eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GolinaDowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Golina w roku szkolnym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Golina w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Golinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001142854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kopernika 12

1.5.2.) Miejscowość: Golina

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-590

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 249 36 27

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuwgolina@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: cuwgolina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_golina

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Golina w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f011d057-e9fd-49c8-9c09-3c553e339cbe

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00452363

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00412844

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.ZP.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe świadczone na podstawie biletów miesięcznych w dni nauki szkolnej (od poniedziałku do piątku) polegające na dowożeniu i odwożeniu uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Golina do nw. szkół:
a) Szkoła Podstawowa w Golinie, ul. Wolności 20 – ok. 95 uczniów;
b) Szkoła Podstawowa w Kawnicach, Węglew, ul. Bursztynowa 31 – ok. 130 uczniów;
c) Szkoła Podstawowa w Przyjmie, Przyjma 122 – ok. 40 uczniów,
d) Szkoła Podstawowa w Radolinie, Radolina 63 – ok. 30 uczniów oraz zapewnienie opieki podczas dowozu do szkół (opiekunem nie może być kierowca).
Do korzystania z usług przewozu uprawnionych będzie ok. 295 uczniów.
Orientacyjna dzienna ilość km dowozu i odwozu wynosi około 175,5 km
2. Proponowane trasy oraz liczba uczniów dowożonych do poszczególnych szkół w gminie Golina określone zostały w
Załączniku nr 7 do SWZ (są to wartości prognozowane),
3. Wykonawca zamówienia musi zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących w autobusach.
4. Koszt dojazdu do przystanków początkowych i odjazdu z przystanków końcowych po dziennym wykonaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca pokrywa ze środków własnych.
5. W czasie obowiązywania umowy w roku 2024/2025 ilość kilometrów i ilość dowożonych dzieci może ulec zmianie w zależności od liczebności uczniów w szkołach i planów nauczania,
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy, po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy,
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstępstw od podanego harmonogramu przewozów z powodu zmiany planów lekcji, ilości dzieci, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowania dni wolnych, dni rekolekcji, egzaminów zewnętrznych, skrócenia zajęć itp. Wykonawca zapewni odwóz dzieci w innych godzinach. Odstępstwa od harmonogramu przewozów nie stanowi dodatkowych zadań i należy ją wkalkulować w cenę biletu,
8. W przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej na odpracowywaniu zajęć z dnia wypadającego pomiędzy dwoma świątecznymi ustawowo wolnymi od pracy lub piątku wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym ustawowo wolnym od pracy, przewoźnik zostaje powiadomiony przez zamawiającego o zmianie terminu dowozu,
9. Rozliczenia liczby uczniów dowożonych do szkół wykonywane będą w cyklu miesięcznym, na podstawie liczby sprzedanych biletów miesięcznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284822,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Turist Krystyna Waleriańczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6650009948

7.3.3) Ulica: Piotrkowice 22A

7.3.4) Miejscowość: Ślesin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-561

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.