eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LuzinoUsługi transportowe w zakresie dowozu uczniów z niepełnosprawnościami z terenu Gminy Luzino do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 oraz 2025/2026



Ogłoszenie z dnia 2024-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi transportowe w zakresie dowozu uczniów z niepełnosprawnościami z terenu Gminy Luzino do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 oraz 2025/2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUZINO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675340

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ofiar Stutthofu 11

1.5.2.) Miejscowość: Luzino

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-242

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 586782068

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_sc@luzino.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-luzino

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/956041

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi transportowe w zakresie dowozu uczniów z niepełnosprawnościami z terenu Gminy Luzino do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 oraz 2025/2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4842d691-592c-4332-ae42-6bb4fe80b954

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00452662

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057916/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługi transportowe w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Luzino do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 oraz 2025/2026

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00419400

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 zamówienia – Przewóz dzieci z niepełnosprawnościami na trasie Nr 1: Kębłowo - Barłomino dowóz do placówek oświatowych (Szkoła Podstawowa w Barłominie), Strzepcz (Ośrodek Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczy w Strzepczu) oraz ich odwożenie do miejsca zamieszkania.
Szacowana ilość uczniów 10. Dzienna liczba kilometrów wynosi do 118 km (szacunkowa odległość przewozu w jedną stronę wynosi 59 km).
Kurs odbywa się codziennie, od poniedziałku do piątku, średnio 20 razy w miesiącu;
Przewidywana łączna liczba dni przewozów w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 380 dni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 216600,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 zamówienia – Przewóz dzieci z niepełnosprawnościami na trasie Nr 2: Zelewo – Kochanowo - Kębłowo – Luzino: ul. Wielki Las, Tartaczna, Młyńska - dowóz do placówek oświatowych (Powiatowy Zespół Kształcenia Specjalnego ul. Sobieskiego 279, Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie ul. Sobieskiego 277c) oraz ich odwożenie do miejsca zamieszkania.
Szacowana ilość uczniów 10. Dzienna liczba kilometrów wynosi do 74 km (szacunkowa odległość przewozu w jedną stronę wynosi 37 km).
Kurs odbywa się codziennie, od poniedziałku do piątku, średnio 20 razy w miesiącu;
Przewidywana łączna liczba dni przewozów w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 380 dni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 182400,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 zamówienia - Przewóz dzieci z niepełnosprawnościami na trasie Nr 3: Tępcz – Barłomino – Luzino: ul. Lipowa, ul. Strzebielińska, ul. Kaszubska – Robakowo - Dąbrówka –Milwino dowóz do placówek oświatowych (Powiatowy Zespół Kształcenia Specjalnego ul. Sobieskiego 279, Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie ul. Sobieskiego 277c) oraz ich odwożenie do miejsca zamieszkania.
Szacowana ilość uczniów 20. Dzienna liczba kilometrów wynosi do 110 km (szacunkowa odległość przewozu w jedną stronę wynosi 55 km). Kurs odbywa się codziennie, od poniedziałku do piątku, średnio 20 razy w miesiącu;
Przewidywana łączna liczba dni przewozów w trakcie realizacji umowy wynosi 380 dni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 235600,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 zamówienia – Przewóz dzieci z niepełnosprawnościami na trasie Nr 4: Zelewo – Luzino – Kębłowo - Robakowo - dowóz do placówek oświatowych (Powiatowy Zespół Kształcenia Specjalnego ul. Sobieskiego 279, Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie ul. Sobieskiego 277c) oraz ich odwożenie do miejsca zamieszkania.
Szacowana ilość uczniów 8. Dzienna liczba kilometrów wynosi do 90 km (szacunkowa odległość przewozu w jedną stronę wynosi 45 km).
Kurs odbywa się codziennie, od poniedziałku do piątku, średnio 20 razy w miesiącu;
Przewidywana łączna liczba dni przewozów w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 380 dni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 220400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234080 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234080,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234080 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOTOWETERAN Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 588-240-24-81

7.3.3) Ulica: Prosta 12

7.3.4) Miejscowość: Luzino

7.3.5) Kod pocztowy: 84-242

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234080,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196992,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196992,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196992,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GERT- TRANS Papke Krzysztof

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 958-003-93-30

7.3.3) Ulica: Północna 11

7.3.4) Miejscowość: Kębłowo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-242

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196992,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252396,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252396,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252396,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GERT- TRANS Papke Krzysztof

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 958-003-93-30

7.3.3) Ulica: Północna 11

7.3.4) Miejscowość: Kębłowo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-242

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252396,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238032,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238032,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238032,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GERT- TRANS Papke Krzysztof

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 958-003-93-30

7.3.3) Ulica: Północna 11

7.3.4) Miejscowość: Kębłowo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-242

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238032,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.