eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzudecBudowa sześciu odcinków oświetlenia drogowego na terenie miejscowości Babica, Nowa Wieś, Przedmieście Czudeckie, Pstrągowa i Wyżne



Ogłoszenie z dnia 2024-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sześciu odcinków oświetlenia drogowego na terenie miejscowości Babica, Nowa Wieś, Przedmieście Czudeckie, Pstrągowa i Wyżne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czudec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Starowiejska 6

1.5.2.) Miejscowość: Czudec

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-120

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 177172100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czudec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czudec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/czudec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sześciu odcinków oświetlenia drogowego na terenie miejscowości Babica, Nowa Wieś, Przedmieście Czudeckie, Pstrągowa i Wyżne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d502816-2327-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00452552

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071220/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Budowa sześciu odcinków oświetlenia na terenie Gminy Czudec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353002

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 438268,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sześciu odcinków oświetlenia drogowego na terenie Gminy Czudec:
Odcinek 1: „Budowa sieci elektroenergetycznej nN do 1kV oświetlenia w miejscowości Babica, gm. Czudec – etap II”. Należy wykonać kablowy odcinek oświetlenia drogowego o długości ok. 155 m składający się z 5 szt. latarni oświetleniowych, od słupa nr L1/3/WO do słupa nr L4/4/WO oraz dostawa i montaż szafy SO.
Odcinek 2: „Budowa sieci elektroenergetycznej nN do 1kV oświetlenia drogowego w miejscowości Nowa Wieś (DP), gm. Czudec – etap II”. Należy wykonać napowietrzny odcinek oświetlenia drogowego o długości ok. 174 m składający się z 4 szt. latarni oświetleniowych, od istniejącego słupa nr 1/7/1/WO do słupa nr L1/11/1/WO.
Odcinek 3: „Budowa sieci elektroenergetycznej oświetlenia ulicznego w miejscowości Przedmieście Czudecki (Przedmieście Czudeckie - Budy Babickie) – etap II”. Należy wykonać kablowy odcinek oświetlenia drogowego o długości ok. 837 m, składający się z 14 szt. latarni oświetleniowych od istniejącego słupa nr L1/1/WO do słupa nr L3/1/WO oraz od istniejącego słupa nr L4/WO do słupa nr L16WO.
Odcinek 4: „Budowa sieci elektroenergetycznej nN do 1kV oświetlenia w miejscowości Pstrągowa, gm. Czudec”. Należy wykonać kablowy odcinek oświetlenia drogowego o długości ok. 345 m składający się z 9 latarni oświetleniowych, od słupa nr L2/1/WO do słupa nr L8/1/WO oraz dostawa i montaż szafy SO.
Odcinek 5: „Budowa sieci elektroenergetycznej nN do 1kV oświetlenia drogowego w miejscowości Wyżne (Leśniczówka), gm. Czudec – etap II”. Należy wykonać kablowy odcinek oświetlenia drogowego o długości ok. 631 m składający się z 10 latarni oświetleniowych, od istniejącego słupa nr L1/1/WO do słupa nr L11/1/WO.
Odcinek 6: „Budowa sieci elektroenergetycznej nN do 1kV oświetlenia drogowego w miejscowości Wyżne (Przylasek), gm. Czudec”
Należy wykonać kablowy odcinek oświetlenia drogowego o długości ok. 345 m składający się z 6 latarni oświetleniowych, od istniejącego słupa nr 16/2/1163/UL do słupa nr 16/8/1163/UL.
2) Wykonawca do budowy odcinka oświetlenia drogowego nr 3 zastosuje słupy stalowe oraz oprawy jak dla odcinka nr 5.
3) Wykonawca do budowy odcinków oświetlenia nr 3; 4; 5 i 6 zastosuje słupy stalowe ocynkowane, malowane proszkowo farbą poliuretanową w kolorze RAL9006 połysk, dolny segment słupa do wysokości 0,6 m wraz ze stopą zabezpieczony powłoką z elastomeru.
4) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca przedłoży komplet dokumentacji powykonawczej umożliwiającej Zamawiającemu złożenie wniosku o pozwolenie na użytkowanie lub złożenie do właściwego terytorialnie Inspektora Nadzoru Budowlanego zawiadomienia o zakończeniu budowy.
5) Do realizacji zamówienia wykonawca użyje materiałów o parametrach nie gorszych niż przewidziane w dokumentacji projektowej i STWiOR stanowiących załączniki do SWZ.
6) Metodą przewiertu należy wykonywać roboty związane z budową sieci oświetlenia drogowego pod drogami i placami utwardzonymi, a w szczególności pokrytych nawierzchnią asfaltową lub w ich bezpośrednim sąsiedztwie, kiedy prace mogą negatywnie wpłynąć na ich konstrukcję. W przypadku konieczności wykonania miejscowych wykopów nawierzchnię należy odbudować.
7) Wykonawca robót odpowiedzialny jest za zawiadomienie właściciela lub zarządcy nieruchomości o terminie prowadzenie prac na terenie ich posesji.
8) Do wykonawcy należy obowiązek zawiadomienia właściwych organów o prowadzeniu prac w obrębie dróg, cieków wodnych i infrastruktury technicznej oraz poniesienia opłat wynikający z tytułu zajęcia terenu na czas wykonywania robót.
9) Wykonawca w ramach zamówienia wykona konieczną przycinkę lub wycinkę drzew kolidujących z trasą oświetlenia, zamontuje zegary sterujące (zgodne z obecnie stosowanymi na terenie gminy).
10) Wykonawca inwestycji ma obowiązek przywrócenia nieruchomości do stanu poprzedniego, niezwłocznie po zakończeniu wykonywanych na niej prac. Zaspokojenie wszelkich ewentualnych roszczeń właścicieli posesji będzie leżało po stronie Wykonawcy.
11) Przy wycenie robót objętych zamówieniem należy kierować się przedmiarami robót oraz projektem budowlanym w zakresie wynikającym z opisu przedmiotu zamówienia.
UWAGA: W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne”.
W przypadku gdy w SWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 457400,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 686094,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 457400,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANTARES – Adam Antonik SP.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8190002330

7.3.3) Ulica: ul. Langiewicza 22

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-085

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 457400,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.