eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GryfinoRemont budynku Szko³y Podstawowej w Chwarstnicy



Og³oszenie z dnia 2024-08-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont budynku Szko³y Podstawowej w Chwarstnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA GRYFINO

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Wydzia³ Zamówieñ Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684551

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 16

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gryfino

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 91 416 20 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gryfino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.gryfino.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku Szko³y Podstawowej w Chwarstnicy

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f520a000-25fe-4fcb-a61d-68cea804c50a

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00452652

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00039751/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.9 Remont budynku Szko³y Podstawowej w Chwarstnicy

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://gminagryfino.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem platformy Zamawiaj±cego https://gminagryfino.ezamawiajacy.pl w sekcji „Korespondencja”.
2. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wp³ywu na Platformê.
3. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy przez opcjê „Zadaj pytanie” lub przy u¿yciu zak³adki „Korespondencja”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie, ani logowania do Platformy.
2. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1) Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Gryfino https://gminagryfino.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, wybiera polecenie „zarejestruj siê”.
3) Rejestracja konta nastêpuje automatycznie poprzez:
a) podpisanie siê pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym) lub
b) kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub
c) je¿eli u¿ytkownik nie podpisze siê na wniosku ani nie skontaktuje siê telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ci±gu maksymalnie 6 godzin roboczych.
4) Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za
po¶rednictwem sekcji „Korespondencja”.
3. W zak³adce „Baza Wiedzy” (https://gminagryfino.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP
_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=GG&USER_MENU_HOVER=publicFiles
List) znajduje siê tak¿e instrukcja dla Wykonawców.
4. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej;
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2;
4) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
5. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.:
1) Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
2) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
6. Sposób sporz±dzenia podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
7. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 2 GB w formatach: .txt, .rtf, .pdf, .xps, .odt, .ods, .odp, .doc, .xls, .ppt, .docx, .xlsx, .pptx, .csv, .jpg, .jpeg, .tif, .tiff, .geotiff, .png, .svg, .wav, .mp3, .avi, .mpg, .mpeg, .mp4, .m4a, .mpeg4, .ogg, .ogv, .zip, .tar, .gz, .gzip, .7z, .html, .xhtml, .css, .xml, .xsd, .gml, .rng, .xsl, .xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Zamawiaj±cy wskazuje format .pdf jako zalecany.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) - Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, dalej „RODO” informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest:
Burmistrz Miasta i Gminy Gryfino
ul. 1 Maja 16; 74 -100 Gryfino
telefon: 91 416 20 11
e-mail: burmistrz@gryfino.pl
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
Urz±d Miasta i Gminy w Gryfinie
ul. 1 Maja 16; 74-100 Gryfino
telefon: 91 416 20 11
e-mail: iod@gryfino.pl
3. Pani / Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c oraz e RODO w celu prawid³owego przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia i realizacji umowy.
4. Obowi±zek podania przez Pani± / Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani / Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
5. Podanie przez Pani± / Pana danych osobowych jest wymogiem niezbêdnym. Jest Pani / Pan obowi±zana / obowi±zany do ich podania w zwi±zku z realizacj± celu wskazanego w pkt. 3, a ich nie podanie uniemo¿liwi realizacjê tego celu.
6. Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych mog± byæ:
1) pracownicy merytoryczni;
2) osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania;
3) podmioty obs³uguj±ce systemy informatyczne i teleinformatyczne;
4) podmioty ¶wiadcz±ce obs³ugê prawn±;
5) podmioty prowadz±ce dzia³alno¶æ p³atnicz±, np. banki;
6) podmioty prowadz±ce dzia³alno¶æ pocztow± lub kuriersk±;
7) inne podmioty upowa¿nione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
7. Pani / Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do realizacji celu dla jakiego zosta³y zebrane i przechowywane zgodnie z terminami archiwizacji okre¶lonymi przepisami prawa powszechnie obowi±zuj±cego.
8. W odniesieniu do Pani / Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
9. Posiada Pani / Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani / Pana dotycz±cych z zastrze¿eniem, ¿e w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani / Pan obowi±zana / obowi±zany do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania
nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani / Pana danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem, ¿e wyst±pienie z takim ¿±daniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani / Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
10. Nie przys³uguje Pani / Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani / Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Pe³na tre¶æ klauzuli informacyjnej dotycz±cej danych osobowych znajduje siê w rozdziale XXVIII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.47.2024.BN

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenu oraz uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na u¿ytkowanie w budynku Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Chwarstnicy (dz. Nr 271, 272, 273/1 obrêb Chwarstnica).
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w za³±czniku nr 9 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45262520-2 - Roboty murowe

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

44220000-8 - Stolarka budowlana

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urz±dzeñ sanitarnych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyj±tkiem dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny:
1) Cena (C) – waga kryterium (WC): 60%
Ocena punktowa w ramach kryterium zgodnie ze wzorem:

najni¿sza zaoferowana cena
------------------------------------------ x 100 pkt
cena zaoferowana w badanej ofercie

Po uwzglêdnieniu wagi kryterium Wykonawca mo¿e uzyskaæ w tym kryterium maksymalnie 60 pkt.
Ca³kowita liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „cena” zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru:
PC = C x WC, gdzie
PC – ca³kowita liczba punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „cena”,
C – liczba punktów przyznana dla kryterium „cena”,
WC – waga kryterium „cena”.
2) Termin wykonania zamówienia (T) – waga kryterium (WT): 40%
Punkty zostan± przyznane w zale¿no¶ci od zaoferowanego przez Wykonawcê terminu wykonania zamówienia w nastêpuj±cy sposób:
a) je¿eli Wykonawca zaproponuje termin wykonania zamówienia wskazany przez Zamawiaj±cego, tj. do 90 dni od dnia podpisania umowy – otrzyma 0 pkt,
b) je¿eli Wykonawca zaproponuje termin wykonania zamówienia do 80 dni od dnia podpisania umowy – otrzyma 50 pkt,
c) je¿eli Wykonawca zaproponuje termin wykonania zamówienia do 70 dni od dnia podpisania umowy – otrzyma 100 pkt.
Po uwzglêdnieniu wagi kryterium Wykonawca mo¿e uzyskaæ w tym kryterium maksymalnie 40 pkt.
Ca³kowita liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „termin wykonania zamówienia” zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru:
PT = T x WT, gdzie
PT – ca³kowita liczba punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „termin wykonania zamówienia”,
T – liczba punktów przyznana w kryterium „termin wykonania zamówienia”,
WT – waga w kryterium „termin wykonania zamówienia”.
Okre¶lenie przez Wykonawcê w formularzu oferty terminu wykonania zamówienia poprzez niewype³nienie b±d¼ nieprawid³owe wype³nienie (np. zaznaczenia wiêcej ni¿ jednej kratki) spowoduje przyjêcie przez Zamawiaj±cego, i¿ Wykonawca zaoferowa³ maksymalny termin wykonania zamówienia wskazany przez Zamawiaj±cego, tj. do 90 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca otrzyma 0 pkt. w ww. kryterium oceny ofert.
Je¿eli Wykonawca zaproponuje termin wykonania zamówienia inny ni¿ podany powy¿ej, Zamawiaj±cy przyzna tak± ilo¶æ punktów jaka jest przypisana, do najbli¿szego progu w dó³, np.
w razie deklaracji wykonania zamówienia w terminie (84 dni), Zamawiaj±cy przyzna 0 pkt.
2. Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o przyznan± ka¿dej ofercie liczbê punktów
z uwzglêdnieniem wag poszczególnych kryteriów.
3. Ca³kowita liczba punktów przyznana danej ofercie zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru:
P = PC + PT, gdzie
P – ca³kowita liczba punktów przyznanych danej ofercie,
PC – ca³kowita liczba punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „cena”,
PT – ca³kowita liczba punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „termin wykonania zamówienia”.
4. Za ofertê najkorzystniejsz± bêdzie uwa¿ana ta oferta, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów spo¶ród z³o¿onych ofert. Najwy¿sz± liczb± punktów przyznanych ofercie wg powy¿szych kryteriów jest 100.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy PZP, dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie wymagañ.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie wymagañ.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada zdolno¶æ kredytow± lub ¶rodki finansowe w wysoko¶ci co najmniej 100 000 z³.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, a tak¿e w przypadku, kiedy Wykonawca powo³uje siê na zdolno¶ci podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, powy¿szy warunek Wykonawcy / podmioty udostêpniaj±ce zasoby mog± spe³niæ ³±cznie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada wymagane zdolno¶ci techniczne lub zawodowe zapewniaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) bêdzie dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
co najmniej jedn± osob± na stanowisko: Kierownika Budowy
Wymagane uprawnienia:
posiada uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ.
b) bêdzie dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
co najmniej jedn± osob± na stanowisko: Kierownika Robót Sanitarnych
Wymagane uprawnienia:
posiada uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ.
c) bêdzie dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
co najmniej jedn± osob± na stanowisko: Kierownika Robót Elektrycznych
Wymagane uprawnienia:
posiada uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ.
Zamawiaj±cy uzna odpowiadaj±ce wy¿ej wymienionym warunkom i równowa¿ne im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli bêd± potwierdzaæ zakres uprawnieñ osoby na stanowisko ww. kierownika oraz pozwalaæ na wykonanie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca sk³adaj±cy ofertê zobowi±zuje siê w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osoby odpowiadaj±ce wy¿ej wskazanym wymogom.
W przypadkach losowych wykluczaj±cych pracê osoby wskazanej w ofercie Wykonawca bêdzie obowi±zany do zatrudnienia osoby o kwalifikacjach zawodowych, do¶wiadczeniu i wykszta³ceniu odpowiadaj±cym warunkom SWZ.
W celu unikniêcia w±tpliwo¶ci prosi siê o podanie daty wydania uprawnieñ i dok³adne cytowanie zakresu uprawnieñ z posiadanego za¶wiadczenia.
Wykonawca obowi±zany jest równie¿ zapewniæ odpowiedni sk³ad osobowy, niezbêdny do w³a¶ciwego zrealizowania przedmiotu zamówienia.
UWAGA:
Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane osoby, które przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy, uzyska³y uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowuj± uprawnienia do pe³nienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnieñ budowlanych nale¿y odczytywaæ zgodnie z tre¶ci± decyzji o ich nadaniu w oparciu o przepisy bêd±ce podstaw± ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. W zwi±zku z powy¿szym, Zamawiaj±cy zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadaj±ce uprawnieniom wymaganym przez Zamawiaj±cego, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz zagraniczne uprawnienie uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.
2. Uwaga: W przypadku, gdy jakakolwiek warto¶æ dotycz±ca warunków udzia³u w postêpowaniu wyra¿ona bêdzie w walucie obcej, Zamawiaj±cy przeliczy tê warto¶æ w oparciu o ¶redni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datê wszczêcia postêpowania uznaje siê datê zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych). Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowany ¶redni kurs NBP, Zamawiaj±cy przyjmie kurs ¶redni z ostatniej tabeli przed wszczêciem postêpowania.
3. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu wg formu³y spe³nia – nie spe³nia w oparciu o wymagane w Rozdziale XX SWZ dokumenty.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu wstêpnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania aktualne na dzieñ z³o¿enia niniejszego o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego (odpowiednio – zgodnie z postawionymi warunkami udzia³u w postêpowaniu), a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
2. Informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem w wysoko¶ci co najmniej 100 000 z³.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Formularz oferty zgodny z za³±cznikiem nr 1 do SWZ.
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, a Wykonawca w formularzu oferty wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, jak równie¿ w odniesieniu do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
3. Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (np. umowa o wspó³dzia³aniu). Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.
4. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy chyba, ¿e umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 2.
5. Zobowi±zanie wymagane postanowieniami rozdzia³u XIX pkt 3 SWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu wraz z pe³nomocnictwami, je¿eli prawo do podpisania danego zobowi±zania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 2 (wzór zobowi±zania – za³±cznik nr 3 do SWZ).
6. Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udzia³u w postêpowaniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (wg wzoru – za³±cznik nr 2 do SWZ).
7. O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (wg wzoru – za³±cznik nr 4 do SWZ).
8. O¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy – gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia (wg wzoru – za³±cznik nr 8 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum).
2. W przypadku, gdy Wykonawca dzia³a przez pe³nomocnika, do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo(a) podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym ³±cznie przez wszystkie osoby uprawnione do reprezentacji.
3. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê w niniejszym postêpowaniu.
4. Oferta musi byæ podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upowa¿nione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia). Oznacza to, i¿ je¿eli z dokumentu(ów) okre¶laj±cego(ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub pe³nomocnictwa (pe³nomocnictw) wynika, i¿ do reprezentowania Wykonawcy(ów) upowa¿nionych jest ³±cznie kilka osób, oferta oraz dokumenty i o¶wiadczenia musz± byæ podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wszystkie te osoby.
5. Je¿eli upowa¿nienie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzaj±cego status prawny Wykonawcy (odpisu z w³a¶ciwego rejestru) do oferty nale¿y do³±czyæ orygina³ pe³nomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upowa¿nione, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania, zosta³y wystawione jako dokument w postaci papierowej, przekazuje siê
cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym (czyli opatrzone podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym po¶wiadczaj±ce zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
6. Wykonawca nie mo¿e wyst±piæ w innych ofertach jako Wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.
7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty zwi±zane z przygotowaniem i z³o¿eniem oferty.
8. Wykonawca jest ¶wiadomy, ¿e na podstawie art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks karny, kto w celu uzyskania dla siebie lub kogo innego zamówienia publicznego, przedk³ada podrobiony, przerobiony, po¶wiadczaj±cy nieprawdê albo nierzetelny dokument albo nierzetelne, pisemne o¶wiadczenie dotycz±ce okoliczno¶ci o istotnym znaczeniu dla uzyskania wymienionego zamówienia podlega karze pozbawienia wolno¶ci od 3 miesiêcy do lat 5.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wykonawca nie wprowadzi jakichkolwiek zmian do Przedmiotu umowy bez pisemnego polecenia Zamawiaj±cego.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzania zmian do tre¶ci Umowy.
3. Zmiany Umowy, w zakresie terminu lub Przedmiotu umowy, bêd± mog³y byæ wprowadzane w zwi±zku z zaistnieniem okoliczno¶ci, których wyst±pienia Strony nie przewidywa³y w chwili zawierania Umowy. Okoliczno¶ci te nie mog± byæ wywo³ane przez któr±kolwiek ze Stron, ani nie mog± byæ przez Strony zawinione i musz± wywo³ywaæ ten skutek, i¿ Umowa nie mo¿e byæ wykonana wedle pierwotnej tre¶ci, w szczególno¶ci z uwagi na ra¿±c± stratê gro¿±c± Stronom b±d¼ jednej ze Stron lub niemo¿no¶æ osi±gniêcia celu Umowy albo te¿ wykonanie Umowy bêdzie istotnie utrudnione dla jednej b±d¼ obu jej Stron. Okoliczno¶ci powy¿sze odnosiæ siê mog± w szczególno¶ci do sytuacji okre¶lonych w § 23 ust. 3 Umowy, stanowi±cej za³±cznik nr 5 do SWZ.
4. Zmiana postanowieñ Umowy mo¿e nast±piæ na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy na podstawie art. 455 ustawy PZP.
5. Strony maj± prawo do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu, których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót w sytuacjach okre¶lonych w § 23 ust. 5 Umowy, stanowi±cej za³±cznik nr 5 do SWZ.
6. Zmiana wynagrodzenia, o którym mowa w § 2 ust. 1 Umowy, mo¿e nast±piæ w przypadkach okre¶lonych w § 23 ust. 6 Umowy, stanowi±cej za³±cznik nr 5 do SWZ.
7. Je¿eli Wykonawca uwa¿a siê za uprawnionego do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót na podstawie § 23 ust. 5 Umowy, zmiany wynagrodzenia na podstawie § 23 ust. 6 Umowy, zmiany Umowy na innej podstawie wskazanej w niniejszej Umowie, zobowi±zany jest niezw³ocznie do przekazania Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego wniosku dotycz±cego zmiany Umowy wraz z dowodami i opisem zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do ¿±dania takiej zmiany.
8. Wniosek, o którym mowa w pkt. 7, powinien zostaæ przekazany niezw³ocznie, jednak¿e nie pó¼niej ni¿ w terminie 7 dni od dnia, w którym Wykonawca dowiedzia³ siê, lub powinien dowiedzieæ siê o danym zdarzeniu lub okoliczno¶ciach.
9. Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w pkt. 7, wszelkich innych dokumentów wymaganych Umow±, w tym propozycji rozliczenia przygotowanej w oparciu o zasady okre¶lone w § 6 Umowy, i informacji uzasadniaj±cych ¿±danie zmiany Umowy, stosowanie do zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê ¿±dania zmiany.

Szczegó³owe zapisy dotycz±ce zmiany umowy, w tym rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia, znajduj± siê w § 23 projektowanych postanowieñ umowy, stanowi±cych za³±cznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-26 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://gminagryfino.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-26 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-09-24

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Termin wykonania zamówienia: do 90 dni od dnia podpisania umowy. Termin ten mo¿e ulec skróceniu – skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
2. W postêpowaniu, obok podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia wskazanych w ustawie PZP, zastosowanie maj± równie¿ obligatoryjne podstawy wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.