eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg DolnyBudowa obiektu sportowego - hali sportowej z zapleczem sanitarno-socjalnym i łącznikiem z towarzyszącą infrastrukturą przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 3 w Brzegu Dolnym



Ogłoszenie z dnia 2024-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa obiektu sportowego – hali sportowej z zapleczem sanitarno-socjalnym i łącznikiem z towarzyszącą infrastrukturą przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 3 w Brzegu Dolnym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzeg Dolny

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Brzegu Dolnym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934934

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 29

1.5.2.) Miejscowość: Brzeg Dolny

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71/3195117

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@brzegdolny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzegdolny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/brzegdolny

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa obiektu sportowego – hali sportowej z zapleczem sanitarno-socjalnym i łącznikiem z towarzyszącą infrastrukturą przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 3 w Brzegu Dolnym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6980f69c-24b3-11ef-a458-c2a7c3d67e03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00452316

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042828/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 3 w Brzegu Dolnym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00356959

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektu sportowego – hali sportowej z zapleczem sanitarno-socjalnym i łącznikiem przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Brzegu Dolnym z towarzyszącą infrastrukturą, realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy ZSP nr 3 w Brzegu Dolnym.
2. Inwestycja dofinansowana jest z budżetu Państwa w ramach Programu Olimpia - Program budowy przyszkolnych hal sportowych na 100 lecie pierwszych występów reprezentacji Polski na Igrzyskach Olimpijskich.
3. Charakterystyczne parametry obiektu budowlanego – hali z zapleczem:
1) Szerokość: 22,05 m;
2) Długość: 45,87 m;
3) Wysokość górnej krawędzi dachu: 11,97 m;
4) Kubatura: 11 248 m3;
5) Powierzchnia użytkowa: 1 166,10 m2;
6) Powierzchnia zabudowy: 1 011,43 m2;
7) Ilość kondygnacji: 1;
8) Geometria dachu: łukowy.
4. W ramach zadania wykonana zostanie również przebudowa istniejącej sali gimnastycznej obejmująca:
1) zamurowanie okien;
2) wymianę stolarki wskazanej na rysunkach na stolarkę o odpowiednich parametrach pożarowych;
3) demontaż ściany wewnętrznej działowej wraz ze stolarką;
4) wymiana ocieplenia na nierozprzestrzeniające ogień;
5) wymiana pokrycia dachowego na nierozprzestrzeniające ogień;
6) rozbiórkę attyki.
5. W zakresie zadania przewidziane jest wykonanie boiska wielofunkcyjnego składającego się z: boiska przeznaczone go do gry w piłkę ręczną, siatkową oraz koszykówkę z polem gry o wymiarach 17,6,0 x 32,6 m. Wymiar boiska z uwzględnieniem wybiegów wynosi 38,0 x 21,1 m.
6. Obiekt wyposażony będzie w następujące instalacje:
1) instalacja wentylacji i klimatyzacji,
2) instalacja klimatyzacji,
3) instalacja zasilania hydrantów wewnętrznych,
4) instalacja kanalizacji sanitarnej podposadzkowej,
5) instalacja kanalizacji sanitarnej,
6) instalacja kanalizacji deszczowej,
7) instalacje ogrzewania,
8) instalacja fotowoltaiczna,
9) przeciwpożarowy wyłącznik prądu,
10) instalacja oświetlenia wewnętrznego,
11) instalacja oświetlenia zewnętrznego na elewacji budynku,
12) awaryjne oświetlenie ewakuacyjne,
13) instalacja gniazd i siły,
14) instalacja odgromowa, uziemiająca i ekwipotencjalna,
15) instalacja okablowania strukturalnego,
16) instalacja sieci bezprzewodowej wi-fi,
17) instalacja telewizji dozorowej cctv,
18) instalacja sygnalizacji włamania i napadu,
19) instalacja przyzywowa.
7. Całość zadania będzie realizowana w oparciu o dokumentację projektową, która stanowi załącznik do SWZ oraz pozwolenie na budowę.
8. Roboty należy prowadzić zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi w Polsce normami i przepisami oraz z zachowaniem przepisów i zasad BHP.
9. Przed złożeniem oferty zalecane jest wykonanie wizji lokalnej, w celu prawidłowego sporządzenia i skalkulowania oferty przez Wykonawcę na wykonanie robót będących przedmiotem zamówienia. Przeprowadzenie ewentualnej wizji lokalnej terenu budowy odbywa się na koszt Wykonawcy.
10. Na przedmiot umowy Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi. Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji na 36 miesięcy. Okres rękojmi biegnie równolegle z okresem gwarancji. Okres gwarancji (rękojmi) będzie punktowany zgodnie z opisem kryteriów oceny ofert zawartym w rozdziale 16 SWZ.
11. Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności związane z wykonywaniem robót, wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, tj. wszystkich tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu zostały złożone dwie oferty, których wartość brutto wyniosła: 11 980 815,04 zł oraz 8 974 326,37 zł. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i którą udostępnił przed otwarciem ofert to 3 692 460,00zł (brutto).
Mając na uwadze powyższe - ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, a Zamawiający nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty, postepowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8974326,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11980815,04 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.