Ogłoszenie z dnia 2023-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00346196/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-09
- 2023/BZP 00365135/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja obiektu sportowego w Bielawach oraz remont dróg gminnych z terenu Gminy Bielawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bielawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147857
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Garbarska
1.5.2.) Miejscowość: Bielawy
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-423
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 46 8382696
1.5.8.) Numer faksu: 46 838 26 95
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugbielawy@lodz.home.pl, s.walczak@bielawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ugbielawy.nv.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bce79fee-364a-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja obiektu sportowego w Bielawach oraz remont dróg gminnych z terenu Gminy Bielawy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bce79fee-364a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453156
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00101137/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja obiektu sportowego w Bielawach oraz remont dróg gminnych na terenie Gminy Bielawy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00346196
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RPG.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego dla boiska piłkarskiego i boiska wielofunkcyjnego, budowy bieżni wokół boiska z odgrodzeniem strefy kibica od strefy sportowej, budowy boiska wielofunkcyjnego z ogrodzeniem i piłko chwytami oraz remontem budynku szatniowego.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej bieżni wokół istniejącego boiska piłkarskiego, budowę boiska wielofunkcyjnego, zawierającego boisko treningowe do piłki nożnej oraz boisko do siatkówki, budowę oświetlenia dla boiska piłkarskiego i wielofunkcyjnego, budowę piłko chwytów za bramkowych oraz ogrodzenia boiska wielofunkcyjnego i odgrodzenia strefy kibiców od strefy sportowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45431200-9 - Kładzenie glazury
45262370-5 - Roboty w zakresie pokrywania betonem
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
45262110-5 - Demontaż rusztowań
45442100-8 - Roboty malarskie
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
4.5.5.) Wartość części: 2116474,93 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych z terenu Gminy Bielawy. W zakres prac wchodzi wykonanie nakładek asfaltowych, wykonanie poboczy oraz wykonanie chodnika w przypadku dróg gminnych w miejscowości Bielawy. Przedmiot zamówienia został opisany w trzech kompletach dokumentacji projektowej, każdy komplet dotyczy drogi w innej miejscowości. Drogi do wykonania w ramach tej część zamówienia wyszczególniono w poniższych opisach.1) Remont dróg gminnych w miejscowości Bielawy: ul. Partyzantów, Żabia, Nowa, 17 Pułku Ułanów Wielkopolskich.
Przedmiotem zamówienia jest wyonanie nakładki asfaltowej na drodze gminnej oraz włączenie do drogi powiatowej. Trasa nowej nawierzchni pokrywa się z osią drogi istniejącej. Istniejąca nawierzchnia na całej szerokości wykorzystana będzie jako podbudowa oraz wymiana istniejących chodników z kostki betonowej wraz z wykonaniem pobocza z kruszywa łamanego i regulacją zasuw wodociągowych.
Nawierzchnia:
o szerokości 3,5 do5,0 m. Długość odcinka o szerokości 5,0 m, to 575,0 m a odcinka o długości 184,0 m to 3,5 m.
Istniejące podłoże należy wyfrezować, wyrównać masą, uzupełnić masą bitumiczną oraz zagęścić walcem. Nawierzchnię jezdni ograniczono krawężnikami betonowymi 15x30x100 cm. Ograniczenie obustronne, krawężniki wyniesione.
Konstrukcja Nawierzchni –
- warstwa ścieralna z masy mineralno – bitumicznej o grubości 4 cm, – KR 3,
- warstwa wiążąca z masy mineralno – bitumicznej o grubości 3 cm, – KR 3,
- istniejąca nawierzchnia asfaltowa jako dolna warstwa podbudowy,
Spadek poprzeczny projektowanej drogi to spadek dwustronny 2%.
Pobocza – przed wykonaniem nowej nawierzchni ul. Nowa pobocza należy ściąć, następnie po wykonaniu nawierzchni należy uzupełnić, wyprofilować i zagęścić, pobocze w ul Nowej dwustronne, o szer. od 0,5 do 0,75 m z kruszywa łamanego mieszanka 0 – 31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 8 cm nadając spadek poprzeczny 4 %.
Odwodnienie – Odwodnienie odbywa się powierzchniowo na tereny zielone
Chodniki, pobocze utwardzone – projektowane chodniki z kostki betonowej o grubości 8 cm.
Konstrukcja nawierzchni chodników, pobocza utwardzonego:
- kostka betonowa gr 8 cm
- podsypka cementowo – piaskowa w stosunku 1:4 gr. 3 cm
- kruszywo stabilizowane mechanicznie 0/31 gr 15 cm.
- Stabilizacja cementem C1,5/2 gr. 10 cm
- Istniejący grunt do G1.
Spadek poprzeczny projektowanej drogi to spadek jednostronny 2%. Zjazdy – zjazdy w ciągu chodników należy obniżyć i wykonać kostkę betonową o gr 8 cm.
2) Remont drogi gminnej w miejscowości Leśniczówka.
Istniejące podłoże należy przygotować przez: frezowanie do głębokości ok. 6 cm, oczyścić i wyrównać mieszanką min-bitumiczną a następnie skropić emulsją asfaltową na zimno. Na tak przygotowaną nawierzchnię należy rozłożyć warstwy nakładki: wiążącą i ścieralną z mieszanki min-asfaltowej dla KR 3.
W ramach przedmiotu zamówienia zostanie wykonana nowa nawierzchnia o następujących parametrach:
Warstwa ścieralna o szerokości 3,6 m o KR 3 i grubości 3 cm.
Warstwa wiążąca o szerokości 3,8 m o KR 3 i grubości 4 cm.
Spadek poprzeczny projektowanej drogi to spadek dwustronny 2%. Cała szerokość pasa drogowego - nawierzchnia plus pobocze wynosi 8,00 m a długość 2126,0 m.
Pobocza – po wykonaniu nowej nawierzchni uzupełnić, wyprofilować i zagęścić obustronnie pobocza o szer. 0,75 m z kruszywa łamanego mieszanka 0 – 31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 10 cm nadając spadek poprzeczny 4 %.
Mijanka – o wym 1,5 x 27 – o następujących parametrach: Warstwa ścieralna o szerokości 1,5 m o gr 3 cm. KR 3. Warstwa wiążąca o szerokości 1,6 m o gr 4 cm. KR 3.
Podbudowa Mijanka – Istniejące podłoże należy przygotować przez: korytowanie na całej szerokości jezdni na głębokość 30 cm a następnie ułożenie podbudowy z piasku średnioziarnistego o grubości 30 cm i zagęszczenie. Na tak przygotowaną powierzchnię – podbudowę projektuje się nawierzchnię z kruszywa łamanego (0-0,63) o gr 15 cm po zagęszczeniu. Szerokość podbudowy 1,6 m.
3) Remont drogi gminnej relacji Piotrowice-Wojewodza.
Przedmiotowe zadanie inwestycyjne obejmuje swym zakresem odcinek drogi od drogi wojewódzkiej nr 703. Odcinek podzielono na trzy mniejsze odcinki A, B, C. Trasa nowej nawierzchni pokrywa się z osią drogi istniejącej. Istniejąca nawierzchnia na całej szerokości wykorzystana będzie jako podbudowa. Odcinek A o długości 1396 m, początek to włączenie do drogi wojewódzkiej nr 703 (granica działek drogowych) koniec to granica działki nr 177. Odcinek B o długości 592 m, początek odcinka od skrzyżowania z drogą gminną działka nr ew.: 196 do skrzyżowania z drogą gminną działka nr 199. Odcinek C o długości 233 m początek od skrzyżowania z drogą gminną działka nr ew. 177 a koniec do skrzyżowania z drogą gminną działka nr 469. W ramach inwestycji należy wykonać mijanki w km 0+492, 0+842 odcinek A, w km 0+050, 0+228, 0+485 odcinek B i w km 0+080 odcinek C. Mijanki długości 27 m i szerokości 1,5 m.
Istniejące podłoże należy przygotować przez: frezowanie do głębokości ok. 6 cm, oczyścić i wyrównać mieszanką min-bitumiczną a następnie skropić emulsją asfaltową na zimno. Na tak przygotowaną powierzchnię drogi wykonać należy nawierzchnię wiążącą i ścieralną z mieszanki min-asfaltowej dla KR 3.
Należy wykonać nawierzchnię o następujących parametrach:
Warstwa ścieralna
Odcinek A o szerokości 3,5 m o KR 3 i grubości 3 cm.
Odcinek B o szerokości 3,5 m o KR 3 i grubości 3 cm.
Odcinek C o szerokości 3,5 m o KR 3 i grubości 3 cm.
Warstwa wiążąca
Odcinek A o szerokości 3,7 m o KR 3 i grubości 4 cm.
Odcinek B o szerokości 3,7 m o KR 3 i grubości 4 cm.
Odcinek C o szerokości 3,7 m o KR 3 i grubości 4 cm.
Spadek poprzeczny projektowanej drogi to spadek dwustronny 2%. Cała szerokość pasa drogowego - nawierzchnia plus pobocze wynosi 8,00 m a długość 2126,0 m.
Pobocza – po wykonaniu nowej nawierzchni uzupełnić, wyprofilować i zagęścić obustronnie pobocza o szer. 0,75 m z kruszywa łamanego mieszanka 0 – 31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 10 cm nadając spadek poprzeczny 4 %.
Mijanka – o wym 1,5 x 27 – o następujących parametrach: Warstwa ścieralna o szerokości 1,5 m o gr 3 cm. KR 3. Warstwa wiążąca o szerokości 1,6 m o gr 4 cm. KR 3. Ilość mijanek 6 szt..
Podbudowa Mijanka – Istniejące podłoże należy przygotować przez: korytowanie na całej szerokości jezdni na głębokość 30 cm a następnie ułożenie podbudowy z piasku średnioziarnistego o grubości 30 cm i zagęszczenie. Na tak przygotowaną powierzchnię – podbudowę projektuje się nawierzchnię z kruszywa łamanego (0-0,63) o gr 15 cm po zagęszczeniu. Szerokość podbudowy 1,6 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45232332-8 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 2671467,71 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2558400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2584545,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2558400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Global Systems Marcin Balcerzak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9710685489
7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego 5
7.3.4) Miejscowość: Gostynin
7.3.5) Kod pocztowy: 09-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GLOBAL SYSTEMS MARCIN BALCERZAK
jakie przetargi wygrała firma
GLOBAL SYSTEMS MARCIN BALCERZAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2558400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2835872,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3616200,0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3616200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Global Systems Marcin Balcerzak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9710685489
7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego 5
7.3.4) Miejscowość: Gostynin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-900
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GLOBAL SYSTEMS MARCIN BALCERZAK
jakie przetargi wygrała firma
GLOBAL SYSTEMS MARCIN BALCERZAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3616200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- KS Grębałowianka - modernizacja obiektów sportowych w zakresie przebudowy boiska głównego o nawierzchni z trawy sztucznej.
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.