Ogłoszenie z dnia 2022-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00322077/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wiaty garażowej w KPP Zakopane, ul. Jagiellońska 32
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://malopolska-policja.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa wiaty garażowej w KPP Zakopane, ul. Jagiellońska 322.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b27c6f8-2527-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00452583
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019525/30/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Budowa wiaty garażowej w KPP Zakopane, ul. Jagiellońska 32
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322077/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.98.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 263083,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej i budowa wiaty garażowej wraz z niezbędną infrastrukturą przy siedzibie KPP Zakopane, ul. Jagiellońska 32.
2. Budowa zlokalizowana jest w Zakopanem, ul. Jagiellońska 32, na dz. nr 333, jedn. ew. 121701_1, Zakopane, Obręb Nr 0005, 005.
3. Teren Komendy Powiatowej Policji w Zakopanem wraz z budynkiem głównym został wpisany do rejestru zabytków pod numerem Ks. A-710 [A-1117]. Pismem znak DNT-1.5183.2020.JH z dnia 24.02.2020 Małopolski Wojewódzki Konserwator Zabytków wydał zalecenia konserwatorskie dla budowy przedmiotowej wiaty garażowej.
4. Realizacja zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie harmonogramu realizacji zamówienia/zadania budowlanego
(w uzgodnieniu z Zamawiającym) – w formie plików PDF i w formie wydruku;
2) Pozyskanie mapy do celów projektowych (w formie pliku PDF i formie pliku dwg. lub dxf. i w wersji wydruku)
3) Opracowanie koncepcji architektonicznej (projekt koncepcyjny) – w formie plików PDF i 3 egz. oprawionych wydruków z opisem i rysunkami.
4) Wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej:
a) projekt budowlany (projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny wielobranżowy) – w formie plików PDF i 3 egz. oprawionych wydruków z opisem i rysunkami.
b) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na roboty budowalne,
c) projekty techniczne wszystkich branż (niezbędnych) wraz ze szczegółowym kosztorysem inwestorskim w rozbiciu na branże, STWiORB, informacji BIOZ, Planu BIOZ - 3 egz. oprawionych wydruków z opisem i rysunkami.
d) inwentaryzację zieleni - 3 egz. oprawionych wydruków z opisem i rysunkami
e) inwentaryzację terenu i uzbrojenia w obszarze planowanych prac budowlanych - 3 egz. oprawionych wydruków z opisem i rysunkami. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich uzgodnień niezbędnych dla realizacji zamówienia w tym: uzgodnień związanych z ochroną zabytków, obsługą geodezyjną (min. mapy do celów projektowych, tyczenie, pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, dokumentacja powykonawcza) oraz geotechniczną.
5) Budowę wiaty garażowej w oparciu o wyżej opisaną dokumentację projektową, przy założeniach:
a) przygotowanie i zabezpieczenie ternu budowy (w tym dotyczące właściwej organizacji ruchu – podczas realizacji prac budowlanych jednostka Komendy Powiatowej Policji w Zakopanem będzie funkcjonować i realizować obowiązki i zadania),
b) wykonanie fundamentów,
c) przystosowanie nawierzchni parkingu z kostki betonowej dla potrzeb wiaty;
d) wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej (budowa separatora);
e) wykonanie instalacji oświetlenia wiaty;
f) wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej gniazda wtykowe (umożliwiające na stanowiskach parkingowych w wiacie podłączenie sprzętu do utrzymania czystości, dedykowane do montażu na zewnątrz);
g) wykonanie instalacji odlodzeniowej rynien i rur spustowych;
h) wykonanie innych elementów niezbędnych dla budowy wiaty zgodnie ze sztuką budowalną w tym infrastruktury towarzyszącej, które zostaną ujęte w dokumentacji technicznej jako niezbędne (z punktu widzenia technicznego i technologicznego) oraz zaakceptowane przez Zamawiającego – a niemożliwe do przewidzenia na etapie opracowania Programu Funkcjonalno-Użytkowego.
6) Zgłoszenie zakończenia prac budowlanych i uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
5. Wykonanie dokumentacji powykonawczej - 3 egz. oprawionych wydruków z opisem i rysunkami. W zakres dokumentacji powykonawczej wchodzi również geodezyjna dokumentacja powykonawcza zgodnie z Ustawą o PGiK art.2, pkt.7b. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zapewni kompleksową obsługę geodezyjną (mapy do celów projektowych, tyczenie, pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, inwentaryzacja powykonawcza).
6. Na każdym etapie projektowania dokumentacja powinna być uzgadniana z właściwymi wyznaczonymi inspektorami branżowymi Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Krakowie. Zamawiający wymaga od Wykonawcy bieżącego uzgadniania i współpracy podczas opracowywania przedmiotowej dokumentacji. Zamawiający oczekuje równocześnie, że Wykonawca będzie brał pod uwagę sugestie Zamawiającego dotyczące funkcjonalności i standardu materiałów. Nie dopuszcza się sytuacji, aby w tym zakresie Wykonawca bezkrytycznie i bezpodstawnie narzucał swoje rozwiązania projektowe bez akceptacji Zamawiającego.
7. W zakres zamówienia wchodzą również wszelkie niezbędne ekspertyzy, opinie, oświadczenia, zgody, postanowienia i decyzje a także badania, których Zamawiający nie wyszczególnił w SWZ, a które mogą być konieczne lub wymagane na etapie projektowania lub/i realizacji robót budowlanych. Zamawiający udzieli Wykonawcy w tym celu stosownych upoważnień.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
9. Wykonawca jest zobowiązany podczas prac projektowych i budowlanych stosować wszystkie obowiązujące akty prawne i Polskie Normy. Niewyszczególnienie ich przez Zamawiającego w przedmiotowym opracowaniu nie zwalnia Wykonawcy z ich stosowania. Zamawiający wymaga realizacji prac projektowych i budowlanych zgodnych z wiedzą techniczną. Zgodnie z art. 101
ust. 4 Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne.
10. Wykonawca udzieli gwarancji: na wykonane roboty budowlane, materiały i urządzenia wykorzystane do realizacji zamówienia nie krótszej niż 24 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót. Szczegółowe warunki gwarancji wymagane przez Zamawiającego zawarte są w projekcie umowy.
11. Zamawiający będzie wymagał zawarcia umowy na warunkach określonych w załączniku Nr 3 do niniejszej SWZ.
12. Zamawiający wymaga, aby prace były prowadzone w uzgodnieniu z użytkownikiem, w celu minimalizacji ograniczeń w korzystaniu z placu przez użytkownika.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45213000-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów handlowych, magazynów i obiektów budowlanych przemysłowych, obiektów budowlanych związanych z transportem
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adam Pranica Przedsiębiorstwo Budowlano Usługowe "PRANICA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352287955
7.3.4) Miejscowość: Klikuszowa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-404
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRANICA ADAM , PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-USŁUGOWE "PRANICA"
jakie przetargi wygrała firma
PRANICA ADAM , PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-USŁUGOWE "PRANICA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sporządzenie dokumentacji na potrzeby opracowania projektów planów ochrony dla rezerwatów przyrody ( ...) wraz z przygotowaniem projektów planów ochrony dla tych rezerwatów.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i montażem, krzeseł i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- 430.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania podwójnej korekty utworów, książek lub czasopism opatrzonych numerami ISBN lub ISSN, zleconej przez Wydawnictwo UJ, w podziale na 2 części
- KR-01/29/24, Utrzymanie czystości budynków Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- DOSTARCZENIE WÓZKÓW DO PRZEWOŻENIA CHORYCH W ILOŚCI 3 SZT.
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla budowy hal sportowych w miejscowości Wielkie Chełmy oraz Zalesie
- Oprac. dok. projekt. na rozb. Sz. P. nr 84 przy ul. Radzymińskiej 227 w Warszawie o dod. skrzydło szkoły i halę sport. w ramach zad. "Rozbudowa Sz. P. nr 84 przy ul. Radzymińskiej 277 - prace przyg."
- Budowa ekranów akustycznych dla Centrum Integracji Społecznej "Wodne Ogrody" w Wejherowie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.