eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaDostawa doposażenia w ramach projektu pn. "Eko Budowlanka" dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020



Ogłoszenie z dnia 2022-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa doposażenia w ramach projektu pn. „Eko Budowlanka” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Budowlanych w Pile

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570860149

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kilińskiego, 16

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsbpila.sekretariat@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsb.pila.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/657875

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa doposażenia w ramach projektu pn. „Eko Budowlanka” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b491683-29d8-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00452546

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00266574/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa doposażenia w ramach projektu pn. "Eko Budowlanka" dofinansowanego ze środków EFS w ramach WRPO na lata 2014-20

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu "Eko Budowlanka" dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00329472/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.272.64.2022.VI

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 216136,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa doposażenia w ramach projektu pn. „Eko Budowlanka” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata
2014-2020.
2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na 8 części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.
3. Pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu:
- Laptop - 2 szt.,
- Projektor -1 szt.,
- Ekran – 1 szt.,
- Drukarka laser – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3.1 do SWZ.
Gwarancja określona została w Załączniku nr 3.1 do SWZ. W przypadku, gdy w Załączniku nr 3.1 do SWZ nie wskazano
okresu gwarancji obowiązuje gwarancja producenta.
Określone w Załączniku nr 3.1 do SWZ wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi.
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.5.) Wartość części: 7721,54 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa doposażenia w ramach projektu pn. „Eko Budowlanka” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata
2014-2020.
2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na 8 części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.
Druga część zamówienia obejmuje dostawę silników.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku 3.2 do SWZ.
Gwarancja określona została w Załączniku nr 3.2 do SWZ. W przypadku, gdy w Załączniku nr 3.2 do SWZ nie wskazano
okresu gwarancji obowiązuje gwarancja producenta.
Określone w Załączniku nr 3.2 do SWZ wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi.
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31100000-7 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory

4.5.5.) Wartość części: 11511,97 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa doposażenia w ramach projektu pn. „Eko Budowlanka” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata
2014-2020.
2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na 8 części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.
3. Trzecia część zamówienia obejmuje dostawę sprzętu pomiarowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku 3.3 do SWZ.
Gwarancja określona została w Załączniku nr 3.3 do SWZ. W przypadku, gdy w Załączniku nr 3.3 do SWZ nie wskazano
okresu gwarancji obowiązuje gwarancja producenta.
Określone w Załączniku nr 3.3 do SWZ wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi.
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru

4.5.5.) Wartość części: 37893,32 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa doposażenia w ramach projektu pn. „Eko Budowlanka” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata
2014-2020.
2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na 8 części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.
3. Czwarta część zamówienia obejmuje dostawę:
- Zestaw edukacyjny (Sterownik PLC + Oprogramowanie + kabel) – 2 szt.,
- Moduł rozszerzeń do sterownika PLC – 3 szt.,
- Panel operatorski HMI do sterownika – 3 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3.4 do SWZ.
Gwarancja określona została w Załączniku nr 3.4 do SWZ. W przypadku, gdy w Załączniku nr 3.4 do SWZ nie wskazano
okresu gwarancji obowiązuje gwarancja producenta.
Określone w Załączniku nr 3.4 do SWZ wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi.
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów

4.5.5.) Wartość części: 23707,95 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa doposażenia w ramach projektu pn. „Eko Budowlanka” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata
2014-2020.
2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na 8 części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.
3. Piąta część zamówienia obejmuje dostawę sprzętu elektroinstalacyjnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3.5 do SWZ.
Gwarancja określona została w Załączniku nr 3.5 do SWZ. W przypadku, gdy w Załączniku nr 3.5 do SWZ nie wskazano
okresu gwarancji obowiązuje gwarancja producenta.
Określone w Załączniku nr 3.5 do SWZ wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi.
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

4.5.5.) Wartość części: 38411,79 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa doposażenia w ramach projektu pn. „Eko Budowlanka” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata
2014-2020.
2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na 8 części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.
3. Szósta część zamówienia obejmuje dostawę sprzętu w zakresie automatyki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3.6 do SWZ.
Gwarancja określona została w Załączniku nr 3.6 do SWZ. W przypadku, gdy w Załączniku nr 3.6 do SWZ nie wskazano
okresu gwarancji obowiązuje gwarancja producenta.
Określone w Załączniku nr 3.6 do SWZ wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi.
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

4.5.5.) Wartość części: 76704,02 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa doposażenia w ramach projektu pn. „Eko Budowlanka” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata
2014-2020.
2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na 8 części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.
3. Siódma część zamówienia obejmuje dostawę narzędzi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3.7 do SWZ.
Gwarancja określona została w Załączniku nr 3.7 do SWZ. W przypadku, gdy w Załączniku nr 3.7 do SWZ nie wskazano
okresu gwarancji obowiązuje gwarancja producenta.
Określone w Załączniku nr 3.7 do SWZ wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi.
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

4.5.5.) Wartość części: 6523,78 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa doposażenia w ramach projektu pn. „Eko Budowlanka” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na 8 części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.
3. Ósma część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia OZE.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3.8 do SWZ.
Gwarancja określona została w Załączniku nr 3.8 do SWZ. W przypadku, gdy w Załączniku nr 3.8 do SWZ nie wskazano
okresu gwarancji obowiązuje gwarancja producenta.
Określone w Załączniku nr 3.8 do SWZ wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi.
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31100000-7 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory

4.5.5.) Wartość części: 13662,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9945,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11426,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9945,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU TOREX Włodzimierz Łysiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP7270017474

7.3.3) Ulica: ul. Bojerowa 5

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-124

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9945 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych – Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie:
Na część drugą zamówienia wpłynęła jedna oferta firmy – e-Szydłowski Łukasz Szydłowski, ul. Piekarska 1, 49-353 Zielęcice z ceną brutto: 24 108,00 zł oraz terminem wykonania zamówienia: do 30 dni od dnia zawarcia umowy. Zamawiający na realizację tej części zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 12 375,67 zł brutto i nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24108,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24108,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na część trzecią zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych – Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie:
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęło pięć ofert. Najkorzystniejszą ofertę niepodlegającą odrzuceniu złożyła firma e-Szydłowski Łukasz Szydłowski, ul. Piekarska 1, 49-353 Zielęcice z ceną brutto 63837,00 zł.
Zamawiający na realizację tej części zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 49 865,56 zł brutto i nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60121,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63837,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na część czwartą zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych – Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie:
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły dwie oferty. Najkorzystniejszą ofertę niepodlegającą odrzuceniu złożyła firma Supply24 Sp. z o.o., pl. Solny 14A/3, 50-062 Wrocław z ceną brutto 33 999,66 zł oraz terminem wykonania zamówienia: do 14 dni od dnia zawarcia umowy.
Zamawiający na realizację tej części zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 23 214,57 zł brutto i nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33999,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33999,66 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych – Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie:
Na część piątą zamówienia wpłynęła jedna oferta firmy – FHU SMP Elektro Marcin Kowalczyk, ul. Mikołowska 31, 41-400 Mysłowice z ceną brutto: 63 000,00 zł oraz terminem wykonania zamówienia: do 14 dni od dnia zawarcia umowy.
Zamawiający na realizację tej części zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 45 034,46 zł brutto i nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63000,00 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych – Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie:
Na część szóstą zamówienia wpłynęła jedna oferta firmy – Mechatronik Artur Grochowski, ul. Leopolda Lisa Kuli 103/2, 05-270 Marki z ceną brutto: 100 844,00 zł oraz terminem wykonania zamówienia: do 40 dni od dnia zawarcia umowy.
Zamawiający na realizację tej części zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 85 005,79 zł brutto i nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100979,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100979,00 PLN

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych – Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie:
Na część siódmą zamówienia wpłynęły cztery oferty. Ofertę najkorzystniejszą złożyła firma METALZBYT-HURT Sp. z o.o., ul. Bardowskiego 2, 43-300 Bielsko - Biała z ceną brutto: 21 470,60 zł oraz terminem wykonania zamówienia: do 1 dnia od dnia zawarcia umowy.
Zamawiający na realizację tej części zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 9 022,45 zł brutto i nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13664,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26026,80 PLN

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych – Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie:
Na część ósmą zamówienia wpłynęły dwie oferty. Ofertę najkorzystniejszą złożyła firma METALZBYT-HURT Sp. z o.o., ul. Bardowskiego 2, 43-300 Bielsko - Biała z ceną brutto: 39 273,30zł oraz terminem wykonania zamówienia: do 1 dnia od dnia zawarcia umowy.
Zamawiający na realizację tej części zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 20 879,00 zł brutto i nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25731,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39273,30 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.