Ogłoszenie z dnia 2023-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00384235/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-06
- 2023/BZP 00395675/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług agencji pracy tymczasowej na potrzeby
Zakładu Utylizacji Odpadów sp. z o. o., Zakład w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711633545
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Błonie 3
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 256332522
1.5.8.) Numer faksu: 256332526
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@zuo.siedlce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuo.siedlce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zuo_siedlce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług agencji pracy tymczasowej na potrzebyZakładu Utylizacji Odpadów sp. z o. o., Zakład w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26673750-4ca4-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453139
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384235
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z/11/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 351783,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług agencji pracy tymczasowej na potrzeby Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o. o., Zakład w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2.
2. Przedmiotem zamówienia jest:
1) rekrutacja oraz kierowanie osób będących i niebędących pracownikami Wykonawcy do wykonywania pracy tymczasowej na rzecz i pod kierownictwem Zamawiającego
2) zapewnienie pracowników tymczasowych w liczbie 10 pracowników dziennie w okresie obowiązywania umowy przy czym Zamawiający jest uprawniony do składania zleceń zawierających zapotrzebowanie na mniejszą ilość pracowników tymczasowych niż określona powyżej z tym, że nie mniej niż 5 pracowników dziennie
Praca pracowników tymczasowych będzie polegała na wykonywaniu prac polegających na sortowaniu, wybieraniu i doczyszczaniu surowców wtórnych z odpadów zmieszanych komunalnych oraz selektywnie zebranych tworzyw sztucznych, szkła, złomu i makulatury oraz na wykonywaniu pracy jako pomocnik kierowcy śmieciarki. Ponadto Zamawiający przewiduje rozszerzenie zakresu prac o prace związane z załadunkiem opon, drewna i innych surowców wtórnych w ramach potrzeb.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79610000-3 - Zapewnianie usług personelu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ogłosił postępowanie na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Świadczenie usług agencji pracy tymczasowej na potrzeby Zakładu Utylizacji Odpadów sp. z o. o., Zakład w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2”. Przedmiotem zamówienia jest m.in. zapewnienie pracowników tymczasowych wykonujących pracę polegającą na sortowaniu, wybieraniu i doczyszczaniu surowców wtórnych z odpadów zmieszanych komunalnych oraz selektywnie zebranych tworzyw sztucznych, szkła, złomu i makulatury oraz na wykonywaniu pracy jako pomocnik kierowcy śmieciarki, ponadto Zamawiający przewiduje rozszerzenie zakresu prac o prace związane z załadunkiem opon, drewna i innych surowców wtórnych w ramach potrzeb. W przedmiotowym postępowaniu w terminie składania pytań o wyjaśnienie swz nie wpłynęły pytania odnoście warunków biologicznych decydujących o zaliczeniu wskazanych prac do prac szczególnie niebezpiecznych. Po wyborze oferty najkorzystniejszej oferty a przed podpisaniem umowy, Wykonawca którego oferta została wybrana powiadomił Zamawiającego, że w związku z występowaniem w odpadach m.in.:• wirusa Sin Nombre (SNV) stanowiący czynnik biologiczny zakwalifikowany do 3. Grupy zagrożenia,
• wirusa zapalenia wątroby typu B stanowiący czynnik biologiczny zakwalifikowany do 3. Grupy zagrożenia
prace objęte przedmiotem zamówienia są pracami szczególnie niebezpiecznymi w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.
Zamawiający ponownie dokonał szczegółowej oceny ryzyka zawodowego powyższych prac i zaktualizował wykaz prac szczególnie niebezpiecznych.
Zaliczenie prac na stanowiskach: ładowacz odpadów stałych oraz robotnik segregacji odpadów do prac szczególnie niebezpiecznych powoduje niemożność zawarcia umowy z uwagi na zakaz zatrudniania pracowników tymczasowych do prac szczególnie niebezpiecznych zawarty w art. 8 ustawy z dnia 9 lipca 2003 r. o zatrudnianiu pracowników tymczasowych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1110 z późn. zm.).
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. -Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349965,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 390489,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do zapewnienia opisów zdalnych w formie teleradiologii.
- "Budowa drogi dla rowerów z OZE" w ramach projektu pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Zakup i dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Dostawa paliw płynnych dla Gminy Siedlce oraz jej jednostek organizacyjnych
- dostawa żywności dla potrzeb SPZOZ w Siedlcach
więcej: przetargi w Siedlcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.