eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychUsługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach Miejskiego Zarządu Budynku Sp. z o.o. w Wałbrzychu"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach Miejskiego Zarządu Budynku Sp. z o.o. w Wałbrzychu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891337815

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Generała Andersa 48

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-304

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzb@mzbwalbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbwalbrzych.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach Miejskiego Zarządu Budynku Sp. z o.o. w Wałbrzychu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f599132a-4314-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00452515

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00374897/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PO / 38 /2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową usługę sprzątania pomieszczeń biurowych
i socjalnych:
1) w siedzibach głównych Miejskiego Zarządu Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu (Andersa 36,40,48,48a):
a) biurowych o łącznej powierzchni 1.011m² w tym:
- ul. Gen. Andersa 48 - ok. 530 m²
- ul. Gen. Andersa 48a - ok. 50 m²
- ul. Gen. Andersa 40 - ok. 171 m²
- ul. Gen. Andersa 36 - ok. 260 m²
b) socjalnych o łącznej powierzchni ok. 560 m² (szatnie, korytarze, łazienki, WC) w tym:
- ul. Gen. Andersa 48 - ok. 320 m²
- ul. Gen. Andersa 48a - ok. 15 m²
- ul. Gen. Andersa 40 - ok. 135 m²
- ul. Gen. Andersa 36 - ok. 90 m²
c) okna - ok. 160 szt.
d) kosze na śmieci – ok.109 szt. wew. + 3 szt. zewnętrzne.

2) w Biurach Obsługi Klienta Miejskiego Zarządu Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu:
a) BOK Śródmieście ul. Mickiewicza 35 o powierzchni do sprzątania ok. 330 m², (okna – ok. 50 szt., kosze na śmieci - ok.20 szt.).
b) BOK Nowe Miasto ul. Sygietyńskiego 19 o powierzchni do sprzątania ok. 430,9 m²,
(okna-ok. 33 szt., kosze na śmieci –ok.13 szt. )
c) BOK Podgórze ul. Jagiellońska 7-9 o powierzchni do sprzątania ok. 201 m² (okna - ok. 26 szt., kosze na śmieci - ok.13 szt. )
d) BOK Stary Zdrój ul. 11-go Listopada 48 o powierzchni do sprzątania ok.268 m²
(okna-ok.17 szt., kosze na śmieci –ok.12 szt.)
e) BOK Sobięcin ul. 1Maja 81A o powierzchni do sprzątania ok.180 m², (okna – ok.23 szt., kosze na śmieci – ok.7 szt.)
f) BOK Biały Kamień ul. Andersa 165 o powierzchni do sprzątania ok.310 m²,
(okna- ok.32 szt., kosze na śmieci – ok.13 szt.)
g) BOK Piaskowa Góra –Szczawienko ul. Topolowa 25B o powierzchni do sprzątania ok. 232,04 m², (okna –ok.10 szt , kosze na śmieci –ok.15 szt.) .

2. Szczegółowe czynności w obiektach biurowych i socjalnych objęte zamówieniem polegają na:
1) odkurzaniu wykładzin podłogowych i dywanowych - codziennie,
2) myciu na mokro powierzchni podłogowych pomieszczeniach biurowych i korytarzowych - codziennie,
3) opróżnianie i wymiana worków jednorazowych z niszczarek wyposażonych w kosze - codziennie
4) opróżnianie koszy na śmieci oraz wymiana worków jednorazowych – codziennie
5) opróżnianie koszy na śmieci znajdujących się na zewnątrz przy budynkach - codziennie
6) posegregowane śmieci należy wynieść do odpowiednio oznakowanych pojemników na śmieci zlokalizowanych na zewnątrz budynku lub do tzw. „gniazd” - codziennie,
7) ścieranie kurzu lub wycieranie na wilgotno z mebli biurowych przy użyciu środków pielęgnacyjnych (biurek, szaf, szafek i innego sprzętu biurowego), urządzeń biurowych, a także parapetów, pulpitów, drzwi, grzejników, żyrandoli, obrazów, w tym wycieranie górnych powierzchni szaf biurowych itp.- w miarę potrzeb
8) wycieranie drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, lamp oświetleniowych – w miarę potrzeb,
9) mycie włączników światła i poręczy –codziennie,
10) wycieranie, odłuszczanie i dezynfekcja klamek drzwi – codziennie,
11) mycie witryn i tablic informacyjnych - raz w miesiącu,
12) likwidowanie pajęczyn (w pomieszczeniach oraz na zewnętrznej stronie drzwi wejściowych do budynków) – na bieżąco,
13) pastowanie i konserwacja posadzek, parkietów i wykładzin PCV przynajmniej jeden raz w okresie zimowym (pastowanie i konserwacja polega na użyciu środków odpowiednich do rodzaju powierzchni, ręcznym lub mechanicznym doprowadzeniu do połysku), lub w miarę potrzeb,
14) sprzątanie pomieszczeń socjalnych polega na porządkowaniu, myciu i dezynfekcji toalet, kabin prysznicowych, czyszczeniu glazury łazienkowej, armatury, luster – codziennie,
15) udrożnianie chemiczne sanitariatów – w miarę potrzeb,
16) uzupełnianie ręczników papierowych, papieru toaletowego (papier toaletowy biały , dwuwarstwowy, 100% celulozy, miękki) i mydła w płynie w toaletach oraz zapewnienie środków zapachowo-odkażających do misek ustępowych i w pomieszczeniach WC (w zależności od potrzeb) - codziennie,
17) mycie rolet zewnętrznych – raz w roku,
18) mycie okien-(przez mycie okien należy rozumieć umycie szyb, ram; każdą szybę należy myć oddzielnie od strony zewnętrznej i wewnętrznej).- raz na kwartał lub częściej, gdy zajdzie taka konieczność na wezwanie Zamawiajacego,
19) sprzątanie i mycie piwnic (zamiatanie i mycie podłóg, mycie okien i parapetów piwnicznych) - raz na kwartał,
20) sprzątanie i mycie strychu (zamiatanie i mycie podłóg, mycie regałów, mycie okien i parapetów) – raz na kwartał,
21) czyszczenie mechaniczne posadzek i wykładzin PCV – we wszystkich pomieszczeniach biurowych, korytarzach i schodach (przy użyciu własnych atestowanych środków) – raz na kwartał,
22) Sprzątanie pomieszczeń odbywać się będzie codziennie po godzinach pracy pracowników Zamawiającego, tj. od godz. 15:30 lub w innych godzinach, gdy zajdzie taka konieczność (np. w godzinach pracy od 7:30- 15:30 sprzątanie po zakończonych remontach prowadzonych w Spółce oraz w okresie zimowym usuwanie błota pośniegowego, mycie ciągów korytarzowych i podłóg w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego w budynku przy ul. Andersa 48) na wezwanie Zamawiającego.

Ilości wskazane powyżej mogą ulec zmianie (zmniejszeniu/zwiększeniu), w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje, iż materiały i środki czystości, które będą wykorzystywa-ne do powyższych usług są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa (posiadają ak-tualne świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania w Polsce zgodnie z Ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (Dz.U. z 20178r., poz. 1226 z późn. zm.) i będą stoso-wane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. Zamawiający, w każdej chwili trwania umowy będzie mógł zażądać od Wykonawcy okazania używanych środków chemicznych i spraw-dzenia posiadanych stosownych dokumentów.

Zamawiający ma prawo do sprawdzenia czystości pomieszczeń – następnego dnia lub w pierwszy dzień po dniach wolnych od pracy, przed rozpoczęciem pracy oraz w każdym innym czasie na przyjęte zgłoszenie o nienależytym wykonaniu usługi sprzątania.

3. Szczegółowe czynności wokół obiektów objętych zamówieniem polegają na:
1) Pielęgnacja klombu przed budynkiem - Andersa 48:
a) usunięcie ubiegłorocznych posadzonych roślin,
b) posadzenie zakupionych przez Zamawiającego roślin,
c) pielęgnacja polegająca na podlewaniu i pieleniu klombu przez okres obowiązywania umowy.
2) Blokowanie głównych drzwi wejściowych w budynku i zamykanie drzwi od strony parkingu przy ul. Andersa 48 po zakończeniu pracy przez pracowników Spółki.
3) Zdawanie kluczy po zakończonej pracy w budynku przy ul. Andersa 48:
a) Pracownik firmy sprzątającej przejmuje od pracowników zdawane klucze w celu wykonania czynności porządkowych w pokojach.
b) Pracownicy firmy sprzątającej sprzątają po jednym pokoju, a po zakończonym sprzątaniu zamykają pokój.
c) Przejście do kolejnego sprzątanego pokoju następuje dopiero po zamknięciu na klucz pokoju, którego sprzątanie zostało zakończone.
d) Po zakończeniu sprzątania pracownicy firmy sprzątającej zdają klucze do wyznaczonego miejsca.

4) W Biurach Obsługi Klienta pracownicy Wykonawcy sprzątają po jednym pokoju, a po zakończonym sprzątaniu zamykają pokój. Przejście do kolejnego sprzątanego pokoju następuje dopiero po zamknięciu na klucz pokoju, którego sprzątanie zostało zakończone.
a) po zakończeniu sprzątania pracownicy firmy sprzątającej oddają klucze od pokoi do wskazanego pomieszczenia,
b) pracownik firmy sprzątającej jest odpowiedzialny za prawidłowe uzbrojenie obiektów (włączenie lokalnego sytemu alarmowego), w przypadku braku uzbrojenia (włączenia alarmu) Wykonawca odpowiada za szkodę powstałą w obiekcie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198693,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 539855,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198693,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Norge Sp z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792471309

7.3.3) Ulica: Promienista 121

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-141

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19869384 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.