eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługi serwisowania samochodów



Ogłoszenie z dnia 2022-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi serwisowania samochodów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Transportowy Dozór Techniczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017231686

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Puławska 125

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-707

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tdt.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tdt.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.tdt.gov.pl/postepowania/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Dozór w zakresie transportu

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi serwisowania samochodów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f45ba7d6-3260-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00452630

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00330629/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługi serwisowania samochodów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00372222/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP25/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dla Zamawiającego polegających na wykonywaniu:
1) przeglądów okresowych samochodów wynikających z książki gwarancyjnej danego pojazdu,
2) napraw samochodów:
a) wynikających z przeglądów,
b) gwarancyjnych/pogwarancyjnych.
3) innych usług niezbędnych do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu
technicznego samochodów z wyłączeniem napraw powstałych w wyniku nieprzewidzianych awarii samochodów. zwanymi dalej „usługami serwisowania”.
Lokalizacja:
Samochody Skoda użytkowane przez Oddział Terenowy TDT oraz Laboratorium TDT w Krakowie, ul. Pocieszka 5, 31-408 Kraków
Ilość 14 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.5.) Wartość części: 53568,96 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dla Zamawiającego polegających na wykonywaniu:
1) przeglądów okresowych samochodów wynikających z książki gwarancyjnej danego pojazdu,
2) napraw samochodów:
a) wynikających z przeglądów,
b) gwarancyjnych/pogwarancyjnych.
3) innych usług niezbędnych do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu
technicznego samochodów z wyłączeniem napraw powstałych w wyniku nieprzewidzianych awarii samochodów. zwanymi dalej „usługami serwisowania”.
Lokalizacja:
Samochody Peugeot użytkowane przez Oddział Terenowy TDT oraz Laboratorium TDT w Krakowie, ul. Pocieszka 5, 31-408 Kraków
Ilość 5 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.5.) Wartość części: 32999,67 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dla Zamawiającego polegających na wykonywaniu:
1) przeglądów okresowych samochodów wynikających z książki gwarancyjnej danego pojazdu,
2) napraw samochodów:
a) wynikających z przeglądów,
b) gwarancyjnych/pogwarancyjnych.
3) innych usług niezbędnych do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu
technicznego samochodów z wyłączeniem napraw powstałych w wyniku nieprzewidzianych
awarii samochodów.
zwanymi dalej „usługami serwisowania”.
Lokalizacja: Samochody Renault użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Gdańsku ul. Kętrzyńskiego 24B, 80-376 Gdańsk
ilość 8 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.5.) Wartość części: 43999,56 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dla Zamawiającego polegających na wykonywaniu:
1) przeglądów okresowych samochodów wynikających z książki gwarancyjnej danego pojazdu,
2) napraw samochodów:
a) wynikających z przeglądów,
b) gwarancyjnych/pogwarancyjnych.
3) innych usług niezbędnych do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu
technicznego samochodów z wyłączeniem napraw powstałych w wyniku nieprzewidzianych
awarii samochodów.
zwanymi dalej „usługami serwisowania”.
Lokalizacja: Samochody Skoda użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Poznaniu
ul. Grunwaldzka 391, 60-173 Poznań
Ilość: 8 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.5.) Wartość części: 25959,15 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dla Zamawiającego polegających na wykonywaniu:
1) przeglądów okresowych samochodów wynikających z książki gwarancyjnej danego pojazdu,
2) napraw samochodów:
a) wynikających z przeglądów,
b) gwarancyjnych/pogwarancyjnych.
3) innych usług niezbędnych do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu
technicznego samochodów z wyłączeniem napraw powstałych w wyniku nieprzewidzianych
awarii samochodów.
zwanymi dalej „usługami serwisowania”.
Lokalizacja: Samochody Skoda użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Szczecinie
ul. Firlika 20, 71-637 Szczecin
Ilość: 8 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.5.) Wartość części: 27060,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49730,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49730,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49730,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PORSCHE INTER AUTO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272249958

7.3.3) Ulica: Sekundowa 1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-178

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53568,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 12.10.2022 r. do godz. 9:00. Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert w odniesieniu do Części 2 nie wpłynęła żadna oferta.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 12.10.2022 r. do godz. 9:00. Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert w odniesieniu do Części 3 wpłynęła jedna oferta, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25149,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25149,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25149,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PORSCHE INTER AUTO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272249958

7.3.3) Ulica: Sekundowa 1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-178

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25959,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 12.10.2022 r. do godz. 9:00. Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert w odniesieniu do Części 5 wpłynęła jedna oferta, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.