eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi W³odawaPoprawa efektywno¶ci energetycznej budynku administracji Zak³adu Karnego we W³odawie



Og³oszenie z dnia 2024-08-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku administracji Zak³adu Karnego we W³odawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zak³ad Karny we W³odawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320934

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¯o³nierzy Win 19

1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³odawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 825725328

1.5.8.) Numer faksu: 825725328

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_wlodawa@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-we-wlodawie

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku administracji Zak³adu Karnego we W³odawie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6ba660a3-98b1-49b9-8f9a-25da90bfab02

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00452464

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00240886/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku administracji Zak³adu Karnego we W³odawie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6ba660a3-98b1-49b9-8f9a-25da90bfab02

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu "wykonawca" na platformie e-zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z platformy e-zamówienia okre¶la regulamin platformy e-zamówienia, dostêpny na stronie internetowej.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://ezamowienia.gov.pl; https://ssdip.bip.gov.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych jest Zak³ad Karny we W³odawie, ul. ¯o³nierzy WiN 19, 22-200 W³odawa,
2. Inspektorem ochrony danych u Administratora jest sier¿. Karol Kulgawiuk
e-mail: karol.kulagwiuk@sw.gov.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, klasycznego o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne na roboty budowlane przy zadaniu inwestycyjnym pn. „Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku administracji Zak³adu Karnego we W³odawie” przeprowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. Poz. 1605 dalej „Pzp”).
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18, art. 19 oraz art. 72 ust.1 Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat
od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
9. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani±/Pana dotycz±cych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
5) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Dkw.2232.3.2024.AK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach „Poprawy efektywno¶ci energetycznej budynku administracji Zak³adu Karnego we W³odawie” planowana jest wymiana krat okiennych w czê¶ci istniej±cej budynku. Kraty wykonane zgodnie z wytycznymi nr 3/2022 Dyrektora Generalnego S³u¿by Wiêziennej z dnia 29 grudnia 2022 r. w sprawie technicznego zabezpieczenia ochronnego w jednostkach organizacyjnych S³u¿by Wiêziennej. Ocieplenie ¶cian podziemnych i nadziemnych wraz z wykonaniem wypraw tynkarskich oraz doborem kolorystki elewacji do istniej±cych budynków. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ¶cian piwnic izolacj± dwusk³adnikow±, nielepikow± lub metod± iniekcyjn±. Demonta¿ istniej±cych zadaszeñ i monta¿ daszków ochronnych nad wej¶ciami do budynku. Daszki wykonane z poliwêglanu komorowego na konstrukcji metalowej lub aluminiowej. Monta¿ obróbek blacharskich i podsufitki na okapach dachu nad czê¶ci± istniej±c±. Monta¿ pompy ciep³a powietrze-powietrze obs³uguj±cej wszystkie pomieszczenia przeznaczone na sta³y pobyt ludzi.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45216113-9 - Roboty budowlane w zakresie budynków wiêziennych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane

42511110-5 - Pompy grzewcze

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urz±dzeñ sanitarnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy wyklucza z postêpowania wykonawcê, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4,5,7 ustawy Pzp.
2. Zamawiaj±cy odrzuca ka¿d± ofertê, w stosunku do której powsta³a choæby jedna z przes³anek wymienionych w art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.
3. W trakcie badania i oceny ofert zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawców udzielenia wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert, w tym ceny.
4. Zamawiaj±cy poprawia w tek¶cie oferty oczywiste omy³ki pisarskie, rachunkowe
z uwzglêdnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omy³ki polegaj±ce na niezgodno¶ci oferty z dokumentami zamówienia, niepowoduj±ce istotnych zmian w tre¶ci oferty w granicach i na podstawie art. 223 Pzp.
5. Zamawiaj±cy uniewa¿ni postêpowanie, je¿eli zajd± przes³anki okre¶lone w art. 255 i 256 ustawy Pzp.
6. O uniewa¿nieniu postêpowania zamawiaj±cy zawiadamia pisemnie wszystkich wykonawców, podaj±c uzasadnienie faktyczne i prawne swej decyzji.
7. Zamawiaj±cy wybierze najkorzystniejsz± ofertê spo¶ród ofert rozpatrywanych i niepodlegaj±cych odrzuceniu wy³±cznie na podstawie nastêpuj±cych kryteriów i wag:

L.p.
Kryterium
Waga (znaczenie punktowe)
1.
Cena oferty
60
2.
Okres gwarancji
40

Sposób oceny ofert:
1. ocenie bêdzie podlega³a ³±czna cena brutto, podana przez Wykonawcê w formularzu oferty.
2. ocenie bêdzie podlega³ okres gwarancji, podany przez Wykonawcê w formularzu oferty.
3. Przy dokonywaniu oceny Komisja przetargowa pos³u¿y siê nastêpuj±cymi wzorami:


przy kryterium cena – „C”:
C = (Cn / Co) x 60 pkt, gdzie:
Cn – najni¿sza cena ofertowa (brutto) spo¶ród wszystkich wa¿nych ofert;
Co – cena oferty ocenianej (brutto).
Oferta najkorzystniejsza w tym kryterium, mo¿e otrzymaæ maksymalnie 60 punktów.

przy kryterium okres gwarancji – „G”:
G = [(Gb – Gmin) / (Gmax – Gmin)] x 40 pkt, gdzie:
G – przyznane punkty w kryterium okres gwarancji;
Gb – okres gwarancji okre¶lony przez Wykonawcê w badanej ofercie;
Gmin – minimalny okres gwarancji okre¶lony przez Zamawiaj±cego równy 36 miesiêcy;
Gmax – maksymalny okres gwarancji okre¶lony przez Zamawiaj±cego równy 60 miesi±com.
Oferta najkorzystniejsza, w tym kryterium, mo¿e otrzymaæ maksymalnie 40 punktów.
Uwaga:
Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesiêcy, maksymalny 60 miesiêcy. Zamawiaj±cy wymaga podania okresu gwarancji w pe³nych miesi±cach (liczby ca³kowite). W przypadku wpisania przez Wykonawcê warto¶ci mniejszych ni¿ liczby ca³kowite, np.: czê¶ci dziesiêtnych, setnych itd., Zamawiaj±cy dokona zaokr±glenia, z zastosowaniem regu³ matematycznych.
W przypadku gdy Wykonawca poda krótszy ni¿ 36 - miesiêczny okres gwarancji, oferta Wykonawcy otrzyma 0 punktów.
W przypadku, gdy Wykonawca poda d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy okres gwarancji, ocenie bêdzie podlega³ okres 60 miesiêcy.
Sposób obliczenia ostatecznej oceny ofert: S = C + G, gdzie:
S – suma przyznanych punktów ze sk³adowych bêd±cych cz±stkowymi kryteriami oceny ofert;
C, G – zgodnie z definicjami jak powy¿ej.
£±cznie oferta najkorzystniejsza mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 pkt.
1. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych dzia³añ matematycznych bêd± zaokr±glane do dwóch miejsc po przecinku lub z wiêksz± dok³adno¶ci±, je¶li bêdzie
to konieczne.
2. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz SWZ i która zosta³a najwy¿ej oceniona
w oparciu o podane kryteria oceny ofert.
Wybór najkorzystniejszej oferty:
Zamawiaj±cy udzieli zamówienia i podpisze umowê z wykonawc±, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom okre¶lonym w niniejszej specyfikacji i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancyjny

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

okre¶lony w SWZ

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: okre¶lony w SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: okre¶lony w SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

okre¶lony w SWZ

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

okre¶lony w SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

okre¶lony w SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Przystêpuj±c do przetargu Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w kwocie
45 000,00 z³ (s³ownie: czterdzie¶ci piêæ tysiêcy 00/100) w terminie do dnia 23 sierpnia 2024 roku do godz. 10:00.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku formach okre¶lonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy w banku
NBP O/Lublin Nr 84 1010 1339 0371 8113 9120 0000. W tytule przelewu nale¿y wpisaæ:
„wadium – znak sprawy D/Kw.2232.3.2024.AK”
4. Warunkiem uznania wadium bêdzie zaksiêgowanie ich przez bank prowadz±cy rachunek zamawiaj±cego przed terminem sk³adania ofert. Ze wzglêdu na ryzyko zwi±zane z czasem trwania rozliczeñ miêdzybankowych zamawiaj±cy zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
5. Wadium zostanie zwrócone w sytuacjach i na zasadach okre¶lonych w art. 98 ustawy Pzp.
6. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium, gdy zajd± przes³anki, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7. Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ ponownego wniesienia wadium przez wykonawcê, któremu zwrócono wadium, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca bêdzie zobowi±zany wnie¶æ wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego.
8. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji powinno byæ z³o¿one w oryginale i musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub porêczenie obejmowa³y odpowiedzialno¶æ
za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium. Gwarancja lub porêczenie musi zawieraæ
w swojej tre¶ci nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieæ tak± sam± p³ynno¶æ jak wadium wniesione w pieni±dzu – dochodzenie roszczenia z tytu³u wadium wniesionego w tej formie nie mo¿e byæ utrudnione. Dlatego w tre¶ci gwarancji powinna znale¼æ siê klauzula stanowi±ca, i¿ wszystkie spory odno¶nie gwarancji bêd± rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji s±dów polskich chyba, ¿e co innego wynika z przepisów prawa.
9. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
a) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez wykonawcê okre¶lone w Pzp;
b) z jej tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
c) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
d) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± ( z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania z ofert± jest dzieñ otwarcia ofert);
e) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku administracji Zak³adu Karnego we W³odawie ;
f) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest Zak³ad Karny we W³odawie;
g) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci±
(tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
10. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nie przerwalnie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± zostanie odrzucona.
11. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

okre¶lono w SWZ

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

okre¶lono w warunkach umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-26 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-26 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.