Ogłoszenie z dnia 2024-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00377093/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie prac w zakresie zagospodarowania terenów zielonych przy jednostkach oświatowych na terenie Powiatu Płońskiego w ramach zadania pn. „Powiat Płoński się zmieni, odpoczniemy wśród zieleni”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PŁOŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377712
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Płocka 39
1.5.2.) Miejscowość: Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 662 77 64
1.5.8.) Numer faksu: 23 662 38 16
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@powiat-plonski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-plonski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a2130f3b-2401-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac w zakresie zagospodarowania terenów zielonych przy jednostkach oświatowych na terenie Powiatu Płońskiego w ramach zadania pn. „Powiat Płoński się zmieni, odpoczniemy wśród zieleni”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2130f3b-2401-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00452882
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033522/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zagodpodarowanie terenów zielonych przy jedostkach oświatowych na terenie powiatu płońskiego w ramach zadania publicznego pn.,, Powiat Płoński się zmieni, odpoczniemy wśród zieleni"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377093
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 296668,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1: Teren przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Henryka Sienkiewicza w PłońskuTeren objęty przedmiotem zamówienia jest terenem zagospodarowanym. Istniejąca zieleń, to roślinność krzewiasta i drzewiasta. Od strony frontowej budynku, znajdują się stare drzewa liściaste i iglaste. Na dziedzińcu szkoły rosną zarówno dorosłe drzewa iglaste oraz owocowe, jak i krzewy liściaste. Na tyłach działki znajduje się kilka drzew liściastych. Na terenie szkoły planuje się wydzielenie strefy wypoczynku i relaksu dla uczniów. Planuje się utworzenie terenu zielonego, w ramach którego wykonane zostaną nowe uzupełniające nasadzenia.
Prace będące w przedmiocie zamówienia swoim zakresem obejmują:
• prace rozbiórkowe (tj. rozbiórka istniejących powierzchni utwardzonych kolidujących z planowanymi nasadzeniami, usunięcie roślinności przeznaczonej do wycięcia zgodnie z projektem wykonawczym, karczowanie karp po usuniętych drzewach, zgodnie z inwentaryzacją fotograficzną),
• przygotowanie terenu robót (tj. ręczne skoszenie roślinności, zdjęcie darniny i przekopanie gleby na terenie płaskim, mechaniczne plantowanie terenu i przygotowanie, rozścielenie ziemi urodzajnej),
• układanie agrotkaniny i sadzenie drzew, krzewów i kwiatów. W miejscach projektowanych nasadzeń podłoże będzie należy wymienić, w ramach całkowitej zaprawy dołów pod nasadzenia, ziemią ogrodniczą,
• wykonanie „zielonej ściany” na budynku magazynu zgodnie z zapisami projektu koncepcyjnego,
• odtworzenie trawników na terenie objętym pracami,
• wywóz gruzu i pozostałych materiałów/odpadów po wykonanych pracach, uporządkowanie terenu.
UWAGA: Drzewa przewidziane w dokumentacji projektowej do wsadzenia w donice na dziedzińcu, należy nasadzić w ziemi, w sposób analogiczny do pozostałych nasadzeń, w lokalizacji uzgodnionej z Zamawiającym na etapie realizacji.
UWAGA: Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania elementów dodatkowych o których mowa w projekcie wykonawczym takich jak: wykonanie powierzchni utwardzonej z kostki, montażu lamp solarnych, donic betonowych, koszy do segregacji, altany, poideł dla ptaków, stojaków na rowery, stołów, kostki na murek oporowy, ogrodzenia, ławek, oraz drewnianej deski (siedziska).
UWAGA: Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuję zapisów dotyczących pielęgnacji nasadzonych roślin. W ramach udzielonej gwarancji wykonawca gwarantuje pełną żywotność materiału szkółkarskiego w okresie gwarancji określonym w umowie. Krzewy i drzewa obumarłe (także częściowo) w tym okresie Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie wymienić, z wyłączeniem nasadzeń gdzie wpływ na obumarcie wysadzonego materiału będą miały inne przyczyny, niezależne od prawidłowego posadzenia i jakości materiału jak akty dewastacji i kradzieże.
Szczegółowy zakres prac do wykonania stanowiący opis przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej tj. projekcie wykonawczym i projekcie koncepcyjnym, zestawieniu prac ogrodniczych oraz w inwentaryzacji fotograficznej.
Wykonawca przed przystąpieniem do prac zobowiązany będzie do dokonania inwentaryzacji w terenie. W przypadku wystąpienia kolizji nieujętych w dokumentacji, zobowiązany będzie poinformować o tym Zamawiającego, który wyznaczy nowe miejsce na nasadzenia. Przed rozpoczęciem nasadzeń należy uzgodnić z Zamawiającym i Dyrekcją Szkoły ostateczną lokalizację wszystkich nasadzeń.
Zapisy w projekcie wykonawczym mają pierwszeństwo przed zapisami z projektu koncepcyjnego. Projekt koncepcyjny służy jako uzupełnienie projektu wykonawczego. Inne dodatkowe wymagania zamawiającego nieujęte w dokumentacji projektowej, a ujęte w zapisach specyfikacji warunków zamówienia, mają pierwszeństwo nad dokumentacją.
Zestawienie prac ogrodniczych ma charakter pomocniczy mający zobrazować skalę wykonywanej usługi, wobec czego zestawieniu można przypisać wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego. Wykonawca zobowiązuje się wykonać prace, które nie zostały wyszczególnione w zestawieniu prac ogrodniczych, a są konieczne do realizacji przedmiotu Umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 144784,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część 2: Teren przy Zespole Szkół w RaciążuTeren objęty przedmiotem zamówienia jest terenem zagospodarowanym. Istniejąca zieleń, to roślinność krzewiasta i drzewiasta. Istniejąca roślinność to klony oraz krzewy berberysu, tawuły japońskiej oraz nowe nasadzenia powstałe po opracowaniu dokumentacji projektowej. Przestrzeń wokół szkoły posiada dużą ilość trawników utrzymanych w dobrym stanie. Szkoła posiada dziedziniec mieszczący się w środku budynku, na którym umieszczona jest roślinność w donicach. Planuje się wykonanie nasadzeń zróżnicowanej roślinności niskiej i wysokiej.
Prace będące w przedmiocie zamówienia swoim zakresem obejmują:
• prace rozbiórkowe (tj. rozbiórka istniejących powierzchni utwardzonych kolidujących z planowanymi nasadzeniami – rozszczelnienie nawierzchni),
• przygotowanie terenu robót (tj. ręczne skoszenie roślinności, zdjęcie darniny i przekopanie gleby na terenie płaskim, mechaniczne plantowanie terenu i przygotowanie, rozścielenie ziemi urodzajnej),
• układanie agrotkaniny i sadzenie drzew krzewów i kwiatów. W miejscach projektowanych nasadzeń, podłoże będzie należy wymienić w ramach całkowitej zaprawy dołów pod nasadzenia ziemią ogrodniczą,
• odtworzenie trawników na terenie objętym pracami,
• wywóz gruzu i pozostałych materiałów/odpadów po wykonanych pracach, uporządkowanie terenu.
UWAGA: Projekt wykonawczy przewiduje wykonanie nasadzenia jednego drzewa na terenie dziedzińca wewnętrznego szkoły. W ramach nasadzenia wykonawca zobowiązany będzie do rozbiórki istniejącej powierzchni utwardzonej, przygotowania miejsca pod nasadzenie oraz osadzenia drzewa w żeliwnej kratownicy o wymiarach nie mniejszych niż 80 cm na 80 cm.
UWAGA: Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania elementów dodatkowych o których mowa w projekcie wykonawczym takich jak: wykonanie powierzchni utwardzonej z kostki, koszy do segregacji, montażu lamp solarnych, ławek z donicami, ławek, altany, poidełka dla ptaków.
UWAGA: W miejsce donic betonowych należy dostarczyć donice drewniane o wymiarach 100 cm x 50 cm x 50 cm z zamkniętym dnem w ilości 6 sztuk, analogicznych do istniejących donic na dziedzińcu szkoły, zobrazowanym na inwentaryzacji fotograficznej.
UWAGA: Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuję zapisów dotyczących pielęgnacji nasadzonych roślin. W ramach udzielonej gwarancji wykonawca gwarantuje pełną żywotność materiału szkółkarskiego w okresie gwarancji określonym w umowie. Krzewy i drzewa obumarłe (także częściowo) w tym okresie Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie wymienić, z wyłączeniem nasadzeń gdzie wpływ na obumarcie wysadzonego materiału będą miały inne przyczyny, niezależne od prawidłowego posadzenia i jakości materiału jak akty dewastacji i kradzieże.
Szczegółowy zakres prac do wykonania stanowiący opis przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej tj. projekcie wykonawczym, zestawieniu prac ogrodniczych oraz inwentaryzacji fotograficznej.
Wykonawca przed przystąpieniem do prac zobowiązany będzie do dokonania inwentaryzacji w terenie. W przypadku wystąpienia kolizji nieujętych w dokumentacji zobowiązany będzie poinformować o tym Zamawiającego, który wyznaczy nowe miejsce na nasadzenia. Przed rozpoczęciem nasadzeń należy uzgodnić z Zamawiającym i Dyrekcją Szkoły ostateczną lokalizację wszystkich nasadzeń.
Zapisy w projekcie wykonawczym mają pierwszeństwo przed zapisami z projektu koncepcyjnego. Projekt koncepcyjny służy jako uzupełnienie projektu wykonawczego. Inne dodatkowe wymagania zamawiającego nieujęte w dokumentacji projektowej, a ujęte w zapisach specyfikacji warunków zamówienia mają pierwszeństwo nad dokumentacją.
Zestawienie prac ogrodniczych ma charakter pomocniczy mający zobrazować skalę wykonywanej usługi, wobec czego zestawieniu można przypisać wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego. Wykonawca zobowiązuje się wykonać prace, które nie zostały wyszczególnione w zestawieniu prac ogrodniczych, a są konieczne do realizacji przedmiotu Umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 140228,39 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Część 3: Teren przy Zespole Szkół w Czerwińsku nad WisłąTeren objęty przedmiotem zamówienia jest terenem niezagospodarowanym, na którym prowadzone są prace związane z budową nowego budynku użyteczności publicznej – nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Czerwińsku nad Wisłą.
Prace będące w przedmiocie zamówienia swoim zakresem obejmują:
• przygotowanie terenu robót (tj. ręczne skoszenie roślinności, zdjęcie darniny i przekopanie gleby na terenie płaskim, mechaniczne plantowanie terenu i przygotowanie, rozścielenie ziemi urodzajnej),
• układanie, sadzenie drzew. W miejscach projektowanych nasadzeń podłoże będzie należy wymienić w ramach całkowitej zaprawy dołów pod nasadzenia ziemią ogrodniczą,
• wywóz gruzu i pozostałych materiałów/odpadów po wykonanych pracach, uporządkowanie terenu.
Szczegółowy zakres prac do wykonania stanowiący opis przedmiotu zamówienia został opisany w koncepcji zagospodarowania terenu zieleni. Przed rozpoczęciem nasadzeń należy uzgodnić z Zamawiającym i Dyrekcją Szkoły ostateczną lokalizację wszystkich nasadzeń.
Wszystkie postanowienia SWZ dotyczą w takim samym zakresie wszystkich części, chyba, że zastrzeżono odrębne postanowienia .
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 11655,61 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132390,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202077,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132390,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Plant-Akcja Sp. z o. o .
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 583-346-27-67
7.3.3) Ulica: ul. Heweliusza 11
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-890
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132390,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-048.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140643,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229745,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140643,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Plant-Akcja Sp. z o. o .
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 583-346-27-67
7.3.3) Ulica: ul. Heweliusza 11
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-890
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140643,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-048.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8511,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13577,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8511,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lubimyogrody.pl Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 758-236-01-24
7.3.3) Ulica: Kadzidło 41
7.3.4) Miejscowość: Kadzidło
7.3.5) Kod pocztowy: 07-420
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8511,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-04SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji "Rozbudowa drogi powiatowej nr 3029W Baboszewo - Bożewo - Szapsk".
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji "Rozbudowa drogi powiatowej nr 3016W Szczepkowo - Lipa".
- Sprzedaż i dostawa betonowej kostki brukowej i innych elementów betonowych
- Budowa oświetlenia ulicznego w ul. Warszawskiej w Raciążu
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2992W Chmielewo - Bolino - Garwolewo".
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie żłobka w gminie Bobrowniki - filia w Siemoni
- Zagospodarowanie części terenu nieruchomości przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu w ramach zadania pn. Ogród edukacyjno-rekreacyjny przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu
- II - Rewitalizacja zaniedbanej kopuły bunkra przy ul. Kwiatowej w Szczecinie
- Przebudowa ulicy Gibalskiego w ramach zadania "Modernizacja ulic na terenie Dzielnicy Wola - numer postępowania 33/ZP/25
- Budowa ul. Jagodowej w Brzegu
- Budowa obiektów sportowo-rekreacyjnych przy ul. Berylowej 7 w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.