Ogłoszenie z dnia 2023-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00366980/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-24
- 2023/BZP 00384828/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oczyszczalni ścieków dla budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Bielawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bielawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147857
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Garbarska
1.5.2.) Miejscowość: Bielawy
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-423
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 46 838 26 95
1.5.8.) Numer faksu: 46 838 26 95
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugbielawy@lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ugbielawy.nv.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3a9976d9-42af-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oczyszczalni ścieków dla budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Bielawy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a9976d9-42af-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453169
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00101137/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa oczyszczalni ścieków przy budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Bielawy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00366980
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RPG.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 771000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ze względu na realizacje zadania w formule ,,zaprojektuj i wybuduj” przedmiot zamówienia podzielono na dwa etapy:
Etap I – wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii oraz decyzji administracyjnych niezbędnych do budowy oczyszczalni ścieków, o których mowa w PFU. Zakres prac I etapu przedstawiono poniżej.
Dokonanie zgłoszeń wodno prawnych, zgodnie z art. 394 ust. 1 pkt 13 Ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. 2023 poz. 1478 ze zm.) lub uzyskanie pozwolenia wodno prawnego na odprowadzanie oczyszczonych ścieków.
Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych umożliwiających wykonanie robót.
Dokumentacje projektowa należy sporządzić na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego , stanowiącego załącznik nr do niniejszej specyfikacji W zakresie dokumentacji projektowej należy opracować projekt techniczny wraz z projektem zagospodarowania oraz kosztorys, który będzie stanowił uszczegółowienie ceny wskazanej w ofercie.
Dokumentacje projektową należy sporządzić zgodnie z
a) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 poz. 1679),
b) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz. U. 2021 poz.2458),
c) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U 2021 poz. 2458),
d) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. 2003 r. poz. 1126),
e) Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (dz. U. 2023 poz. 682),
f) Obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej,
g) Dokumentacja projektowa winna obejmować wszystkie branże,
Całość opracowanej dokumentacji powinna być wykonana w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, na dysku CD lub DVD (2 egzemplarze).
Zamawiający wymaga przedłożenia do potwierdzenia zgodności z zapisami SWZ i PFU kompletnego projektu technicznego przed zgłoszeniem robót budowlanych do Starostwa Powiatowego.
Prawa autorskie – w ramach wynagrodzenia Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe i zależne do wszystkich utworów.
Etap II – wykonanie robót budowlanych obejmuje wymienione niżej elementy.
Dostawę, montaż i uruchomienie oczyszczalni ścieków oraz pompowni ścieków, o ile będzie to niezbędne do prawidłowej pracy oczyszczalni.
Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej.
Przeprowadzenie prób końcowych (w tym rozruchu technologicznego) i nadzór nad próbami eksploatacyjnymi.
Wykonanie badań ścieków oczyszczonych (BZT5, BZT7,CHZT i zawiesiny), dla wszystkich wykonanych oczyszczalni. Badania muszą być zlecone w laboratorium posiadającego odpowiednią akredytację.
Przeprowadzenia szkolenia dla pracowników gospodarczych odpowiedzialnych za bieżące utrzymanie oczyszczalni, w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń – potwierdzone na piśmie.
Przygotowanie i przekazanie szczegółowej instrukcji obsługi użytkownikom oczyszczalni.
Po zakończeniu zadania wykonanie sprawozdania (raportu), w którym zaprezentowane zostaną przez Wykonawcę wyniki w zakresie pozwalającym na stwierdzenie dotrzymania parametrów oczyszczania ścieków.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie na terenie Gminy Bielawy w ilości 5 sztuk, zgodnie z PFU będącym załącznikiem nr do niniejszej SWZ.
Podstawowe wymagane parametry techniczne:
Technologia oczyszczania ścieków -złoże obrotowe.
Oczyszczalnie ścieków muszą umożliwiać pobór próbek ścieków przed i po oczyszczaniu .
Dostarczone urządzenia maja być kompletnymi fabryczne nowymi produktami, które jako całość podlegały badaniom.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak środków w budżecieSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2890500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3430162,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105541 L w m. Mełgiew ul. Ogrodowa - etap 1
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na Centrum Usług Społecznych w Sępólnie Krajeńskim wraz z planem zagospodarowania oraz infrastrukturą techniczną
- "Budowa placu zabaw przy żłobku w Działoszynie"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Markusy" - etap 1.
- "Rewaloryzacja zabytkowego młyna mechanicznego w Baboszewie na potrzeby Muzeum Mazowieckiego w Płocku - etap- I dokumentacja"
- "Budowa ul. Sielanka w Tarnowskich Górach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.