Ogłoszenie z dnia 2022-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00374537/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-03
- 2022/BZP 00383177/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeprowadzenia szkoleń w projekcie: „Potęgowanie Kompetencji – Edycja II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. WINCENTEGO WITOSA W LEŚNEJ PODLASKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000099458
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bialska 7
1.5.2.) Miejscowość: Leśna Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-542
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekty@zsckr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsckr.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeprowadzenia szkoleń w projekcie: „Potęgowanie Kompetencji – Edycja II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc92ae7c-42fc-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00452855
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Potęgowanie Kompetencji - edycja II"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSR/2911/13/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 240000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 230000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Usługa przeprowadzenia szkoleń z obszaru kulinarnego:a) Szkolenie dla nauczycieli – Nowoczesne aranżacje potraw.
b) Szkolenie dla nauczycieli – Kuchnia molekularna.
c) Szkolenie dla uczniów – Carving.
d) Szkolenie dla uczniów - Kurs barmański.
Szczegółowy OPZ w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 23000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Usługa przeprowadzenia szkoleń z zakresu operatora maszyn rolniczycha) Szkolenie dla nauczycieli – Operator prasy wysokiego zgniotu
b) Szkolenie dla nauczycieli – Operator kombajnu samojezdnego do roślin okopowych
Szczegółowy OPZ jest w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 5000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Usługa przeprowadzenia szkoleń z zakresu elektrotechniki i napraw samochodowycha) Szkolenie dla nauczycieli – Elektrotechnika samochodowa
b) Szkolenie dla nauczycieli – Kurs obsługi i napraw ciągników i maszyn rolniczych
Szczegółowy opis OPZ znajduje sie w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 9000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Usługa przeprowadzenia szkolenia – Kurs z obróbki drewnaSzkolenie dla nauczycieli: Kurs obróbki drewna
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Usługa przeprowadzenia szkoleń: Monter instalacji OZE i SEPa) Szkolenie dla uczniów: Monter instalacji OZE
b) Szkolenie dla uczniów: Urządzenia, instalacje i sieci energetyczne wytwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 110000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: Usługa przeprowadzenia szkolenia z druku 3DSzkolenie dla uczniów: Szkolenie z druku 3D
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 35000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7: Usługa przeprowadzenia szkolenia – Kurs operatorów wózków jezdniowo- widłowychSzkolenie dla uczniów: Kurs operatorów wózków jezdniowo- widłowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 12000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8: Usługa przeprowadzenia szkoleń z zakresu weterynaryjnegoa) Szkolenie dla uczniów – Profilaktyka weterynaryjna w gospodarstwie rolnym.
b) Szkolenie dla uczniów – Kurs inseminacji zwierząt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 39000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja "Eco"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462638575
7.3.3) Ulica: Wrotkowska 2
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-469
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleniowe OMEGA Łukasz Dybała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793180306
7.3.3) Ulica: Zakopańska
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-418
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-31INNE PRZETARGI LEŚNA PODLASKA
więcej: przetargi LEŚNA PODLASKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej wg części
- Plenerowe Kino na Bulwarach - BO
- Realizacja kursów i szkoleń dla uczniów w ramach projektu pn. "ZAWODOWE KOMPETENCJE"
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego
- Przeprowadzenie kursu baristycznego ( powiat żarski)
- Przeprowadzenie szkolenia "Bezpieczeństwo informacji - ISO 27001 Audytor wiodący" w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.