eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławDOSTAWA GAZU ZIEMNEGO DLA OBIEKTÓW KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W INOWROCŁAWIU na lata 2024-2025.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-19

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO DLA OBIEKTÓW KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W INOWROCŁAWIU na lata 2024-2025.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ INOWROCŁAW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092363567

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 133

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 477513410

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kppsp.inowroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-inowroclaw/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO DLA OBIEKTÓW KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W INOWROCŁAWIU na lata 2024-2025.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe5bda82-6e77-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00452896

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/straz_inowroclaw/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/straz_inowroclaw/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PT.2370.02.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 267290,29 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia wg CPV: 09123000-7 – gaz ziemny, 65200000-5 – przesył gazu
i podobne usługi.
2. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dystrybucja gazu ziemnego w planowanej ilości
około 636 000 kWh dla 3 punktów poboru gazu ziemnego na potrzeby zasilania lokali
i budynków w określonych okresach wskazanych w załącznikach do SWZ.
3. Gaz ziemny powinien spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo
energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami.
4. Gaz ziemny zużywany będzie na potrzeby Zamawiającego w punktach poboru wskazanych
w załączniku nr 1 do SWZ.
5. Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych punktów poboru gazu ziemnego ujęto w
załączniku nr 1 do SWZ.
6. Zamawiający zawrze z Wykonawcą umowę/umowy obejmujące wszystkie punkty poboru
gazu do niego należące. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca wystawiał faktury
rozliczeniowe dla punktów poboru gazu ziemnego (szczegółowe rozliczenia poszczególnych
PPG będą zawarte w załączniku do faktury), zgodnie z zestawieniem PPG stanowiącym
załącznik do SWZ na podstawie cyklicznych odczytów wskazań liczników zgodnie z
harmonogramem Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD).
7. Wykonawca wyłoniony w postępowaniu w imieniu i na rzecz Zamawiającego wykona m. in.
następujące czynności w odniesieniu do punktów poboru gazu, do których odnosi się
zamówienie:
a) Zgłoszenia Operatorowi Systemu Dystrybucji (Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o.)
do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy kompleksowej sprzedaży paliwa
gazowego i świadczenia usług dystrybucji;
b) Składania oświadczeń woli w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązujących
umów kompleksowych sprzedaży paliwa gazowego i świadczenia usług dystrybucji;
c) Reprezentowania Zamawiającego przed Operatorem Systemu Dystrybucyjnego
(Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o.) w sprawach związanych ze zmianą
sprzedawcy paliwa gazowego oraz zawarciem z wykonawcą kompleksowych umów
sprzedaży paliwa gazowego i świadczenia usług dystrybucji.
Zamawiający w tym celu udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa wg określonego wzoru (załącznik nr
5 do niniejszej SWZ). Zamawiający przekaże Wykonawcy informacje niezbędne do
przeprowadzenia procedur zmian sprzedawcy gazu a w szczególności okresy obowiązywania
aktualnych umów oraz okresy wypowiedzeń aktualnych umów sprzedaży gazu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przewiduje zastosowanie odwróconej kolejności oceny ofert, o której mowa w art. 139 ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej SWZ:
W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
Zamawiający wymaga posiadania:
a) Koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi,
wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, ważną na dzień składania ofert, jak
też w okresie obowiązywania umowy;
b) Umowy o świadczenie usług dystrybucji paliwa gazowego za pośrednictwem sieci
dystrybucyjnej z Polską Spółką Gazownictwa Sp. z o.o., ważną na dzień składania ofert,
jak też w okresie obowiązywania umowy.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie zawarte
w formularzu ofertowym (załącznik nr 3 do SWZ).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą ubiegać się o zamówienie wspólnie.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o braku
podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
o którym mowa w pkt XI.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie.
3. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak
podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z tych Wykonawców powyższe wykazuje.
4. Każdy podmiot składa odrębny formularz podpisany kwalifikowanym podpisem
elektronicznym.
5. Każde oświadczenie należy złożyć w postaci osobnego pliku.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-31 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/straz_inowroclaw/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-31 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 62 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.