Ogłoszenie z dnia 2023-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00291469/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-05
- 2023/BZP 00427142/01 - Wynik z dnia 2023-10-04
- 2023/BZP 00446707/01 - Wynik z dnia 2023-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane na obiektach NW Tarnów – Etap III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.kondracka@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r16963,Roboty-budowlane-na-obiektach-NW-Tarnow-Etap-III.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane na obiektach NW Tarnów – Etap III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7505198-1b26-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00452238
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118919/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.61 Roboty budowlane na obiektach NW Tarnów - Etap III
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00291469
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2710.79.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 597610,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Potok Wolanka w km 0+000 - 4+400 w m. Zakliczyn, Wesołów, Zdonia,gm. Zakliczyn - udrożnienie, wykoszenie, zabudowa wyrw
Przedmiotem zadania jest wykonanie robót budowlanych (utrzymaniowych) polegających na:
- zabudowie wyrwy brzegowej i dennej powstałej wskutek przepływu wód powodziowych w 2021 r. w ujściowym odcinku potoku Wolanka na długości 60 mb, na działkach nr 9/1 i 9/2 w miejscowości Zakliczyn, gmina Zakliczyn, pow. tarnowski,
- zabudowie wyrw brzegowych powstałych wskutek przepływu wód powodziowych w 2021 r.
na długości 170 mb na działce nr 68/1 w miejscowości Zdonia, gmina Zakliczyn, pow. tarnowski.
Dla robót uzyskano postanowienie oraz zawiadomienie RDOŚ w Krakowie znak
ST-I.670.24.2023.MB, zaświadczające, iż nie wniesiono sprzeciwu wobec zamiaru wykonania powyższych prac (Załącznik nr 15a do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 243850,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Potok Brzozowianka w m. Lusławice, gm. Zakliczyn – naprawa (remont) zabezpieczeń skarp w km 3 + 150 – 3 + 250Przedmiotem zadania jest wykonanie robót budowlanych (utrzymaniowych) polegających
na naprawie istniejących na potoku Brzozowianka budowli regulacyjnych stanowiących własność właściciela wody oraz ubezpieczeń w obrębie tych budowli.
Dla przedmiotowego zadania planowany jest następujący zakres prac:
- zasyp wyrw i wyboju za gurtem kamieniem naturalnym - 250 m3
- niezbędne roboty ziemne – wykopy na odkład z wbudowaniem w zasyp – 100 m3
Dla robót uzyskano postanowienie oraz zawiadomienie RDOŚ w Krakowie znak:
ST-I.670.19.2023.MB, zaświadczające, iż nie wniesiono sprzeciwu wobec zamiaru wykonania powyższych prac (Załącznik nr 15b do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 81250,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Potok Rudzanka w km 0 + 000 – 6 + 390 w m. Filipowice, Ruda Kameralna,gm. Zakliczyn – udrożnienie, wykoszenie, naprawa umocnień i zabudowa wyrw
Przedmiotem zadania jest:
- zabudowa wyrw brzegowych powstałych wskutek przepływu wód powodziowych w 2021 r.
na potoku Rudzanka na długości 60 mb na działce nr 4 w miejscowości Filipowice, gmina Zakliczyn, pow. tarnowski,
- naprawa ubezpieczeń skarp potoku (budowle siatkowo kamienne) uszkodzonych wskutek przepływu wód powodziowych w 2021 r. na długości 30 mb na działce nr 4 w miejscowości Filipowice, gmina Zakliczyn, pow. tarnowski,
- udrożnienie koryta potoku poprzez likwidację zatorów z powalonych drzew, gałęzi i naniesionych śmieci – zagospodarowanie materiału z zatorów należeć będzie do Wykonawcy,
- udrożnienie potoku poprzez odtworzenie jego przekroju na długości 180 m , na wlocie do zapory przeciwrumowiskowej zlokalizowanej w km 4+410 - dz. nr 14 i 256 w m. Ruda Kameralna, gm. Zakliczyn. Wskutek zakolmatowania wlotu do zapory przyległe tereny narażone są na wystąpienia wód z koryta potoku,
- wycinkę zatorogennych zarośli na brzegach potoku - zagospodarowanie materiału z zatorów należeć będzie do Wykonawcy,
Dla robót uzyskano postanowienie oraz zawiadomienie RDOŚ w Krakowie znak
ST-I.670.22.2023.MB, zaświadczające, iż nie wniesiono sprzeciwu wobec zamiaru wykonania powyższych prac (Załącznik nr 15c do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami
4.5.5.) Wartość części: 138400,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Potok Paleśnianka i Olszowianka w m. Paleśnica, gm. Zakliczyn - zabudowa wyrw w rejonie ujścia potoku OlszowiankaPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w celu zabezpieczenia koryt potoków przed erozją boczną poprzez zasyp wyrw kamieniem naturalnym. Potok wymaga zaplanowanych zabiegów z uwagi na zabezpieczenie znajdujących się na prawym brzegu potoku Olszowianka zabudowań oraz drogi wojewódzkiej na lewym brzegu potoku Paleśnianka.
Planowana jest zabudowa wyrw brzegowych narzutem kamiennym:
- prawego brzegu potoku Olszowianka na długości 100 m,
- lewego brzegu potoku Olszowianka na długości 10 m,
- lewego brzegu potoku Paleśnianka na długości 25 m,
- prawego brzegu potoku Paleśnianka na długości 20 m,
Dla robót uzyskano postanowienie oraz zawiadomienie RDOŚ w Krakowie znak
ST-I.670.20.2023.MB, zaświadczające, iż nie wniesiono sprzeciwu wobec zamiaru wykonania powyższych prac (Załącznik nr 15d do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 134110,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137001,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170202,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137001,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEL-DRÓG Łukasz Nosek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8732964262
7.3.3) Ulica: Wesołów
7.3.4) Miejscowość: Zakliczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 32-840
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
MEL-DRÓG Alfred Czuba
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137001,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie zieleni i czystości w parku Karola Ferdynanda wazy w Wyszkowie oraz na terenach przyległych
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
- Przebudowa 2 zbiorników naturalnych na zbiorniki retencyjne w Gminie Bełżyce w formule zaprojektuj i wybuduj
- Odbudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Wilków Drugi gm. Błędów
- Awaryjne usunięcie zatorów z koryta rzeki granicznej Bug - listopad 2024
więcej: Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.