eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówBudowa wiaty garażowej w KPP Zakopane, ul. Jagiellońska 32



Ogłoszenie z dnia 2022-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wiaty garażowej w KPP Zakopane, ul. Jagiellońska 32

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://malopolska-policja.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa wiaty garażowej w KPP Zakopane, ul. Jagiellońska 32

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b27c6f8-2527-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00452583

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019525/30/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa wiaty garażowej w KPP Zakopane, ul. Jagiellońska 32

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322077/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.98.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 263083,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej i budowa wiaty garażowej wraz z niezbędną infrastrukturą przy siedzibie KPP Zakopane, ul. Jagiellońska 32.
2. Budowa zlokalizowana jest w Zakopanem, ul. Jagiellońska 32, na dz. nr 333, jedn. ew. 121701_1, Zakopane, Obręb Nr 0005, 005.
3. Teren Komendy Powiatowej Policji w Zakopanem wraz z budynkiem głównym został wpisany do rejestru zabytków pod numerem Ks. A-710 [A-1117]. Pismem znak DNT-1.5183.2020.JH z dnia 24.02.2020 Małopolski Wojewódzki Konserwator Zabytków wydał zalecenia konserwatorskie dla budowy przedmiotowej wiaty garażowej.
4. Realizacja zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie harmonogramu realizacji zamówienia/zadania budowlanego
(w uzgodnieniu z Zamawiającym) – w formie plików PDF i w formie wydruku;
2) Pozyskanie mapy do celów projektowych (w formie pliku PDF i formie pliku dwg. lub dxf. i w wersji wydruku)
3) Opracowanie koncepcji architektonicznej (projekt koncepcyjny) – w formie plików PDF i 3 egz. oprawionych wydruków z opisem i rysunkami.
4) Wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej:
a) projekt budowlany (projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny wielobranżowy) – w formie plików PDF i 3 egz. oprawionych wydruków z opisem i rysunkami.
b) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na roboty budowalne,
c) projekty techniczne wszystkich branż (niezbędnych) wraz ze szczegółowym kosztorysem inwestorskim w rozbiciu na branże, STWiORB, informacji BIOZ, Planu BIOZ - 3 egz. oprawionych wydruków z opisem i rysunkami.
d) inwentaryzację zieleni - 3 egz. oprawionych wydruków z opisem i rysunkami
e) inwentaryzację terenu i uzbrojenia w obszarze planowanych prac budowlanych - 3 egz. oprawionych wydruków z opisem i rysunkami. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich uzgodnień niezbędnych dla realizacji zamówienia w tym: uzgodnień związanych z ochroną zabytków, obsługą geodezyjną (min. mapy do celów projektowych, tyczenie, pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, dokumentacja powykonawcza) oraz geotechniczną.
5) Budowę wiaty garażowej w oparciu o wyżej opisaną dokumentację projektową, przy założeniach:
a) przygotowanie i zabezpieczenie ternu budowy (w tym dotyczące właściwej organizacji ruchu – podczas realizacji prac budowlanych jednostka Komendy Powiatowej Policji w Zakopanem będzie funkcjonować i realizować obowiązki i zadania),
b) wykonanie fundamentów,
c) przystosowanie nawierzchni parkingu z kostki betonowej dla potrzeb wiaty;
d) wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej (budowa separatora);
e) wykonanie instalacji oświetlenia wiaty;
f) wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej gniazda wtykowe (umożliwiające na stanowiskach parkingowych w wiacie podłączenie sprzętu do utrzymania czystości, dedykowane do montażu na zewnątrz);
g) wykonanie instalacji odlodzeniowej rynien i rur spustowych;
h) wykonanie innych elementów niezbędnych dla budowy wiaty zgodnie ze sztuką budowalną w tym infrastruktury towarzyszącej, które zostaną ujęte w dokumentacji technicznej jako niezbędne (z punktu widzenia technicznego i technologicznego) oraz zaakceptowane przez Zamawiającego – a niemożliwe do przewidzenia na etapie opracowania Programu Funkcjonalno-Użytkowego.
6) Zgłoszenie zakończenia prac budowlanych i uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
5. Wykonanie dokumentacji powykonawczej - 3 egz. oprawionych wydruków z opisem i rysunkami. W zakres dokumentacji powykonawczej wchodzi również geodezyjna dokumentacja powykonawcza zgodnie z Ustawą o PGiK art.2, pkt.7b. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zapewni kompleksową obsługę geodezyjną (mapy do celów projektowych, tyczenie, pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, inwentaryzacja powykonawcza).
6. Na każdym etapie projektowania dokumentacja powinna być uzgadniana z właściwymi wyznaczonymi inspektorami branżowymi Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Krakowie. Zamawiający wymaga od Wykonawcy bieżącego uzgadniania i współpracy podczas opracowywania przedmiotowej dokumentacji. Zamawiający oczekuje równocześnie, że Wykonawca będzie brał pod uwagę sugestie Zamawiającego dotyczące funkcjonalności i standardu materiałów. Nie dopuszcza się sytuacji, aby w tym zakresie Wykonawca bezkrytycznie i bezpodstawnie narzucał swoje rozwiązania projektowe bez akceptacji Zamawiającego.
7. W zakres zamówienia wchodzą również wszelkie niezbędne ekspertyzy, opinie, oświadczenia, zgody, postanowienia i decyzje a także badania, których Zamawiający nie wyszczególnił w SWZ, a które mogą być konieczne lub wymagane na etapie projektowania lub/i realizacji robót budowlanych. Zamawiający udzieli Wykonawcy w tym celu stosownych upoważnień.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
9. Wykonawca jest zobowiązany podczas prac projektowych i budowlanych stosować wszystkie obowiązujące akty prawne i Polskie Normy. Niewyszczególnienie ich przez Zamawiającego w przedmiotowym opracowaniu nie zwalnia Wykonawcy z ich stosowania. Zamawiający wymaga realizacji prac projektowych i budowlanych zgodnych z wiedzą techniczną. Zgodnie z art. 101
ust. 4 Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne.
10. Wykonawca udzieli gwarancji: na wykonane roboty budowlane, materiały i urządzenia wykorzystane do realizacji zamówienia nie krótszej niż 24 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót. Szczegółowe warunki gwarancji wymagane przez Zamawiającego zawarte są w projekcie umowy.
11. Zamawiający będzie wymagał zawarcia umowy na warunkach określonych w załączniku Nr 3 do niniejszej SWZ.
12. Zamawiający wymaga, aby prace były prowadzone w uzgodnieniu z użytkownikiem, w celu minimalizacji ograniczeń w korzystaniu z placu przez użytkownika.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45213000-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów handlowych, magazynów i obiektów budowlanych przemysłowych, obiektów budowlanych związanych z transportem

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adam Pranica Przedsiębiorstwo Budowlano Usługowe "PRANICA"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352287955

7.3.4) Miejscowość: Klikuszowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-404

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.