eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojciechów"Remont budynku Szkoły Podstawowej w Łubkach na działce nr ewid. 643/1 w miejscowości Łubki, gm. Wojciechów"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont budynku Szkoły Podstawowej w Łubkach na działce nr ewid. 643/1 w miejscowości Łubki, gm. Wojciechów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wojciechów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojciechów 5

1.5.2.) Miejscowość: Wojciechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-204

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: (81) 51 77 241

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@wojciechow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wojciechow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.wojciechow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont budynku Szkoły Podstawowej w Łubkach na działce nr ewid. 643/1 w miejscowości Łubki, gm. Wojciechów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0f55d56-2d4a-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453075

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00098319/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Remont budynku Szkoły Podstawowej w Łubkach na dz. nr ewid. 643/1 gm. Wojciechów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00370859

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INR.271.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana na zadaniu inwestycyjnym pn. „Remont budynku Szkoły Podstawowej
w Łubkach na działce nr ewid. 643/1 w miejscowości Łubki, gm. Wojciechów”. Obiekt - dawny dwór (obecnie Szkoła
Podstawowa) wpisany jest do rejestru zabytków województwa lubelskiego pod nr A/703 na mocy WKZ w Lublinie, znak:
KL.IV-7/49/75 z 31.12.1975 r. Planowana inwestycja jest kontynuacją prowadzonych w latach poprzednich prac, mających
na celu przywrócenie historycznego wyglądu dworu. Elewacja północna jest w złym stanie technicznym (występują liczne
spękania, zawilgocenia, ubytki tynku i warstwy malarskiej). W przypadku elewacji zachodniej deski elewacyjne wykazują
liczne spękania, zawilgocenia, ubytki. Elementy konstrukcyjne werandy (słupy) są spękane, odchylone od pionu,
zawilgocone. Podłoga jest ugięta, stolarka okienne i drzwiowa wypaczona, wykazuje nieszczelności. Więźba dachowa jest
skorodowana i porażona biologicznie. Pokrycie dachowe z blachy ocynkowanej wykazuje nieszczelności, miejscową korozję
oraz ubytki cynku. Zakres planowanej inwestycji obejmuje: (1) wykonanie schodów zewnętrznych z betonowych elementów
prefabrykowanych,(2)skucie tynków w elewacji północnej, oczyszczenie i zabezpieczenie drewnianych elementów
konstrukcyjnych ścian, zabezpieczenie i konserwacja istniejących nadokienników i podokienników, wykończenie elewacji
tynkiem mineralnym, (3) demontaż istniejącego szalunku w elewacji zachodniej, oczyszczenie i zabezpieczenie drewnianych elementów konstrukcyjnych ścian, zabezpieczenie i konserwacja istniejących nadokienników i podokienników,
wykończenie elewacji tynkiem mineralnym, (4) odtworzenie konstrukcji werandy powtarzając materiał, konstrukcję oraz
wymiary istniejącej, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na nowe drewniane powtarzające historyczne podziały, (5)
naprawa lub ewentualna wymiana elementów konstrukcji więźby dachowej, wykonanie nowego pokrycia dachowego z
blachy płaskiej ocynkowanej w kolorze naturalnym kładzionej na rąbek stojący. Gmina Wojciechów uzyskała pozwolenie na
realizację w/w robót od Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (decyzja IN.5142.613.1.2022 z 25.11.2022 r.)
oraz pozwolenie na budowę (decyzja nr 25/23 z 10.01.2023 r.) Starosty Lubelskiego. Powyższy zakres przyjęty we wniosku
o dofinansowanie doprecyzowany jest dokumentacją projektową wskazaną w pkt. 4.4. SWZ.
4.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących w szczególności: Remont budynku Szkoły
Podstawowej w Łubkach na działce nr ewid. 643/1 w miejscowości Łubki, gm. Wojciechów zgodnie z dokumentacją
projektową: Projekt Zagospodarowania Terenu, Projekt Architektoniczno-Budowlany i Projekt Techniczny na REMONT
ELEWACJI ZACHODNIEJ I PÓŁNOCNEJ ORAZ GANKU Z ODTWORZENIEM SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH ORAZ
WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR), a
także decyzją Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i Decyzją Pozwolenia na budowę.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca:
1) wykona roboty budowlane w zakresie „Remont budynku Szkoły Podstawowej w Łubkach na działce nr ewid. 643/1 w
miejscowości Łubki, gm. Wojciechów”, zgodnie z dokumentacją projektową, STWiOR, decyzją Lubelskiego Wojewódzkiego
Konserwatora Zabytków i Decyzją Pozwolenia na budowę,
2) dostarczy materiały i urządzenia niezbędne do wykonania robót,
3) będzie uczestniczyć w czynnościach odbiorowych inwestycji,
4) przygotuje obiekt do eksploatacji – roboty porządkowe
5) zapewni obsługę geodezyjną inwestycji w tym dokona inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej (jeżeli dotyczy),
6) przygotuje wymagane dokumenty odbiorowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 811800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 811800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 811800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rytom Tomasz Piekarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9462490894

7.3.3) Ulica: ul. Strzeszewskiego 15/96

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-153

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 811800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.