiórkowe posadzki i w-w posadzkowych, wykucie z muru drzwi i okna z zamurowaniem otworu, wykucie nowych otworów okiennych i drzwiowych, ślusarka EI 30, podbicie fundamentów z obniżeniem posadzki o 20cm, warstwy podposadzkowe, tynki, okładziny ścian i posadzek, gruntowanie, malowanie, ściana oporowa żelbetowa, zejście do kotłowni z obłożeniem kostką betonową, uzupełnienie docieplenia elewacji
- roboty w poziomie parteru: demontaż części połaci dachowej, częściowe wykucie z muru drzwi i okien, zamurowanie otworu okiennego, skucie płytek ścian i posadzek, obicie tynków, rozbiórka części ścian i ścianek, przymurowanie ścian i ścianek, tynki i okładziny z płytek, ościeżnice systemowe, skrzydła w okleinie CPL 0,2mm, sufity z płyt GKFI, gruntowanie, malowanie, uzupełninie elewacji, obłożenie schodów płytkami z kamienia naturalnego
- roboty budowlane - nowy budynek: fundamenty betonowe, ściany z bloczków betonu komórkowego, elementy żelbetowe, stal, kominy wentylacyjne i spalinowe systemowe, konstrukcja dachu (konstrukcja drewniana z pokryciem z blachy na rąbek, konstrukcja stalowa z pokryciem płytami warstwowymi z rdzeniem PIR), tynki, okładziny (tynki kat. III, sufity systemowe, gładzie, gruntowanie, malowanie), stolarka (stolarka okienna i drzwiowa PCV, drzwi wewnętrzne płytowe w okleinie CPL 0,2mm, ścianki ustępowe z płyt HPL 12mm), posadzki (warstwy podposadzkowe, wykładzina z tworzyw sztucznych, podłoga sportowa systemowa, balustrady), roboty budowlane zewnętrzne, elewacja (docieplenie styropianem gr.20cm z tynk cienkowarstwowy silikatowo-silikonowy, podbitka z tworzywa sztucznego), zagospodarowanie terenu (płytka odbojowa z kostki betonowej, alejki i pochylnie z kostki betonowej, balustrady dla niepełnosprawnych, wjazd główny do budynku z nawierzchnią mineralno-bitumiczną, kosze, ławki, stojak na rowery), panele fotowolticzne o mocy 10kW, wyposażenie sali gimnastycznej, wyposażenie świetlicy szkolnej,
- roboty instalacyjne sanitarne (instalacja centralnego ogrzewania, technologia kotłowni, instalacja wodociągowa, hydrantowa, kanalizacyjna, gazowa),
- roboty instalacyjne elektryczne (wyłącznik główny prądu WG, WLZ, tablice rozdzielcze, Instalacje elektryczne wewnętrzne, zasilenie zestawów PEL, Sieć strukturalna, CCTV, instalacja odgromowa, pomiary, połączenia wyrównawcze).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ - dokumentacji. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) projekt budowlany,
2) przedmiary robót.
W związku z tym, że wynagrodzenie będzie miało charakter kosztorysowy przedmiary robót załączone do SWZ są wiążące. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kosztorysu ofertowego (kosztorysów ofertowych) w oparciu o otrzymane od Zamawiającego przedmiary robót, przy zastosowaniu przyjętej przez siebie bazy cenowej do kosztorysowania i po doliczeniu podatku VAT. Kosztorys ofertowy (kosztorysy ofertowe) musi (muszą) być zgodny (zgodne) z przedmiarami robót i powinien (powinny) zawierać podstawę wyceny robót, opis robót zgodny z opisem ujętym w przedmiarze robót, obmiar zastosowany w przedmiarze robót oraz zryczałtowaną cenę jednostkową netto dla każdej pozycji przedmiaru (przedmiarów).
5. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową, przedmiary robót powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6065472,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6339603,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6065472,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solkan Sp. z o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962965307
7.3.3) Ulica: M.Reja 12
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-211
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6065472,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Usługa zorganizowania wycieczki do Włoch - Rzym dla osób uprawnionych do korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
- Zakup samochodu osobowo-towarowego
- Przebudowa przepustu na potoku bez nazwy na dz. nr ew. 434/2 w ciągu drogi gminnej nr 117433R w miejscowości Zabłotce
- Dostawa warzyw i owoców dla SPZOZ Sanok.
- Remont sanitariatów na piętrze 1 i 2 w Zespole Szkół nr 1 w Sanoku
- Zakup samochodu terenowego przystosowanego do ratownictwa górskiego
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja pomieszczeń szkolnych" w ramach projektu pn.: "Mechanik przyszłości"
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1570K Paszyn - Mogilno - Krużlowa w km ok. 5+901,78 - 6+730 w m. Mogilno
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- Termomodernizacja budynków na terenie Gminy Biała
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.