eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³opoleOdbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych na terenie Gminy Bia³opole



Og³oszenie z dnia 2022-11-22


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych na terenie Gminy Bia³opole

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Bia³opole

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198110

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Che³mska 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-135

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Che³msko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bialopole.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bialopole.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych na terenie Gminy Bia³opole

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fa3886f4-6a5b-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00452280

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00028183/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych na terenie Gminy Bia³opole

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

gmina-bialopole.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: gmina-bialopole.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi za³o¿yæ darmowe konto na Platformie zakupowej. Z³o¿enie oferty w postêpowaniu wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Bia³opole gmina-bialopole.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl. Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej przez opcjê „zadaj pytanie” lub przy u¿yciu zak³adki „Korespondencja”. W celu zadania pytania Zamawiaj±cemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz „ZADAJ PYTANIE”. Zamawiaj±cy udzieli wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert, pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa Gminy Bia³opole tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: ezamawiajacy_zgloszenia@marketplanet.pl i oneplace@marketplanet.pl Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego: 1)dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES, 2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej, tj.:1)sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s; 2)komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3)zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; 4)w³±czona obs³uga JavaScript; 5)zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj. plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu. Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrze¿e jako tajemnicê przedsiêbiorstwa, powinny zostaæ z³o¿one w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa” a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych na terenie Gminy Bia³opole” prowadzonym w trybie w trybie podstawowym a odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz spó³ka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzib± w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, jako w³a¶ciciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Bia³opole prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c± pod adresem: https://gmina-bialopole.ezamawiajacy.pl
3) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;4) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 5) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;6) Wykonawca posiada:− na podstawie art. 15 RODO
prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;7) Wykonawcy nie przys³uguje:− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GK.271.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie ca³ej masy odpadów komunalnych przekazanych przez w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, zarówno zmieszanych odpadów komunalnych jak i odpadów gromadzonych w sposób selektywny, bez wzglêdu na wystêpuj±ce warunki atmosferyczne. Zbiórka i zagospodarowanie odpadów powinno odbywaæ siê zgodnie z wytycznymi Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego, Regulaminu utrzymania czysto¶ci i porz±dku na terenie Gminy Bia³opole (Uchwa³a Rady Gminy Bia³opole Nr XXIV/126/20 z dnia 29 grudnia 2020 r. Dz. Urz. Woj. Lubelskiego z dnia 7 stycznia 2021 poz. 91), ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach oraz innymi w tym zakresie przepisami prawa polskiego. Szacunkowa ilo¶æ wytwarzanych odpadów w okresie trwania zamówienia ok.700 Mg, w tym odpady zmieszane i gromadzone w sposób selektywny.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90513100-7 - Us³ugi wywozu odpadów pochodz±cych z gospodarstw domowych

90533000-2 - Us³ugi gospodarki odpadami

90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

90514000-3 - Us³ugi recyklingu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16.1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
L.p. Nazwa kryterium Waga
1) Cena 60%
2) Czas na realizacjê zg³oszonej reklamacji 40%
A. KRYTERIUM: cena
Ocenie zostanie poddana cena brutto z formularza ofertowego.
W tym kryterium oferta mo¿e uzyskaæ max 60 punktów.
B. KRYTERIUM: czas na realizacjê zg³oszonej reklamacji:
Ocenie zostanie poddany czas na realizacjê zg³oszonej reklamacji polegaj±cej na ka¿dorazowym przypadku nieodebrania odpadów od mieszkañców w terminach wynikaj±cych z harmonogramu z formularza ofertowego. W tym kryterium oferta mo¿e uzyskaæ max 40 punktów.
Maksymalny czas na realizacjê zg³oszonej reklamacji wynosi 48 godzin. Forma z³o¿enia reklamacji –fax, e-mail.
Punkty przyznawane w kryterium czas na realizacjê zg³oszonej reklamacji bêd± naliczane wed³ug nastêpuj±cych zasad:
czas na realizacjê zg³oszonej reklamacji do 48 h - 20 punktów.
czas na realizacjê zg³oszonej reklamacji do 36 h - 30 punktów.
czas na realizacjê zg³oszonej reklamacji do 24 h - 40 punktów.
Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy w sytuacji, gdy Wykonawca w ofercie wyznaczy czas na realizacjê zg³oszonej reklamacji d³u¿szy ni¿ 48 godzin.
W przypadku gdy Wykonawca nie okre¶li w ofercie czasu na realizacjê zg³oszonej reklamacji, Zamawiaj±cy przyjmie, i¿ Wykonawca zaoferowa³ czas 48 godzin.
Zamawiaj±cy wybierze jako najkorzystniejsz± ofertê, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów – najkorzystniejszy bilans kryteriów (A+ B).
16.2. Je¿eli Zamawiaj±cy nie mo¿e dokonaæ wyboru oferty najkorzystniejszej ze wzglêdu na to, ¿e dwie lub wiêcej oferty przedstawiaj± taki sam bilans ceny i czasu na realizacjê zg³oszonej
reklamacji, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych.
Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, który spe³ni wymogi SWZ i z³o¿y ofertê na wykonanie przedmiotu zamówienia a którego oferta uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów.
16.3. W toku badania i oceny ofert zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc± negocjacji dotycz±cych z³o¿onej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej tre¶ci.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas na realizacjê zg³oszonej reklamacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOG¡ UBIEGAD SIÊ WYKONAWCY, KTÓRZY SPE£NIAJ¡ WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU DOTYCZ¡CE:
5.2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
5.2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Posiadaj± uprawnienia do ¶wiadczenia us³ug objêtych przedmiotem zamówienia, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, tj. posiadaj± (zgodnie z art. 27 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2022 r., poz. 699 ze zm.) o odpadach:
1) aktualny wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 roku o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (Dz. U. z 2022 r., poz. 1297 z pó¼n. zm.), w zakresie objêtym przedmiotowym zamówieniem,
2) aktualny wpis do Rejestru podmiotów wprowadzaj±cych produkty i produkty w opakowaniach i gospodaruj±cych odpadami (BDO), w zakresie objêtym przedmiotowym zamówieniem.
5.2.3. Sytuacja ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
5.2.4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Okre¶lenie warunków:
1) Wykonawca bêdzie dysponowa³:
a) co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych;
b) co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych;
c) co najmniej jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktuj±cej.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) aktualny wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 roku o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (Dz. U. z 2022 r., poz. 1297 z pó¼n. zm.),
2) aktualny wpis do Rejestru podmiotów wprowadzaj±cych produkty i produkty w opakowaniach i gospodaruj±cych odpadami (BDO),
3) wykaz sprzêtu dostêpnego w celu wykonania przedmiotu zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tym sprzêtem

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie przewiduje przedmiotowych ¶rodków dowodowych

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

10.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 7.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 5.4 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg za³±cznika Nr 5 do SWZ. O¶wiadczenie to
jest podmiotowym ¶rodkiem dowodowym.
c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 7.3 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 7.3 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku.
10.3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

20.1. Projekt Umowy stanowi Za³±cznik Nr 2 do SWZ.
20.2. Zamawiaj±cy przewiduje zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty w zakresie wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-30 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://gmina-bialopole.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-30 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-29

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.