eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraBezgotówkowa dostawa paliw płynnych do samochodów użytkowanych przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Zielonej Górze i Żaganiu



Ogłoszenie z dnia 2023-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do samochodów użytkowanych przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Zielonej Górze i Żaganiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO ZIELONEJ GÓRZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970703845

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowa 4B

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-339

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68-4765370

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgora@wordy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgora.wordy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Samorządowa wojewódzka osoba prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Organizowanie i przeprowadzanie egzaminów państwowych sprawdzających kwalifikacje kandydatów na kierowców i kierowców , prowadzenie kursów i szkoleń wykonywanie innych zadań z zakresu BRD

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do samochodów użytkowanych przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Zielonej Górze i Żaganiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-471caced-6e4e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00452452

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00121472/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Bezgotówkowa dostawa paliwa do pojazdów WORD Zielona Góra

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-471caced-6e4e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, na której udostępniane będą również zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl/
https://www.bip.zgora.wordy.pl w dziale zamówienia publiczne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, ePUAPu lub poczty elektronicznej na adres: zgora@wordy.pl z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy e-Zamówienia.
Strona internetowa, na której prowadzone jest postępowanie i na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty dotyczące postępowania, została wskazana w rozdziale I SWZ. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e- Zamówienia.
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub na adres e-mail, o którym mowa w ust. 17.
Za datę przekazania dokumentów, informacji i oświadczeń oraz ich cyfrowych odwzorowań przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę e-Zamówienia lub datę i godzinę wpływu na serwer pocztowy Zamawiającego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor WORD Zielona Góra ul. Nowa 4b Zielona Góra, tel. 68 – 476 53 70, fax 68 - 476 53 77.
b) Wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych w WORD Zielona Góra tel. 600 216 536 e-mail: karolina.prokopowicz@adwokatura.pl
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. ”Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej na potrzeby WORD Zielona Góra w okresie od 15.07.2022r. do 31.12.2023r.”, Nr sprawy: WA.25.1.2022 oraz zawarcia umowy na to zadanie, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym.
d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy PZP;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia oraz przez dalszy okres wymagany odrębnymi przepisami, w szczególności dotyczącymi przechowywania dokumentacji związanej z projektem finansowanym ze środków Unii Europejskiej lub budżetu państwa oraz przez okres wskazany w Jednolitym Wykazie Akt, a jeśli Pana/Pani oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza dane osobowe będą przetwarzane ponadto przez cały okres obowiązywania umowy oraz przez dalszy okres niezbędny do ewentualnego dochodzenia roszczeń i obowiązkowego przechowywania przez administratora dokumentacji księgowej;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 3. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
4. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne
z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych.
5. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych,
o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postępowania. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w art. 18 ust. 3-6 i art. 74 ust. 3 ustawy PZP stosuje się odpowiednio.
6. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), zwanego dalej “RODO”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy PZP, do upływu terminu na ich wniesienie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WA.25.2.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - bezgotówkowa dostawa paliw do samochodów WORD w Zielonej Górze w okresie od 02.01.2024 r. do 31.12.2025 r. w tym:
• dostawa benzyny bezołowiowej Eurosuper 95 (etyliny 95 Pb) w ilości 20.000 litrów,
• dostawa oleju napędowego ON w ilości 20.000 litrów,

4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: OCENA OFERTY BĘDZIE DOKONANA WG NASTĘPUJĄCYCH ZASAD (Każdy pakiet oceniany będzie osobno na podstawie poniższych kryteriów oceny oferty):
a) Cena: Cena brutto (łącznie) – 60 pkt. - znaczenie (Wc)
• Przy ocenie ceny brany będzie pod uwagę stosunek ceny najniższej zgłoszonej w przetargu do ceny oferowanej przez poszczególnych Wykonawców.
 Przez cenę oferty rozumie się sumę wartości wszystkich pozycji w danym pakiecie. Cenę paliwa należy wyliczyć, jako obowiązującą w dniu 20 październik 2023r. oficjalną, ogłoszoną cenę paliwa za 1 litr na wskazanej w formularzu oferty stacji benzynowej pomniejszoną o udzielony stały upust i pomnożoną przez szacunkową ilości zużycia paliwa. Punktacja za „cenę” będzie obliczana na podstawie wzoru:
Wc = (Cn:Cb) x 60 pkt.
Wc – wartość punktowa ceny brutto
Cn – cena brutto najniższa
Cb – cena brutto badanej oferty

b) Stały upust - 40 pkt. znaczenia (Wsu)
Wykonawca w formularzu ofertowym zobowiązany będzie zadeklarować wysokość stałego upustu w %.

• Stały upust w wysokości do 1 % - Zamawiający przyzna 0 pkt.
• Stały upust w wysokości do 2 % - Zamawiający przyzna 10 pkt.
• Stały upust w wysokości do 3 % - Zamawiający przyzna 20 pkt.
• Stały upust w wysokości do 4 % - Zamawiający przyzna 30 pkt.
• Stały upust w wysokości do 5 % i powyżej - Zamawiający przyzna 40 pkt.
c) Ocena łączna (dla każdego pakietu osobno):
W = Wc + Wsu

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: stały upust

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - bezgotówkowa dostawa paliw do samochodów WORD w Żaganiu w okresie od 02.01.2024 r. do 31.12.2025 r. w tym:
• dostawa benzyny bezołowiowej Eurosuper 95 (etyliny 95 Pb) w ilości 8.000 litrów,
• dostawa oleju napędowego ON w ilości 20.000 litrów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: OCENA OFERTY BĘDZIE DOKONANA WG NASTĘPUJĄCYCH ZASAD (Każdy pakiet oceniany będzie osobno na podstawie poniższych kryteriów oceny oferty):
a) Cena: Cena brutto (łącznie) – 60 pkt. - znaczenie (Wc)
• Przy ocenie ceny brany będzie pod uwagę stosunek ceny najniższej zgłoszonej w przetargu do ceny oferowanej przez poszczególnych Wykonawców.
 Przez cenę oferty rozumie się sumę wartości wszystkich pozycji w danym pakiecie. Cenę paliwa należy wyliczyć, jako obowiązującą w dniu 20 październik 2023r. oficjalną, ogłoszoną cenę paliwa za 1 litr na wskazanej w formularzu oferty stacji benzynowej pomniejszoną o udzielony stały upust i pomnożoną przez szacunkową ilości zużycia paliwa. Punktacja za „cenę” będzie obliczana na podstawie wzoru:
Wc = (Cn:Cb) x 60 pkt.
Wc – wartość punktowa ceny brutto
Cn – cena brutto najniższa
Cb – cena brutto badanej oferty

b) Stały upust - 40 pkt. znaczenia (Wsu)
Wykonawca w formularzu ofertowym zobowiązany będzie zadeklarować wysokość stałego upustu w %.

• Stały upust w wysokości do 1 % - Zamawiający przyzna 0 pkt.
• Stały upust w wysokości do 2 % - Zamawiający przyzna 10 pkt.
• Stały upust w wysokości do 3 % - Zamawiający przyzna 20 pkt.
• Stały upust w wysokości do 4 % - Zamawiający przyzna 30 pkt.
• Stały upust w wysokości do 5 % i powyżej - Zamawiający przyzna 40 pkt.
c) Ocena łączna (dla każdego pakietu osobno):
W = Wc + Wsu

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: stały upust

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału
w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku Wykonawców, którzy posiadają
aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
stosownie do ustawy Prawo Energetyczne ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
• Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej zobowiązany jest wykazać, że do realizacji przedmiotu zamówienia dysponuje lub będzie dysponował przez cały okres obowiązywania umowy, co najmniej jedną stacją paliw, która znajduje się w mieście Zielona Góra w odległości nie większej niż 3 km od siedziby Zamawiającego ( dotyczy części nr 1) oraz co najmniej jedną stacją paliw w mieście Żaganiu w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego usytuowanej w Tomaszowie ul. Leśna 20 (dotyczy części 2).
• Stacje te muszą spełniać wymogi przewidziane w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 24 lipca 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2023 r. poz. 1707 ).
• W zawiązku z art. 117 ust. 2 ustawy PZP: „warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 Ustawy PZP jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie Zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane”.
• Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ (i odpowiednio zgodnie z załącznikiem 2a do SWZ dla podmiotów udostępniających zasoby – jeżeli dotyczy). Oświadczenie składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ (i odpowiednio zgodnie z załącznikiem 3a do SWZ dla podmiotów udostępniających zasoby – jeżeli dotyczy). Oświadczenie składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 i 2 stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełniania warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
Zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy
z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w ust.1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
W zakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020, poz. 2415) oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania
i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. (Dz. U. 2020, poz. 2452).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie przewiduje obowiązku składania przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
a) aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki stosownie do ustawy Prawo Energetyczne (Dz.U. z 2022 r. poz. 1385 ).
b) wykaz stacji paliw wykonawcy wyznaczonych do realizacji zamówienia. Wykaz zawierający wymagane informacje zaleca się sporządzić wg wzory stanowiącego załącznik
nr 4 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz
z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 3, potwierdza,
że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale VII, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy, w rozdziale VIII.
5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby.
7. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby
przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 i 2 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu (zgodnie z załącznikiem 3a do SWZ) oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem 2a do SWZ), w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,
o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 i 2 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców podmiotowe środki dowodowe o których mowa w rozdziale IX ust. 4 pkt. 4.1. i 4.2. SWZ – składa odpowiednio wykonawca/wykonawcy którzy wykazują spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie i na zasadach opisanych
w rozdziale VII ust. 2 pkt 2 i 4 SWZ.
4. W przypadku, o którym mowa w rozdziale IX ust. 6 SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 5 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy PZP oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-30 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

a) Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia.
b) Każda część stanowi odrębny przedmiot postępowania i będzie odrębnie rozpatrywana, wobec czego ocena ofert, odwołanie lub unieważnienie przetargu na jedną część nie będzie dotyczyć drugiej części.
c) Paliwa kupowane przez Zamawiającego muszą spełniać wymagania polskich norm przenoszących normy europejskie, i tak:

• benzyna bezołowiowa 95 musi spełniać wymagania normy PN-EN 228+A1:2017–06
• olej napędowy musi spełniać wymagania normy PN-EN 590+A1:2017-06

• Rozporządzeniu Ministra Gospodarki
z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 11 lipca 2023 poz. 1314 ) oraz zgodnego z normami PN-EN 228+A1:2017-06 i PN-EN 590+A1:2017-06

d) Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 (jedną) stacją paliw z dystrybutorami paliwa, umożliwiającą dojazd i tankowanie pojazdów, zlokalizowaną w odległości nie większej niż 3,0 km od siedziby Zamawiającego w Zielonej Górze czynną w dni robocze każdego tygodnia w godzinach 7:00 – 19:00 i/lub jedną stację paliw w Żaganiu w odległości nie większej niż 10 km od siedziby zamawiającego mieszczącej się przy ul. Leśnej 20 w Tomaszowie.
e) Zamówienie realizowane będzie poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego w stacji paliwowej Wykonawcy (lub podwykonawcy) zlokalizowanej w odległości i czynnej w godzinach określonych w pkt.d).
f) Wielkość dostawy paliwa dla Zamawiającego może ulegać zmianie o (+) (-) 10 %.
g) Zakupy paliwa dokonywane będą za pomocą kart elektronicznych wystawionych przez Wykonawcę zabezpieczone kodem PIN. Karty paliwowe muszą być wydane w ciągu 10 dni roboczych od czasu podpisania umowy. W przypadku braku możliwości wydania kart elektronicznych, dopuszcza się możliwość dokonywania zakupu paliwa na podstawie dokumentu WZ wystawionego przez Wykonawcę na numer rejestracyjny tankowanego samochodu Zamawiającego.
h) Zamawiający uprawniony jest do badania zakupionego paliwa w akredytowanych laboratoriach zewnętrznych. W przypadku ujawnienia nieprawidłowych parametrów jakościowych paliwa, koszty badania obciążają Wykonawcę.
i) Szczegółowe zasady dokonywania zakupu paliwa oraz zasady rozliczeń za zrealizowane dostawy określa wzór Umowy na dostawę paliwa, stanowiący Załącznik Nr 5 do niniejszej SWZ

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.