eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StarachowicePełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Modernizacja dróg na terenie miasta Starachowice wraz z infrastrukturą podziemną" Część I: Budowa ul. Strugowej w Starachowicach (...)



Ogłoszenie z dnia 2024-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Modernizacja dróg na terenie miasta Starachowice wraz z infrastrukturą podziemną”
Część I: Budowa ul. Strugowej w Starachowicach (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Starachowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009892

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 45

1.5.2.) Miejscowość: Starachowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@starachowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starachowice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-44889861-181f-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Modernizacja dróg na terenie miasta Starachowice wraz z infrastrukturą podziemną”
Część I: Budowa ul. Strugowej w Starachowicach (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44889861-181f-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00452915

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037335/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 „Modernizacja dróg na terenie miasta Starachowice wraz z infrastrukturą podziemną” Część I: Budowa ul. Strugowej w Starachowicach – etap I Część II: Budowa parkingu dla samochodów ...Inspektor nadzoru

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00336023

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2024.HE

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 33404,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Modernizacja dróg na terenie miasta Starachowice wraz z infrastrukturą podziemną” Część I: Budowa ul. Strugowej w Starachowicach – etap I.
Zamówienie obejmuje świadczenie usługi w okresie realizacji inwestycji oraz w okresie rękojmi za wady, polegającej na koordynacji, zarządzaniu, kontroli, nadzorowaniu i rozliczeniu robót budowlanych, w tym ewentualnych robót dodatkowych i zamiennych.
Główny zakres robót objęty nadzorem:
budowa ulicy Strugowej na odcinku ABC i BDE, o łącznej długości ok 410 mb, w tym:
wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm o łącznej powierzchni 3 120 m2,
wykonanie nawierzchni z płyt typu „JOMB” o łącznej powierzchni 504,3 m2,
wykonanie nawierzchni bitumicznej – 40,87 m2,
budowa kanału technologicznego o długości 360 m,
budowa kanału deszczowego z rur PEHD fi 300 – 98 m, przykanalika z rur PCV fi 200 – 22,5 m, studni rewizyjnych betonowych fi 1200 – szt. 4,
przebudowa istniejącego przepustu drogowego,
usunięcie kolizji z siecią energetyczną i teletechniczną.
Szczegółowo zakres robót budowlanych opisuje dokumentacja projektowa załączona do Specyfikacji Warunków Zamówienia na wykonanie robót budowlanych opublikowanej na stronie internetowej, tj.: część I i II: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a4ad4cfd-02e2-11ef-b81b-aebd110f5279
Budowa parkingu „KS1” jest objęta pozwoleniem na budowę dla inwestycji pn. Budowa i przebudowa zespołu budynków i obiektów budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenu i instalacjami sanitarnymi oraz elektrycznymi realizowanymi w ramach zadania inwestycyjnego – podniesienie atrakcyjności turystycznej miasta poprzez wykorzystanie potencjału Zalewu „Lubianka”.
Dotyczy części I i II:
Okres rękojmi za wady wynosić będzie, zgodnie z ofertą wykonawcy robót budowlanych, który zostanie wybrany w wyniku przetargu – 60 lub 66 lub 72 miesiące, od dnia odbioru końcowego nadzorowanych robót budowlanych.
W załączeniu projekt umowy, w której określono szczegółowo m.in. przedmiot zamówienia, terminy realizacji, zasady rozliczenia i płatności a także obowiązki Wykonawcy nadzoru inwestorskiego.
Ze względu na charakter czynności objętych zamówieniem Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób biorących udział w realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
Przewiduje się możliwość odbycia wizji lokalnej przez wykonawcę przed złożeniem oferty. Zasady przeprowadzenia i udokumentowania wizji lokalnej:
Z uwagi, iż zamówienie obejmuje nadzór robót na terenie ogólnodostępnym, wykonawca może dokonać wizji lokalnej samodzielnie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 26678,91 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Modernizacja dróg na terenie miasta Starachowice wraz z infrastrukturą podziemną” Część II: Budowa parkingu dla samochodów osobowych przy ul. Strugowej.
Zamówienie obejmuje świadczenie usługi w okresie realizacji inwestycji oraz w okresie rękojmi za wady, polegającej na koordynacji, zarządzaniu, kontroli, nadzorowaniu i rozliczeniu robót budowlanych, w tym ewentualnych robót dodatkowych i zamiennych.
Główny zakres robót objęty nadzorem:
budowa parkingu dla samochodów osobowych KS1 (75 stanowisk) wraz z oświetleniem, w tym:
wykonanie nawierzchni z płyt betonowych gr. 8 cm o łącznej powierzchni 472,7 m2,
wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych gr. 10 cm o łącznej powierzchni 1 695,5 m2,
budowa oświetlenia – 8 szt. słupów.
Szczegółowo zakres robót budowlanych opisuje dokumentacja projektowa załączona do Specyfikacji Warunków Zamówienia na wykonanie robót budowlanych opublikowanej na stronie internetowej, tj.: część I i II: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a4ad4cfd-02e2-11ef-b81b-aebd110f5279
Budowa parkingu „KS1” jest objęta pozwoleniem na budowę dla inwestycji pn. Budowa i przebudowa zespołu budynków i obiektów budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenu i instalacjami sanitarnymi oraz elektrycznymi realizowanymi w ramach zadania inwestycyjnego – podniesienie atrakcyjności turystycznej miasta poprzez wykorzystanie potencjału Zalewu „Lubianka”.
Dotyczy części I i II:
Okres rękojmi za wady wynosić będzie, zgodnie z ofertą wykonawcy robót budowlanych, który zostanie wybrany w wyniku przetargu – 60 lub 66 lub 72 miesiące, od dnia odbioru końcowego nadzorowanych robót budowlanych.
W załączeniu projekt umowy, w której określono szczegółowo m.in. przedmiot zamówienia, terminy realizacji, zasady rozliczenia i płatności a także obowiązki Wykonawcy nadzoru inwestorskiego.
Ze względu na charakter czynności objętych zamówieniem Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób biorących udział w realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
Przewiduje się możliwość odbycia wizji lokalnej przez wykonawcę przed złożeniem oferty. Zasady przeprowadzenia i udokumentowania wizji lokalnej:
Z uwagi, iż zamówienie obejmuje nadzór robót na terenie ogólnodostępnym, wykonawca może dokonać wizji lokalnej samodzielnie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 6725,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57810,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94710,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57810,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ZAKŁAD OBSŁUGI INWESTYCJI EKO INWEST KRYSTYNA WIOREK

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Partner Konsorcjum: Zakład Obsługi Inwestycji Grzegorz Moćko o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292859919

7.3.3) Ulica: ul. Wincentego Witosa 103B lokal 47

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-561

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57810,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35670,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50430,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35670,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ZAKŁAD OBSŁUGI INWESTYCJI EKO INWEST KRYSTYNA WIOREK

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Partner Konsorcjum: Zakład Obsługi Inwestycji Grzegorz Moćko o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292859919

7.3.3) Ulica: ul. Wincentego Witosa 103B lokal 47

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-561

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35670,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.