Ogłoszenie z dnia 2022-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00440360/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola im. Jasia i Małgosi w Kluczach na rok 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE IM. JASIA I MAŁGOSI W KLUCZACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271511940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sosnowa 13
1.5.2.) Miejscowość: Klucze
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-310
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkoleklucze@gmina-klucze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/pijimwkluczach
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola im. Jasia i Małgosi w Kluczach na rok 20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0ac778f-6538-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00452224
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00440353/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola im. Jasia i Małgosi w Kluczach na rok 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00440360/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/PK/1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Pieczywo/Wyroby cukiernicze4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 30075,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Warzywa, owoce4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03222300-6 - Owoce inne niż tropikalne
4.5.5.) Wartość części: 78119,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Artykuły garmażeryjne świeże4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 23319,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV: Mrożonki4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 38647,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V: Nabiał i artykuły mleczarskie4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 82852,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI: Produkty ogólnospożywcze4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 60532,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII: Mięso, produkty mięsne, wędliny4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 46304,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyniku błędu niezawinionego przez Zamawiającego, a wynikającego z błędnie działającego systemu informatycznego miniportalu termin składania ofert został wskazany na 16.11.2022 r., co spowodowało uniemożliwienie składania ofert w terminie prawidłowo wskazanym przez Zamawiającego. Termin prawidłowy zapisany przez Zamawiającego był na dzień 25.11.2022 r.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyniku błędu niezawinionego przez Zamawiającego, a wynikającego z błędnie działającego systemu informatycznego miniportalu termin składania ofert został wskazany na 16.11.2022 r., co spowodowało uniemożliwienie składania ofert w terminie prawidłowo wskazanym przez Zamawiającego. Termin prawidłowy zapisany przez Zamawiającego był na dzień 25.11.2022 r.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyniku błędu niezawinionego przez Zamawiającego, a wynikającego z błędnie działającego systemu informatycznego miniportalu termin składania ofert został wskazany na 16.11.2022 r., co spowodowało uniemożliwienie składania ofert w terminie prawidłowo wskazanym przez Zamawiającego. Termin prawidłowy zapisany przez Zamawiającego był na dzień 25.11.2022 r.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyniku błędu niezawinionego przez Zamawiającego, a wynikającego z błędnie działającego systemu informatycznego miniportalu termin składania ofert został wskazany na 16.11.2022 r., co spowodowało uniemożliwienie składania ofert w terminie prawidłowo wskazanym przez Zamawiającego. Termin prawidłowy zapisany przez Zamawiającego był na dzień 25.11.2022 r.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyniku błędu niezawinionego przez Zamawiającego, a wynikającego z błędnie działającego systemu informatycznego miniportalu termin składania ofert został wskazany na 16.11.2022 r., co spowodowało uniemożliwienie składania ofert w terminie prawidłowo wskazanym przez Zamawiającego. Termin prawidłowy zapisany przez Zamawiającego był na dzień 25.11.2022 r.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyniku błędu niezawinionego przez Zamawiającego, a wynikającego z błędnie działającego systemu informatycznego miniportalu termin składania ofert został wskazany na 16.11.2022 r., co spowodowało uniemożliwienie składania ofert w terminie prawidłowo wskazanym przez Zamawiającego. Termin prawidłowy zapisany przez Zamawiającego był na dzień 25.11.2022 r.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyniku błędu niezawinionego przez Zamawiającego, a wynikającego z błędnie działającego systemu informatycznego miniportalu termin składania ofert został wskazany na 16.11.2022 r., co spowodowało uniemożliwienie składania ofert w terminie prawidłowo wskazanym przez Zamawiającego. Termin prawidłowy zapisany przez Zamawiającego był na dzień 25.11.2022 r.
INNE PRZETARGI KLUCZE
- Termomodernizacja remizy OSP w Rodakach.
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego w miejscowościach Cieślin i Krzywopłoty.
więcej: przetargi KLUCZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "SUKCESYWNE DOSTAWY MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE"
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 2 w Markach w podziale na części.
- Dostawa mięsa, wędlin, pieczywa i drobiu
- Dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych do jednostek CUL
- Dostawa pieczywa (na 12 miesięcy)
więcej: Warzywa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.