eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki ŚląskieModernizacja pomieszczenia w Szkole Podstawowej w Pęgowie na oddział przedszkolny



Ogłoszenie z dnia 2024-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczenia w Szkole Podstawowej w Pęgowie na oddział przedszkolny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oborniki Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935081

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Oborniki Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oborniki@oborniki-slaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja pomieszczenia w Szkole Podstawowej w Pęgowie na oddział przedszkolny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4af1371d-394a-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00452384

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037957/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Modernizacja pomieszczenia w Szkole Podstawowej w Pęgowie na oddział przedszkolny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395502

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.41.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
PRZEDMIOT ZAMIERZENIA BUDOWLANEGO
Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej w Pęgowie.
Projektowane zamierzenie inwestycyjne obejmuje:
-PARTER - Oddział Przedszkolny:
" Pomieszczenie 0.1 - Komunikacja:
- wymiana drzwi D4 o wymiarach 190x200 na drzwi w klasie o odporności ogniowej EI60, z zachowaniem wymiarów istniejących drzwi. Nowe drzwi przeszklone o konstrukcji aluminiowej, wyposażone w samozamykacz.
- wykonanie ściany działowej - szkieletowej systemowej o gr. 12,5cm, metalowa konstrukcja nośna z profili aluminiowym z dwustronnie montowaną pojedynczą płytą gipsowo-kartonową oraz wypełnieniem z wełny mineralnej,
- montaż dwóch par drzwi wewnętrznych - DW2 - o wymiarach 90x200 - drzwi płytowe okleinowane HPL o podwyższonej odporności na ścieranie
- rozbiórka ścianki działowej o grubości 25cm wraz z wykuciem ościeżnicy i demontażem drzwi
- demontaż okna wraz z wykuciem otworu drzwiowego
- montaż drzwi zewnętrznych - DZ1 o wymiarach 120x200, przeszklonych o konstrukcji aluminiowej, uzupełnienie ewentualnych ubytków w elewacji do stanu pierwotnego
- wykucie ościeżnicy, wymiana na nową oraz zmiana kierunku otwierania drzwi do pomieszczenia 0.4 Toaleta
- malowanie w całości pomieszczenia (ściany, sufity, uzupełnienie ewentualnych ubytków w tynku)
- montaż dwóch naświetli OW2 o wymiarach 200x85
- montaż znaków kierunkowych naklejanych na ścianę
- odtworzenie posadzki z płytek po wykonaniu wpięcia do instalacji wody
- wykonanie elementów instalacji elektrycznej m.in. demontaż opraw, montaż nowych opraw, łączników oraz gniazd zgodnie z projektem technicznym
" Pomieszczenie 0.5 - Sala Przedszkolna 4-Latki:
- rozbiórka istniejącej zabudowy - ściany z płyt GK (powierzchnia ok. 18m2), rozbiórka ościeżnicy wraz z drzwiami, uzupełnienie ubytków tynku w ścianach i sufitach
- malowanie całego pomieszczenia - ściany oraz sufit
- montaż obudów grzejników- 3 szt.
- wykonanie podłogi w Sali - montaż wykładziny PCV o klasie antypoślizgowości R10, wysokiej odporności na zabrudzenia i środki chemiczne np. Wykładzina homogeniczna Tarkett iQ Granit
- wykonanie podejścia wody oraz kanalizacji
- dostawa i montaż zlewu oraz baterii na szafce z blatem kuchennym
" Ściana zewnętrzna - budowa pilastra na elewacji budynku, oddzielenia między strefami przeciwpożarowymi, o szerokości 30cm, ocieplonego wełną mineralną, wykończonego tynkiem elewacyjnym

˘ PODDASZE - PRACOWNIA KOMPUTEROWA:
" Pomieszczenie 2.6 - Pracownia komputerowa, Pomieszczenie 2.4 Komunikacja, Pomieszczenie 2.7 Pracownia ceramiczna:
- rozbiórka istniejącej ściany do pomieszczenia 2.7 Pracownia ceramiczna, uzupełnienie ewentualnych ubytków w tynku, szpachlowanie
- rozbiórka ściany wraz z demontaż drzwi do korytarza z pomieszczenia 2.4 Komunikacja, uzupełnienie ewentualnych ubytków w tynku, szpachlowanie
- wykonanie ściany działowej - szkieletowej systemowej o gr. 12,5cm, metalowa konstrukcja nośna z profili aluminiowym z dwustronnie montowaną pojedynczą płytą gipsowo-kartonową oraz wypełnieniem z wełny mineralnej,
- montaż dwóch naświetli Ow1 o wymiarach 220x85
- montaż dwóch par drzwi wewnętrznych - DW1 - o wymiarach 90x200 - drzwi płytowe okleinowane HPL o podwyższonej odporności na ścieranie
- montaż umywalki wraz z baterią oraz koniecznymi podejściami i wpięciami do instalacji wody i kanalizacji w pomieszczeniu 2.7 Pracownia ceramiczna
- malowanie pomieszczeń 2.6, 2.4, 2.7 w całości tj. ściany i sufity
- wykonanie instalacji elektrycznych m.in. demontaż istniejących opraw, montaż nowych opraw, łączników, gniazd - wykonanie zgodnie z projektem technicznym
- montaż znaków kierunkowych naklejanych na ścianę

WAŻNE
Przedmiotem zamówienia jest tylko wyżej wymieniony zakres uszczegółowiony w dokumentacji projektowej.
Wymagane warunki gwarancji: 36 miesięcy

WARUNKI STOSOWANIA ZAMIENNIKÓW
W dokumentacji projektowej wskazano szereg produktów gotowych, przeznaczonych do zastosowania w ramach prac wykonawczych. Produkty te stanowią jedynie przykłady elementów i urządzeń, jakie mogą być użyte przez wykonawców w ramach robót.

INFORMACJE DODATKOWE.
1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki:
a) zabezpieczenia terenu inwestycji w zakresie prowadzonych robót
b) zapewnienia kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami
c) uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
2. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 t.j.), żąda by kierownicy robót byli zatrudnieni przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę.
3. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SWZ dokumentacja projektowa. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do skalkulowania ceny ryczałtowej oferty.
4. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem.
5. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
6. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.
7. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

UWAGA:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu odstępstw od przyjętych rozwiązań technicznych i uzyskania jego zgody na wprowadzenie robót zamiennych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146115,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146115,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KORT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9880302990

7.3.3) Ulica: Ludowa 33B

7.3.4) Miejscowość: Wołów

7.3.5) Kod pocztowy: 56-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146115,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.