Ogłoszenie z dnia 2023-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00360172/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa boiska sportowego w miejscowości Trzcianna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowy Kawęczyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148383
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowy Kawęczyn
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Kawęczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-115
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 46 8314289
1.5.8.) Numer faksu: 46 8314289
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugkaweczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugkaweczyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugkaweczyn.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa boiska sportowego w miejscowości Trzcianna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab22a391-3ff7-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453153
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00069700/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa boiska w miejscowości Trzcianna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360172
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.33.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 687000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. „Przebudowa boiska sportowego w miejscowości Trzcianna”.
Boisko z nawierzchnią z trawy naturalnej o wymiarach po rozbudowie: pole gry: 55 m x 100 m, pole gry wraz z wybiegami bocznymi i za bramkami 61 m x 110 m .
Za bramkami (przeniesionymi w nowa lokalizację) zamontowane będą piłko-chwyty (do przeniesienia w nowa lokalizację).
Po stronie zachodniej wydłuż boiska znajdują się trybuny ze 150 miejscami siedzącymi – do zmiany lokalizacji. Obok trybun istniejących (przeniesionych) projektuje się dodatkowe trybuny z 50 miejscami siedzącymi.
Ogrodzenie projektowane odgradzające trybuny od płyty boiska o wysokości co najmniej 1.20 m z bramkami ewakuacyjnymi o szerokości minimum 1,20 m otwieranymi w kierunku pola gry.
Dwie zadaszone wiaty dla zawodników rezerwowych, każda posiadająca co najmniej 10 miejsc siedzących.
Realizacja zadania podzielona jest na 2 etapy.
Zakres prac dla etapu I:
1. Roboty przygotowawcze;
2. Roboty ziemne - nowa płyta boiska;
3. Przełożenie istniejącego rowu;
4. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa drenażu z przewodem zbierającym w terenie równinnym;
5. Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku;
6. Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich - podsypka;
7. Ułożenie geowłókniny;
8. Drenaż – podsypka filtracyjna ze żwiru lub pospółki;
9. Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich – obsypka.
Zakres prac dla etapu II:
1. Zakup i dowóz piasku do pełnej wymiany gruntu;
2. Zasypanie wykopów fundamentowych podłużnych, punktowych, rowów, wykopów obiektowych spycharkami z zagęszczeniem mechanicznym;
3. Drenaż rur o ściance profilowanej o śr. nominalnej 100/110 mm w odcinkach prostych łączonych kielichowo na wykonanej podsypce;
4. Montaż kształtek do rur drenarskich o ściance profilowanej w odcinkach prostych łączonych kielichowo – korek systemu drenarskiego;
5. Montaż kształtek do rurociągu ze ścianką profilowaną PCV-U łączonych kielichowo;
6. Studnia drenarska kontrolna;
7. Kanały z rur PCV łączonych na wcisk;
8. Wylot kolektora;
9. Próba wodna szczelności kanałów rurowych;
10. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
Wykonawca zobowiązany jest ponadto do:
1. wykonania operatu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wykonanych robót;
2. zapewnienia kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń;
3. zorganizowania we własnym zakresie zaplecza budowy oraz miejsca składowania materiałów/odpadów;
4. w przypadku wszelkich awarii szkód powstałych na terenie prowadzonych robót do natychmiastowego ich usunięcia w sposób docelowy i skuteczny;
5. ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej i prywatnej – jeżeli w związku z zaniedbaniem, niewłaściwym prowadzeniem robót lub brakiem koniecznych działań ze strony Wykonawcy nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie własności publicznej lub prywatnej, Wykonawca na swój koszt, w sposób docelowy i skuteczny, w trybie natychmiastowym, naprawi lub odtworzy uszkodzoną własność;
6. prowadzanie prawidłowej gospodarki odpadami wytworzonymi w wyniku realizacji przedmiotu umowy oraz przestrzegania zasad ochrony środowiska;
7. prowadzenia robót w sposób uwzględniający ochronę gleby, ziemi, powietrza i stanu akustycznego środowiska oraz w sposób zabezpieczający przed awariami;
Koszty powyższych zadań należy uwzględnić w cenie ofertowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
43124100-9 - Drenaże
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 687000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 687000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 687000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANAIDA sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291871080
7.3.3) Ulica: Marszałkowska 58a
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-545
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 687000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych na dz. ewid. 1722/1, 1723/1, 1748, 351/8 w miejscowości Otrocz"
więcej: Drenaże »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.