Ogłoszenie z dnia 2023-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00386213/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH WG 10 PAKIETÓW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121188694
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle Złotej Jesieni 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-826
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzbroja@rydygierkrakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5c9495a6-4d5e-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szpital Sp. z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH WG 10 PAKIETÓW2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c9495a6-4d5e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00452378
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386213
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 213/ZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie jednorazowych materiałów medycznych wg 10 pakietów do siedziby Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. specyfikacji.Pakiet 1
Pokrowiec na materacyk do fototerapii dla noworodka kompatybilny z urządzeniem do fototerapii LED BLANKET firmy IBIS MEDICAL o wymiarach 58 cm (+/-2 cm) x 30 cm (+/-2 cm) wykonany z miękkiego nieuczulającego materiału dopuszczonego do kontaktu ze skórą noworodka. Produkt jednorazowego użytku. 500 sztuka
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 4305,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie jednorazowych materiałów medycznych wg 10 pakietów do siedziby Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. specyfikacji.Pakiet 2
Pokrowiec na matę do fototerapii dla noworodka. Kompatybilny z urządzeniem do fototerapii Bilisoft firmy Promed, do maty światłowodowej Bilisoft S POD COVER DISPOSABLE. Pokrowiec wykonany z miękkiego, nieuczulającego materiału dopuszczonego do kontaktu ze skórą noworodka, wyposażony w wiązania do mocowania materacyka. Produkt jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. 600 sztuka
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 16200,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie jednorazowych materiałów medycznych wg 10 pakietów do siedziby Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. specyfikacji.Pakiet 3
Czapeczki dla noworodków do mocowania układów oddechowych podczas wentylacji nieinwazyjnej. Rozmiar 0 [22-24 cm] Rozmiar 1 [24-26 cm] Rozmiar 2 [26-28 cm] Rozmiar 3 [28-30 cm] Rozmiar 4 [30-32 cm] Rozmiar 5 [32-34 cm] Rozmiar 6 [34-36 cm] Rozmiar 7 [36-38 cm] Rozmiar czapeczki będzie podawany przy zamówieniu. Produkt jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny.
Rozmiar 0 [22-24 cm] Rozmiar 1 [24-26 cm] Rozmiar 2 [26-28 cm] Rozmiar 3 [28-30 cm] Rozmiar 4 [30-32 cm] Rozmiar 5 [32-34 cm] Rozmiar 6 [34-36 cm] Rozmiar 7 [36-38 cm] 600 sztuka
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 22680,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie jednorazowych materiałów medycznych wg 10 pakietów do siedziby Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. specyfikacji.Pakiet 4
Okularki ochronne do fototerapii dla noworodków. Okulary w kształcie litery Y, z dodatkową osłoną na oczy od wewnątrz. Wykonane z miękkiego i rozciągliwego materiału. Mocowane wokół głowy,posiadają dwa niezależne punkty regulacji umożliwiające precyzyjne dopasowanie do główki dziecka oraz zapobiegające przypadkowemu przesunięciu. Okulary nie mogą podrażniać skóry noworodka, nie mogą powodować alergii. Produkt bez zawartości lateksu. Dostępne w trzech rozmiarach. Wymiary (obwód czołowo-potyliczny) 20-25 cm (+/- 2 cm), 26-32 cm (+/- 2 cm), 33-38 cm (+/- 2 cm). Okularki pakowane pojedynczo. Wymagane dokumenty potwierdzające badania na blokowanie światła podczas fototerapii. Produkt jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny.
Wymiary (obwód czołowo-potyliczny) 20-25 cm (+/- 2 cm) 26-32 cm (+/- 2 cm) 33-38 cm (+/- 2 cm) 1 000 sztuka
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 15660,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie jednorazowych materiałów medycznych wg 10 pakietów do siedziby Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. specyfikacji.Pakiet 5
Osłonka na sondę termometru BRAUN, do pomiaru temperatury w uchu. Wykonana z tworzywa sztucznego. Osłonka kompatybilna z termometrem elektronicznym BRAUN. Termometr na wyposażeniu Zamawiającego. Produkt bez zawartości lateksu. Produkt jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. 160 000 sztuka
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 43200,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie jednorazowych materiałów medycznych wg 10 pakietów do siedziby Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. specyfikacji.Pakiet 6
1 Wziernik uszny uniwersalny; rozmiar 4 mm. Wykonany z tworzywa sztucznego. Produkt jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. 4 mm wielkość od strony kanału 500 sztuka
2 Wziernik uszny uniwersalny; rozmiar 3,4 -3,8 mm. Wykonany z tworzywa sztucznego. Produkt jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. 3,4 mm - 3,8 mm wielkość od strony kanału 2 000 sztuka
3 Wziernik uszny do otoskopu; rozmiar 4,0 mm. Wykonany z tworzywa sztucznego. Kompatybilny z głowicami następujących otoskopów; KaWe: PICCOLIGHT, Riester: pen-scope, ri- mini,e-scope, ri-scope, L1, L2, ri-former, Heine: mini 3000, mini 3000 światłowodowy, Beta 200, K 180, Alpha+.Spirit: CK-939, CK-939A, Spengler: Światłowodowy otoskop kieszonkowy SPENGLER. Produkt jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. 4,0 mm 6 000 sztuka
4 Wziernik uszny do otoskopu; rozmiar 2,5 mm. Wykonany z tworzywa sztucznego. Kompatybilny z głowicami następujących otoskopów; KaWe: PICCOLIGHT, Riester: pen-scope, ri- mini,e-scope, ri-scope, L1, L2, ri-former, Heine: mini 3000, mini 3000 światłowodowy, Beta 200, K 180, Alpha+.Spirit: CK-939, CK-939A, Spengler: Światłowodowy otoskop kieszonkowy SPENGLER. Produkt jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. 2,5 mm 15 000 sztuka
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 6453,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie jednorazowych materiałów medycznych wg 10 pakietów do siedziby Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. specyfikacji.Pakiet 7
Szpatułka drewniana laryngologiczna. Opakowanie zawiera 100 szt. Rozmiar 150-160 mm x 18-19 mm. Produkt jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. długość 150-160 mm szerokość 18-19 mm 1 000 opakowanie
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 2916,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie jednorazowych materiałów medycznych wg 10 pakietów do siedziby Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. specyfikacji.Pakiet 8
Drut Kirschnera o długości 30-31 cm. Wyrób jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny.
Rozmiar
Fi 0,8
Fi 1,00
Fi 1,10
Fi 1,20
Fi 1,40
Fi 1,50
Fi 1,60
Fi 1,80
Fi 2,00
Fi 2,20
Fi 2,30
Fi 2,40
Fi 2,50
Rozmiar będzie podawany przy zamówieniu.
długość 30-31cm. Rozmiar:
Fi 0,8
Fi 1,00
Fi 1,10
Fi 1,20
Fi 1,40
Fi 1,50
Fi 1,60
Fi 1,80
Fi 2,00
Fi 2,20
Fi 2,30
Fi 2,40
Fi 2,50
2 500 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 14850,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie jednorazowych materiałów medycznych wg 10 pakietów do siedziby Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. specyfikacji.Pakiet 9
1 Prześcieradło papierowe w rolce. Wykonane ze 100% celulozy, dwuwarstwowe, białe, perforowane co 40-60 cm. Gramatura każdej warstwy min. 20 g/m². Wymiary: szerokość rolki 50 cm, długość 80 mb., średnica zewnętrzna rolki 14-19 cm. Wyrób jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. Parametry produktu potwierdzone kartą Producenta.
szerokość 50 cm długość 80 mb. średnica zewnętrzna rolki 14-19 cm 5 000 sztuka
2 Prześcieradło papierowe w rolce. Wykonane ze 100% celulozy, dwuwarstwowe, białe, perforowane co 40-60 cm. Gramatura każdej warstwy min. 20 g/m². Wymiary: szerokość rolki 60 cm, długość 80 mb., średnica zewnętrzna rolki 14-19 cm. Wyrób jednorazowego użytku. Wyrób medyczny niesterylny. Parametry produktu potwierdzone kartą Producenta. szerokość 60 cm długość 80 mb. średnica zewnętrzna rolki 14-19 cm 4 000 sztuka
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 168480,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie jednorazowych materiałów medycznych wg 10 pakietów do siedziby Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. specyfikacji.Pakiet 10
Naczynie na lek do inhalatora ultradźwiękowego TOMEX MBU. Pojemność naczynia na lek max.30 ml. Wykonany z PE, kolor transparentny. Inhalator na wyposażeniu Zamawiającego. 2 000 sztuka
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 7020,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34560,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34560,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MDS Cardio Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015692785
7.3.3) Ulica: Transportowców 11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-858
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34560,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2991,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3661,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2991,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SP. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273295877
7.3.3) Ulica: POD BOREM 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2991,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167313,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183157,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167313,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BARBARA SZCZEPANIEC PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "PERSPEKTYWA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003894009
7.3.3) Ulica: Osiedle Kalinowe 4
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-812
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167313,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa warzyw i owoców w I półroczu 2025 roku
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy mebli laboratoryjnych dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Wykonywanie usług pralniczych w I półroczu 2025 roku
- Konserwacje oraz naprawy pogwarancyjne samochodów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie
- Usługa sprzątania i utrzymania w czystości budynku oraz posesji Archiwum Narodowego w Krakowie.
- Dostawa mięsa i wędlin w I półroczu 2025 roku
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- GAZIKI DO DEZYNFEKCJI SKÓRY W PAKIECIE II DLA APTEKI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- "Sukcesywne dostawy materiałów medycznych"
- Dostawa materiałów szewnych i innych materiałów medycznych z podziałem na pakiety
- Sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego użytku
- Dostawa nici chirurgicznych dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie - drugie postepowanie
- Dostawa sprzętu medycznego do zabiegów kardiochirurgicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego SP ZOZ im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Lublinie
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.