Ogłoszenie z dnia 2024-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00212378/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-21
- 2024/BZP 00235090/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa hybrydowej hydrofitowej oczyszczalni ścieków wraz z systemem kanalizacji sanitarnej oraz przebudową odcinka sieci wodociągowej
na terenie gminy Leśniowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŚNIOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 21A
1.5.2.) Miejscowość: Leśniowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-122
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@uglesniowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uglesniowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia-lesniowice.lubelskie.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa hybrydowej hydrofitowej oczyszczalni ścieków wraz z systemem kanalizacji sanitarnej oraz przebudową odcinka sieci wodociągowejna terenie gminy Leśniowice
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4c76f8f-d087-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00452597
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027707/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa hybrydowej hydrofitowej oczyszczalni ścieków wraz z kanalizacją sanitarną
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00212378
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4839738,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, a następnie wykonanie przedsięwzięcia według opracowanego projektu dla inwestycji pod nazwą: „Budowa hybrydowej hydrofitowej oczyszczalni ścieków wraz z systemem kanalizacji sanitarnej oraz przebudową odcinka sieci wodociągowej na terenie gminy Leśniowice”.
2. Przedmiot zamówienia realizowany w systemie zaprojektuj i wybuduj, obejmuje przygotowanie kompletnej dokumentacji
projektowej wraz z wykonaniem zbiorowej hybrydowej, hydrofitowej oczyszczalni ścieków z siecią kanalizacji sanitarnej w miejscowości Leśniowice Kolonia, Leśniowice i uzyskaniem niezbędnych pozwoleń na budowę lub/i zgłoszeń.
3. Realizacja całego zakresu zamówienia zostanie podzielona na dwa etapy prac:
I etap obejmuje:
1) Zaprojektowanie oraz budowę hybrydowej hydrofitowej oczyszczalni ścieków o przepustowości dobowej 48m3/d;
2) Zaprojektowanie oraz montaż systemu monitoringu przepompowni ścieków.
II etap obejmuje:
1) Zaprojektowanie oraz budowę sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno - tłocznym o łącznej długości około 5,0 km w miejscowości Leśniowice i Leśniowice Kolonia, gm. Leśniowice oraz niezbędnego uzbrojenia na sieci kanalizacji sanitarnej (studni kanalizacyjnych, studni płuczących, studni spustowych, przepompowni ścieków itp.);
2) Zaprojektowanie i przebudowę odcinka sieci wodociągowej na długości 75m.
4. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania wszelkich decyzji, uzgodnień, opinii warunków technicznych i pozwoleń niezbędnych do rozpoczęcia i prowadzenie robót budowanych , wykonania wszelkich niezbędnych dla realizacji inwestycji opracowań między innymi: ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia obiektów, uzyskania zgody właścicieli działek, przez które będzie przebiegać inwestycja, uzgodnienia z właścicielami nieruchomości objętych zakresem inwestycji dot. lokalizacji urządzeń i instalacji, w tym przygotowanie zakresu i treści dokumentów i współpraca z Zamawiającym w celu uzyskania niezbędnych służebności, umów dzierżawy, wydzielenia nieruchomości, uzyskania w imieniu Zamawiającego na
podstawie projektu budowlanego decyzji o pozwoleniu na budowę/ dokonania zgłoszenia robót, uzyskanie zgody na usunięcie kolidującej roślinności i zapewnienia zagospodarowania nadmiaru ziemi zgodnie z obowiązującymi przepisami, przekazanie Zamawiającemu oryginałów uzyskanych przepisami decyzji administracyjnych, uzgodnień, warunków technicznych i opinii, przekazanie Zamawiającemu na płycie CD elektronicznej wersji opracowanej dokumentacji projektowej (rysunki w formacie DWG) oraz skanów uzyskanych decyzji i opinii, pełnienie nadzoru autorskiego z zakresie przedmiotowego przedsięwzięcia, sporządzenie przedmiaru robót wraz z kosztorysem inwestorskim.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość uzyskania kilku zgłoszeń/pozwoleń na budowę.
6. Wykonawca powinien zaprojektować i zrealizować całość inwestycji uwzględniając aspekty ekonomiczne, środowiskowe i społeczne.
7. Dobór technologii robót dla poszczególnych fragmentów sieci i urządzeń oczyszczalni biologicznej stanowi element prac projektowych, a tym samym jest obowiązkiem Wykonawcy.
8. Przyjęte przez Wykonawcę metody budowy sieci kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni powinny zapewniać wszystkie wymagane parametry funkcjonalno - użytkowe, określone w niniejszym PFU w szczególności:
a) Trwałości robót i urządzeń,
b) Braku negatywnego wpływu na parametry pracy sieci i urządzeń oczyszczalni,
c) Zapewnienia szczelności sieci i urządzeń oczyszczalni,
d) Zachowania wymaganych parametrów statycznych rur.
9. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w Programie funkcjonalno – użytkowym (PFU) oraz Koncepcji budowy zbiorowej hybrydowej hydrofitowej oczyszczalni ścieków wraz z systemem kanalizacji na terenie gminy Leśniowice stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ.
10. Szczegółowe wymagania oraz obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
11. Gwarancja.
Długość okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz wbudowane materiały i zamontowane urządzenia – stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 60 miesięcy (termin minimalny) do 84 miesięcy (termin maksymalny). Zamawiający wymaga, aby okres udzielonej rękojmi był równy okresowi gwarancji. Powyższy okres gwarancji nie obejmuje wykonana obsadzenia złóż gruntowo – roślinnych i zachowania przez materiał roślinny żywotności –w tym przypadku gwarancja wynosi 60 miesięcy.
12. Ubezpieczenie.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym zawrze umowę, dokumentów potwierdzających, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej w przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty.
13. Wymagania dotyczące dostępności.
Dokumentacja projektowa, o której mowa w pkt 4.3 SWZ winna spełniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników zgodnie z przepisami Prawo budowlane i przepisami wykonawczymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45262640-9 - Roboty w zakresie poprawy stanu środowiska naturalnego
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęły 2 oferty złożone przez nw. Wykonawców:1. TAYLOR Sp. z o.o., ul. Złota 11, 21-003 Dys z cena ofertową 9 459 930,00 zł,
2. P.P.H.U. WA-MAX Teresa Wawryk, ul. Lubelska 58 , 22 – 200 Włodawa z ceną ofertową 8 969 000,00 zł.
Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosiła 5 952 878,83 zł brutto.
Cena określona w ofercie z najniższą ceną nie mieści się w limicie ustalonym przez Zamawiającego. Po dokonanej analizie możliwości finansowej jednostki Zamawiający uznał, że nie jest możliwe zwiększenie środków w budżecie do ceny oferty z najniższą ceną. W tym przypadku postępowanie zostaje unieważnione bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty. Wynika to z zasady racjonalności postępowania, która zakłada jego unieważnienie – bez konieczności badania i oceny ofert – w sytuacji, gdy od początku wiadomo, że cena oferty nie zmieści się w ustalonym limicie, a Zamawiający tego limitu nie zmieni.
W związku z powyższym przedmiotowe postępowanie ulega unieważnieniu w oparciu o art. 255 pkt 3) ustawy, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8969000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9459930 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- "Budowa windy w budynku B1 w celu dostosowania dla osób niepełnosprawnych"
- Wymiana oświetlenia ulicznego na terenach wiejskich w gminie Góra Kalwaria
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.