Ogłoszenie z dnia 2024-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00434881/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-29
- 2024/BZP 00444650/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana dźwigu osobowego w budynku Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego SPZOZ w Głuchołazach, w systemie zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Opiekuńczo - Leczniczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Głuchołazach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010649626
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 9
1.5.2.) Miejscowość: Głuchołazy
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-340
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774391743
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zol@zol-glucholazy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zol-glucholazy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0015adf3-b2f5-4e18-9806-1b2ae092879c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana dźwigu osobowego w budynku Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego SPZOZ w Głuchołazach, w systemie zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0015adf3-b2f5-4e18-9806-1b2ae092879c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00452814
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00252058/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana windy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00434881
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP – 1/winda/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 406000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie inwestycyjne pn. Wymiana windy w Zakładzie Opiekuńczo – Leczniczym SPZOZ w Głuchołazach.
Cel: Dostępność do udzielanych świadczeń zdrowotnych dla osób z niepełnosprawnością, zapewnienie pracy i bezpieczeństwa użytkowników oraz poprawa funkcjonalności i komfortu jazdy w szczególności w odniesieniu osób niepełnosprawnych z dysfunkcją ruchu i dysfunkcja wzroku.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych pn. „Wymiana dźwigu osobowego w budynku Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego SPZOZ w Głuchołazach, w systemie zaprojektuj i wybuduj”
Zakres zamówienia obejmuje:
Wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego
ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, a także wszystkie prace, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania zadania pn. „Wymiana dźwigu osobowego w budynku Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego SPZOZ w Głuchołazach, w systemie zaprojektuj i wybuduj”.
Zakres zamówienia obejmuje także niżej wymienione prace:
1) Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnej Decyzji pozwolenia na budowę; jeśli będzie wymagana.
2) prace przygotowawcze w miejscu objętym przedmiotem zamówienia, prace związane z demontażem istniejącego dźwigu osobowego, prace zabezpieczające i porządkowe,
3) dostawa i montaż nowego dźwigu osobowego, wraz z niezbędnymi pracami instalacyjnymi w celu uruchomienia dźwigu osobowego,
4) prace naprawcze i wykończeniowe oraz wszelkie prace porządkowe związane z zakończeniem przedmiotu zamówienia,
5) prace związane z oznakowaniem miejsca objętego przedmiotem zamówienia i jego zabezpieczenia, wygrodzenie stref niebezpiecznych – zgodnie z obowiązującymi przepisami,
6) wykonanie na czas prac demontażowych i montażowych, zastaw zabezpieczających itp., w tym także stosowanie, odpowiednich zabezpieczeń przed wpadnięciem do szybu windowego,
7) roboty związane z pracami towarzyszącymi i robotami tymczasowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia,
8) prace związane z usunięciem gruzu i odpadów z miejsca prowadzenia prac demontażowych i ich zagospodarowaniem (wywóz z miejsca prowadzenia prac, składowanie na wysypisku, utylizacja itp.),
9) dostarczenie, montaż, demontaż i wykorzystanie rusztowań i wszelkiego rodzaju sprzętu, narzędzi i urządzeń koniecznych do użycia w celu wykonania przedmiotu umowy,
10) zajęcie pasa drogowego (jezdni, chodnika, pobocza, itd.), jeżeli zajdzie taka konieczność dla zrealizowania przedmiotu umowy. Wykonawca ponosi koszty związane z zajęciem pasa drogowego, miejsc parkingowych itd.
11) wykonanie wszelkich wymaganych przepisami badań, sprawdzeń, pomiarów oraz sporządzenia wymaganych przepisami protokołów, inwentaryzacji, itp. oraz przekazanie ich zamawiającemu w jednym egzemplarzu. Protokoły badań i sprawdzeń muszą być zakończone wynikiem pozytywnym,
12) wszystkie inne prace podstawowe, pomocnicze i prace towarzyszące, konieczne do wykonania, w celu zrealizowania i oddania do użytkowania przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45313100-5 - Instalowanie wind
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 283 PZP. Termin składania ofert w przypadku robót budowlanych nie może być krótszy niż 14 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.W przedmiotowym postępowaniu termin składania ofert wynosił 8 dni.
INNE PRZETARGI Z GŁUCHOŁAZÓW
- Usługa ubezpieczenia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala Specjalistycznego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Głuchołazach im. św. Jana Pawła II
- Wykonanie konstrukcji betonowej bud/chatek dla nietoperzy z kręgów i pokryw żelbetowych w nadleśnictwie Prudnik
- Usługa prania bielizny pościelowej
więcej: przetargi w Głuchołazach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- "Demontaż istniejącej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, dostawa i montaż nowej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku ODT Światowid."
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.