eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynOBO 2024: Park Osiedlowy Dajtki 3 oraz doposażenie lokalu Rady Osiedla



Ogłoszenie z dnia 2024-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
OBO 2024: Park Osiedlowy Dajtki 3 oraz doposażenie lokalu Rady Osiedla

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG ZIELENI I TRANSPORTU W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281358034

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ryszarda Knosały 3 lokal 5B

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-015

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdzit.olsztyn.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdzit.olsztyn.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.olsztyn.eu/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

OBO 2024: Park Osiedlowy Dajtki 3 oraz doposażenie lokalu Rady Osiedla

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-736f12ab-3458-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00452893

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00094330/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.32 OBO 2024: Park Osiedlowy Dajtki 3 oraz doposażenie lokalu Rady Osiedla

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00385452

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ.2510.49.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja Projektu pn. „OBO 2024: Park Osiedlowy Dajtki 3 oraz doposażenie lokalu Rady Osiedla” – w zakresie zagospodarowania parku.

W ramach realizacji zadania zaplanowano utwardzenie istniejących przedeptów gruntowych z nieznaczną korektą ich przebiegu oraz wymianę nawierzchni na nawierzchnię mineralną wzmocnioną.
Wykonanie ścieżek rowerowych do nauki jazdy na rowerze - z kostki betonowej.
Utwardzenie terenu pod gry chodnikowe - z kostki betonowej.
Zakup i montaż małej architektury w postaci ławek, koszy, stojaków rowerowych, regulaminów oraz stołu do gry w ping-pong i stołu do gry w szachy.

Realizację projektu podzielono na etapy.

Zamówienie podstawowe:
ETAP 2 :
1) Usunięcie roślinności zielnej i zdrewniałej kolidującej z realizacją inwestycji.
2) Wykonanie nawierzchni ciągów pieszych o szerokości 2 m wraz z ustawieniem obrzeży betonowych.
3) Wykonanie zespołu ścieżek rowerowych do nauki jazdy na rowerze. Ścieżki z czerwonej kostki brukowej (ok 180 mkw) na podsypce cementowo - piaskowej ograniczonej obrzeżem z tworzywa sztucznego.
4) Utwardzenie terenu pod gry chodnikowe i ping-pong 10x10 m z kostki betonowej ograniczonej obrzeżem z tworzywa sztucznego – 100m2.
5) Utwardzenie terenu kruszywem 0/31,5 stabilizowanym mechanicznie gr. ok 10-12 cm na dawnym boisku asfaltowym (wokół zespołu ścieżek rowerowych).
6) Zakup i montaż małej architektury: ławki parkowe – 4 szt., kosze parkowe – 4 szt., stojaki rowerowe – 3szt., regulamin korzystania z zespołu ścieżek rowerowych i terenu gier chodnikowych – 2 szt..

Prawo opcji:
ETAP 2a:
1) Wykonanie nawierzchni ciągów pieszych o szerokości 2 m wraz z ustawieniem obrzeży betonowych oraz nawierzchni o szerokości 1,5 m ograniczonych obrzeżem z tworzywa sztucznego.
2) Zakup i montaż małej architektury: stół do ping-ponga – 1 szt., stół do gry w szachy – 1 szt..
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SWZ (dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242470,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274870,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242470,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): RENKOT Biuro projektowe Renata Koterwas-Żebrowska

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MS-BUD Usługi ogólnobudowlane Marek Koterwas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582377828

7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242470,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.