eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówOgrodzenie terenu nowo wybudowanego hangaru Heksagon oraz powstałej nowej przestrzeni ekspozycyjnej i zintegrowanie jej z obecnym ogrodzeniem terenu Muzeum Lotnictwa Polskiego.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Ogrodzenie terenu nowo wybudowanego hangaru Heksagon oraz powstałej nowej przestrzeni ekspozycyjnej i zintegrowanie jej z obecnym ogrodzeniem terenu Muzeum Lotnictwa Polskiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126681

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 39

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-864

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 642 87 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@muzeumlotnictwa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumlotnictwa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ogrodzenie terenu nowo wybudowanego hangaru Heksagon oraz powstałej nowej przestrzeni ekspozycyjnej i zintegrowanie jej z obecnym ogrodzeniem terenu Muzeum Lotnictwa Polskiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3240ddab-0b39-4229-9d11-2d91e00f9a18

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00452227

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00284557/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Ogrodzenie terenu nowo wybudowanego hangaru Heksagon oraz powstałej nowej przestrzeni ekspozycyjnej i zintegrowanie jej z obecnym ogrodzeniem terenu Muzeum Lotnictwa Polskiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3240ddab-0b39-4229-9d11-2d91e00f9a18

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem X SWZ tj. INFORMACJE O ŚRODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, PRZY UŻYCIU KTÓRYCH ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KOMUNIKOWAŁ SIĘ Z WYKONAWCAMI, ORAZ INFORMACJE O WYMAGANIACH TECHNICZNYCH I ORGANIZACYJNYCH SPORZĄDZANIA, WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XXI SWZ tj. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH – INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DA-271-03 /24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowanych w zakresie budowy ogrodzenia przy Muzeum Lotnictwa Polskiego wraz z rozbiórką obiektu (ruin budynku stróżówki składu węglowego), oczyszczeniem i uzupełnieniem ubytków płyty hangarowej i przedhangarowej oraz budową i przebudową instalacji elektroenergetycznych i teletechnicznych na działkach nr 30, 16/24, 29, 21/85 obręb 6, Nowa Huta oraz działce nr 14/242 obr. 4 Śródmieście; w ramach projektu: Zielone Lotnisko – rozwój zabytkowego parku spacerowo-wypoczynkowego w Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje w ramach niniejszego zamówienia możliwość skorzystania z prawa opcji poprzez złożenie pisemnego oświadczenia Wykonawcy dotyczącego zamiaru udzielenie zamówienia w ramach prawa opcji zgodnie z treścią projektowanych postanowień umowy.
1. ROBOTY Z ZAKRESU PRAWA OPCJI 1 ujęte zostały w rozdziale 2 przedmiaru robót stanowiącym załącznik A5 do SWZ. Okres realizacji robót objętych prawem opcji 1 obejmuje do 6 miesięcy od dnia złożenia przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji. Zamawiający złoży oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji nie później niż do 31 grudnia 2025 r.
2. ROBOTY Z ZAKRESU PRAWA OPCJI 2 ujęte zostały w rozdziale 3 przedmiaru robót stanowiącym załącznik A5 do SWZ. Okres realizacji robót objętych prawem opcji 2 obejmuje do 6 miesięcy od dnia złożenia przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji. Zamawiający złoży oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji nie później niż do 31 grudnia 2025 r.
3. ROBOTY Z ZAKRESU PRAWA OPCJI 3 ujęte zostały w rozdziale 4 przedmiaru robót stanowiącym załącznik A5 do SWZ. Okres realizacji robót objętych prawem opcji 3 obejmuje do 6 miesięcy od dnia złożenia przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji. Zamawiający złoży oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji nie później niż do 31 grudnia 2025 r.
4. ROBOTY Z ZAKRESU PRAWA OPCJI 4 ujęte zostały w rozdziale 5 przedmiaru robót stanowiącym załącznik A5 do SWZ. Okres realizacji robót objętych prawem opcji 4 obejmuje do 6 miesięcy od dnia złożenia przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji. Zamawiający złoży oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji nie później niż do 31 grudnia 2025 r.
5. ROBOTY Z ZAKRESU PRAWA OPCJI 5 ujęte zostały w rozdziale 6 przedmiaru robót stanowiącym załącznik A5 do SWZ. Okres realizacji robót objętych prawem opcji 1 obejmuje do 6 miesięcy od dnia złożenia przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji. Zamawiający złoży oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji nie później niż do 31 grudnia 2025 r.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający korzystając z uprawnienia wynikającego z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych o wartości do 100% zamówienia podstawowego, polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie wznoszenia ogrodzenia, robót rozbiórkowych i zagospodarowania terenu na terenie Muzeum Lotnictwa Polskiego. Podstawowym warunkiem ewentualnego udzielenia zamówienia podobnego będzie fakt, iż w ramach niniejszego zamówienia publicznego Wykonawca zrealizuje roboty budowlane z najwyższą starannością. Ponadto ewentualne udzielenie Wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówienia podobnego warunkowane jest też tym, że zapewni on nie gorszy standard i jakość oraz warunki wykonywania nowego zamówienia niż dotyczące zamówienia podstawowego, a także że Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdziałem XVI SWZ tj. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Kierownika Budowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale VI. SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.:
2.3.1 są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100 (PLN)).
2.3.2 posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100 (PLN)).
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy oraz dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego.
2.4 zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
2.4.1 dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, czyli:
2.4.1.1 osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji Kierownika Budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie niezbędnym dla realizacji zamówienia, posiadającą stosowne uprawnienia i odpowiednią praktykę zgodnie z treścią art. 37c Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. (t.j.: Dz. U. z 2022 r. poz. 840 z późn. zm.), a także co najmniej pięcioletnią praktykę zawodową i doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w co najmniej trzech obiektach budowlanych, o wartości każdej z tych robót budowlanych nie mniejszej niż 500 000 zł brutto, z których co najmniej:
· jedna robota dotyczyła budowy ogrodzenia z bramą o długości tego ogrodzenia minimum 300 mb
· jedna dotyczyła obiektu wpisanego do rejestru lub ewidencji zabytków lub obiektu znajdującego się na terenie wpisanym do rejestru lub ewidencji zabytków.
Zamawiający informuje, że aby spełnić warunek Wykonawca musi wykazać trzy różne roboty budowlane z czego jedna robota budowlana może równocześnie łączyć wymagania dotyczące realizacji budowy ogrodzenia z bramą o długości tego ogrodzenia minimum 300 mb, oraz dotyczyć obiektu wpisanego do rejestru lub ewidencji zabytków lub obiekt znajdujący się na terenie wpisanym do rejestru lub ewidencji zabytków.
2.4.1.2 osobą przeznaczoną do pełnienie funkcji Kierownika Robót Elektrycznych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.
2.4.1.3 monterem instalacji elektrycznych z uprawnieniami SEP (grupa I) do eksploatacji i dozoru sieci i urządzeń elektroenergetycznych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.
2.4.1.4 osobą przeznaczoną do pełnienia Funkcji inspektora nadzoru terenów zieleni lub innej osoby z wykształceniem wyższym przyrodniczym i posiadającej doświadczenie w w/w zakresie.
2.4.1.5 osobą przeznaczoną do pełnienia Nadzoru nad pracami konserwatorskimi posiadającą kwalifikacje, o których mowa w art. 37 c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zamawiający informuje, iż dopuszcza możliwość łączenia funkcji wyżej wymienionych osób przeznaczonych do realizacji zamówienia w powyższych branżach i specjalnościach, w przypadku posiadania przez jedną osobę stosownych uprawnień, kwalifikacji i doświadczenia wymaganych dla określonych funkcji. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj.: między innymi w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j: Dziennik Ustaw z 2023r. poz. 334) lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczące uznawania ww. kwalifikacji lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. : Dziennik Ustaw z 2023r. poz. 551).
2.4.2 posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie ogrodzenia lub/i budynku, o wartości każdej ze wykazanych dwóch robót nie mniejszej niż 500 000,00 zł z czego: co najmniej jedna dotyczyła obiektu wpisanego do rejestru lub ewidencji zabytków lub obiektach znajdujących się na terenie wpisanym do rejestru lub ewidencji zabytków.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy oraz dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.: Dziennik Ustaw z 2024r. poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz robót budowlanych zawierający informacje pozwalające na potwierdzenie spełnienia warunków udziału opisanych w Rozdziale V SWZ, w szczególności nazwy inwestycji, rodzaj realizowanych prac, wartość, termin realizacji, nazwę Zamawiającego sporządzony według Załącznika nr 7 do SWZ,
2. dowody określające czy roboty budowlane zamieszczone w „Wykazie robót budowlanych” zostały wykonane należycie, w szczególności czy roboty zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
3. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - sporządzony według Załącznika nr 8 do SWZ.
4. aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niż 500 000,00 zł.
5. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 500 000,00 zł. (słownie: pięćset tysięcy złotych (PLN), w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

15. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę, wedle treści postanowień niniejszej SWZ i jej załączników, a w szczególności musi zawierać:
15.1 kalkulację ceny oferty – Załącznik 1A do SWZ
15.2 wykaz dodatkowego doświadczenia Kierownika Budowy – Załącznik 9 do SWZ
15.3 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowania i braku podstaw do wykluczenia, Załącznik 3 do SWZ
15.4 oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile dotyczy, Załącznik 6 do SWZ,
15.5 dowód wniesienia wadium (w przypadku wadium złożonego w formie innej niż pieniężna),
15.6 odpowiednie pełnomocnictwa w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika,
15.7 zobowiązanie innego podmiotu, o ile dotyczy, Załącznik 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zgodnie z Rozdziałem XII SWZ tj. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z Rozdziałem IX SWZ tj. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Załącznikiem 2 do SWZ tj. Projektowanymi Postanowieniami Umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-28 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-26

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 16 grudnia 2024 r.
2. Zamawiający zaznacza, iż dopuszcza możliwość wcześniejszej realizacji przedmiotu zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.