Ogłoszenie z dnia 2024-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych branży drogowej i elektrycznej w ciągu ulicy Nowowiczlińskiej w Gdyni (zamówienie podobne)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-382
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wydz.inwestycji@gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.gdynia.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych branży drogowej i elektrycznej w ciągu ulicy Nowowiczlińskiej w Gdyni (zamówienie podobne)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3da2b176-b041-4c57-9df8-ca2138e2bbe5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00452892
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033431/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.25 Wykonanie robót budowlanych branży drogowej i elektrycznej w ciągu ulicy Nowowiczlińskiej w Gdyni (zamówienie podobne)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00437643
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy Pzp w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UI.271.1.18.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 770761,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej i elektrycznej w ciągu ulicy Nowowiczlińskiej w Gdyni.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. wdrożenie docelowej organizacji ruchu dla czwartego wlotu zgodnie z zamienną dokumentacją projektową opracowaną przez NERET s.c. Maciej Waniewski i Jadwiga Zdroik,
2. przebudowę sieci trakcyjnej wraz z montażem urządzeń umożliwiających automatyczny skręt pojazdów na pętlę trolejbusową przy ulicy Nowowiczlińskiej zgodnie z projektem wykonawczym zamiennym opracowanym przez Jacka Żbikowskiego, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą INCEPTUM Jacek Żbikowski.
Przedmiot zamówienia w zakresie wykonania robót budowlanych obejmuje:
1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe,
2. Odtworzenie nawierzchni po robotach wraz koniecznymi jej elementami,
3. Wdrożenie docelowej organizacji ruchu wraz z uruchomieniem programów z zakresu inżynierii ruchu dla sygnalizacji świetlnej i pętli indukcyjnych,
4. Przebudowę sieci trakcyjnej wraz z montażem urządzeń umożliwiających automatyczny skręt pojazdów na pętlę trolejbusową przy ulicy Nowowiczlińskiej,
5. Wykonanie czasowej organizacji ruchu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „WPRD GRAVEL” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190107207
7.3.3) Ulica: Żaglowa 2
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-560
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty branży elektrycznej (sygnalizacja świetlna i trakcja trolejbusowa)
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1042701 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-20INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Kalendarze książkowe i biurkowe dla UMG na rok 2025
- Kompleksowa usługa projektowania oraz druku wizytówek z sukcesywnymi dostawami - powtórne
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG
- Dostawa 1 szt. samochodu osobowego
- Cześć I - Naprawa nawierzchni dróg, placów postojowych, chodników wraz z odwodnieniem w Gdyni Grabówek. Cześć II - Remont nawierzchni drogi od bramy nr 1 do budynku 60 w Gdyni.
- Zakup zestawów szkoleniowych dot. OZE
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci elektrycznej oświetlenia drogowego przy ul. Marcowej w Rybnie.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2534G na odc. Biskupnica-Chrząstowo
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Czarnocin w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych -Przebudowa drogi w miejscowości Mękarzowice działka nr ewid. 497, odcinek od km 0+495 do km 0+895 na dł. 400 mb
- Rozbudowa i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wiśniew
- Remont dróg powiatowych na terenie Gminy Zduny i Gminy Chąśno
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych - ul. Klonowa w miejscowości Bolumin
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.