Og³oszenie z dnia 2024-08-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00493399/01 - Wynik z dnia 2024-09-10
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja filtrów FW1, FW2 p³ywalni w Kozienicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Kozienickie Centrum Rekreacji i Sportu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142724908
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Legionów 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kozienice
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kcris@kcris.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kcris.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
dzia³alno¶æ sportowo-rekreacyjna, obiekty sportowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja filtrów FW1, FW2 p³ywalni w Kozienicach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-29098377-bd74-4d0b-8002-fd68b2650129
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00453170
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://kcris.zetopzp.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: kcris.zetopzp.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 9. Oferta powinna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim. Ka¿dy dokument sk³adaj±cy siê na ofertê powinien byæ czytelny.
10. Je¶li oferta zawiera informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 z pó¼. zm.), Wykonawca powinien nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert, zastrzec, ¿e nie mog± one byæ udostêpnione oraz wykazaæ, i¿ zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa.
11. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy zamówieñ publicznych https://kcris.zetopzp.pl . W celu z³o¿enia oferty w postêpowaniu opublikowanym na Platformie zamówieñ publicznych nale¿y zarejestrowaæ (zalogowaæ) siê na Platformie zamówieñ publicznych i postêpowaæ zgodnie z instrukcjami dostêpnymi u dostawcy rozwi±zania informatycznego pod adresem https://kcris.zetopzp/#/help .
12. W przypadku rozbie¿no¶ci pomiêdzy danymi wprowadzonymi do interaktywnego formularza oferty na Platformie zamówieñ publicznych a danymi umieszczonymi w podpisanym dokumencie elektronicznym, w szczególno¶ci zawieraj±cym formularz oferty, przyjmuje siê, ¿e prawid³owymi danymi s± dane umieszczone w dokumencie elektronicznym.
13. Dokumenty elektroniczne (pliki) sk³adane w ramach oferty powinny zostaæ podpisane zgodnie z przepisami ustawy PZP (podpisem kwalifikowanym, profilem zaufanym lub podpisem osobistym) przed ich wprowadzeniem do Platformy zamówieñ publicznych. Klikniêcie opcji „Dodaj ofertê”, nawet je¶li niniejsze zostanie wykonane przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego (profilu zaufanego lub osobistego), nie doprowadzi do automatycznego podpisania tymi podpisami za³±czonych dokumentów.
14. Wszystkie dokumenty i informacje sk³adaj±ce siê na ofertê s± automatycznie szyfrowane w chwili ich przes³ania na serwer Platformy zamówieñ publicznych. U¿ytkownicy sk³adaj±cy ofertê nie musz± samodzielnie szyfrowaæ za³±czonych dokumentów. Od momentu zaszyfrowania oferty nie ma mo¿liwo¶ci sprawdzenia plików (danych) sk³adaj±cych siê na ofertê z³o¿on± przez Platformê zamówieñ publicznych. Nie ma równie¿ mo¿liwo¶ci pobrania do³±czonych do oferty do czasu otwarcia ofert przez zamawiaj±cego, kiedy to nastêpuje automatyczne odszyfrowanie ofert przez Platformê zamówieñ publicznych.
15. O skutecznym z³o¿eniu oferty wykonawca zostanie powiadomiony poprzez automatyczny komunikat mailowy, zawieraj±cy równie¿ informacjê o do³±czonych plikach.
16. Wykonawca przed up³ywem terminu do sk³adania ofert mo¿e wycofaæ ofertê. Wycofanie oferty wymaga skorzystania z opcji „Wycofaj” dostêpnej w „Twoje oferty” w wybranym postêpowaniu. Oferta wycofana nie jest zwracana, nie podlega jednak otworzeniu.
17. W przypadku gdy wol± wykonawcy jest dokonanie zmiany tre¶ci oferty, w tym tak¿e zmiany któregokolwiek z o¶wiadczeñ czy dokumentów sk³adanych wraz z ni±, konieczne jest wycofanie ca³ej oferty i z³o¿enie jej ponownie w prawid³owej wersji, w tym z w³a¶ciwymi za³±cznikami.
18. Wykonawca po up³ywie terminu do sk³adania ofert nie mo¿e wycofaæ z³o¿onej oferty.
19. Podmiotowe ¶rodki dowodowe lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania, sporz±dzone w jêzyku obcym przekazuje siê wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
20. Wszystkie koszty zwi±zane z uczestnictwem w postêpowaniu, w szczególno¶ci z przygotowaniem i z³o¿eniem oferty ponosi Wykonawca sk³adaj±cy ofertê. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu..
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Kozienickie Centrum Rekreacji i Sportu, ul. Legionów 4, 26 – 900 Kozienice
2) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Kozienickim Centrum Rekreacji i Sportu: e-mail: iod@kcris.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, znak: GS.26.04.2024
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy p.z.p.,
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy p.z.p., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia),
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GS.26.04.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: modernizacja filtrów FW1 , FW2 obejmuj±ca :
Etap I:
- budowa ruroci±gów by-pasowych uk³adu technologicznego uzdatniania wody dla dwóch obiegów technologicznych tj.:
• obieg I – basen sportowy
• obieg II – basen rekreacyjny + basen dla ma³ych dzieci + basen do nauki p³ywania
- zast±pieniu istniej±cego z³o¿a w filtrach FW1 oraz FW2 nowym z³o¿em filtracyjnym,
- przeprowadzenie us³ugi dezynfekcji chemicznej uk³adu z wykorzystaniem dwutlenku chloru (ditlenku chloru),
Etap II:
- dostawa i monta¿ systemu dezynfekcji za pomoc± lampy UV dla obiegu II.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45212213-2 - Roboty zwi±zane z oznakowaniem obiektów sportowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert na podstawie kryteriów i na zasadach okre¶lonych w SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada minimalne warunki umo¿liwiaj±ce realizacje zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci, dotycz±ce:a) Do¶wiadczenia (w przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana bêdzie ich ³±czna wiedza i do¶wiadczenie), je¿eli wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie wykona³ lub wykonuje nale¿ycie co najmniej nastêpuj±ce zamówienia:
- co najmniej jedno zadanie polegaj±ce na monta¿u orurowania wraz z armatura, dostawie i zasypaniu filtrów ci¶nieniowych granulowanym wêglem aktywnym oraz monta¿u lampy UV o ¶rednicy nominalnej co najmniej DN 80.
W celu wykazania spe³niania niniejszego warunku Wykonawca, zobowi±zany jest do przed³o¿enia wykazu prac wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zosta³y wykonane, sporz±dzonego wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 9 do niniejszego SWZ z za³±czeniem dowodów, okre¶laj±cych, czy te prace zosta³y wykonane nale¿ycie. Dowodami, o których mowa powy¿ej s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy. Je¿eli wykaz, o¶wiadczenia lub inne z³o¿one przez Wykonawcê dokumenty wzbudz± w±tpliwo¶ci, Zamawiaj±cy zwróci siê bezpo¶rednio do w³a¶ciwego podmiotu, na rzecz którego prace by³y wykonane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
b) Osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji niniejszego zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany bêdzie ich ³±czny potencja³ techniczny i kadrowy), je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z poni¿szym wykazem:
- Kierownik Robót Sanitarnych - posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ oraz do¶wiadczenie z ostatnich piêciu lat w pe³nieniu funkcji Kierownika Robót Sanitarnych przy przebudowie systemów uzdatniania wody opartych na filtracji ci¶nieniowej o wydajno¶ci co najmniej 50 m3/h.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego tej samej grupy kapita³owej;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) Po¶wiadczenia odbycia wizji lokalnej – za³±cznik nr 8 do SWZ.
b) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – za³±cznik nr 9 do SWZ.
c) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 10 do SWZ.
d) O¶wiadczenie Wykonawcy dotycz±ce wykazu urz±dzeñ – za³±cznik nr 11 do SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
art. 7 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa Narodowego (Dz.U z 2022 r. poz. 835).Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale X ust. 1 SWZ,
2) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w rozdziale XI ust. 3 SWZ oraz o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu(je¿eli dotyczy),
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy),
4) o¶wiadczenie o podwykonawcach (je¿eli dotyczy),
5) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, jaki zakres zamówienia wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6) dowód wniesienia wadium.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawcy sk³adaj±cy oferty musza wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 10.000,00 PLN (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych 00/100).2. Wykonawcy zobowi±zani s± wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu do z³o¿enia oferty.
3. Wykonawca mo¿e wnie¶æ wadium w formach okre¶lonych w art. 97 ust. 7 ustawy.
4. W przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu Wykonawca winien dokonaæ przelewu na konto Zamawiaj±cego w banku: Bank PEKAO SA nr konta 19 1240 5862 1111 0010 3850 2418 z dopiskiem WADIUM – modernizacja filtrów FW1, FW2. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieni±dz – w postaci elektronicznej.
6. W przypadku sk³adania przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji (lub porêczenia) gwarancja musi byæ gwarancj± nieodwo³aln±, bezwarunkow± i p³atn± na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego sporz±dzona zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i winna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
a) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±,
c) kwotê gwarancji,
d) zobowi±zanie gwaranta do: zap³acenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego zawieraj±ce o¶wiadczenie, i¿ Wykonawca, którego ofertê wybrano:
- odmówi³ podpisania umowy na warunkach okre¶lonych w ofercie lub
- nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy lub
- zawarcie umowy sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy,
a tak¿e w przypadku gdy Wykonawca:
- w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1 Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowaniai zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia,
o których mowa w rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie,
z którego wynika, jaki zakres zamówienia wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4 O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy zgodnie z zapisami wzoru umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-26 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: kcris.zetopzp.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-26 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-09-24
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
V. WIZJA LOKALNAWy¿ej wymienione prace maj± na celu poprawê w³a¶ciwo¶ci fizykochemicznych wody basenowej jak równie¿ ograniczenie rozwoju bakteriologicznego wody basenowej. Z uwagi na wysoki stopieñ skomplikowania prac oraz konieczno¶æ przeprowadzenia szczegó³owej wyceny w oparciu o indywidualny projekt Wykonawcy, Zamawiaj±cy wprowadza obowi±zek przeprowadzenia obowi±zkowej wizji lokalnej obiektu. Termin przeprowadzenia wizji ustala siê na dzieñ: 19.08.2024 na godzinê 11.00 Jako potwierdzenie odbycia wizji lokalnej, do oferty nale¿y za³±czyæ skan podpisanego przez Zamawiaj±cego Po¶wiadczenia, stanowi±cego Za³±cznik nr 8 do SWZ.
1. Wykonawcy musz± dokonaæ wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków zwi±zanych z realizacj± przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna obejmie instalacje uzdatniania wody basenu miejskiego. Wizja lokalna jest obowi±zkowa.
2. Wizja lokalna odbêdzie siê na terenie basenu. Osob± odpowiedzialn± za zorganizowanie wizji lokalnej jest p. Marcin Zmitrowicz.
3. Podczas wizji lokalnej nie bêd± przyjmowane ¿adne zapytania ani udzielane ¿adne wyja¶nienia dotycz±ce tre¶ci SIWZ.
4. Jakiekolwiek koszty zwi±zane z wizj± lokaln± i inspekcj± terenu budowy i jego otoczenia ponosi Wykonawca.
5. Zamawiaj±cy nie bêdzie organizowa³ zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyja¶nienia w±tpliwo¶ci dotycz±cych tre¶ci SIWZ.
6. Wizja lokalna zostanie zorganizowana przez Zamawiaj±cego w dniu 19.08.2024 r. o godz. 11.00 czasu lokalnego. Wizja mo¿e byæ zorganizowana w ka¿dym innym terminie na wniosek Wykonawcy, po uprzednim ustaleniu terminu z Zamawiaj±cym.
7. Wizja lokalna powinna byæ przeprowadzona przez Wykonawcê co najmniej 3 dni przed terminem sk³adania ofert.
8. Fakt odbycia wizji lokalnej pisemnie potwierdza Zamawiaj±cy na formularzu odbycia wizji lokalnej wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 8 do niniejszego SWZ. Formularz nale¿y za³±czyæ do oferty na etapie przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
Termin:Z uwagi na konieczno¶æ zachowania maksymalnej dyspozycyjno¶ci basenu miejskiego czê¶æ prac nale¿y wykonaæ w okresie trwaj±cego przegl±du technologicznego basenu tj. Etap I - od 9 wrze¶nia 2024 roku do 21 wrze¶nia 2024 roku.1. Dobudowanie ruroci±gów by-pasowych uk³adu technologicznego uzdatniania wody dla dwóch obiegów technologicznych nale¿y wykonaæ w okresie trwaj±cego przegl±du technologicznego basenu.
2. Przygotowanie kroæcow przy³±czeniowych z armatur± odcinaj±c± do lampy UV obiegu II w okresie trwaj±cego przegl±du technologicznego basenu.
3. Wyjecie istniej±cego z³o¿a filtracyjnego wraz z podsypk± z filtrów FW1 i FW2 w okresie trwaj±cego przegl±du technologicznego basenu.
4. Kontrola stanu dennicy filtrów FW1 i FW2, ewentualne prace zwi±zane z monta¿em nowych dysz (czas realizacji zadania mo¿e ulec wyd³u¿eniu w przypadku z³ego stanu technicznego filtrów).
5. Zasypanie filtrów FW1 i FW2 podsypk±.
6. Szczelne zamkniêcie filtrów FW1 i FW2 w okresie trwaj±cego przegl±du technologicznego basenu (w przypadku, gdy stan techniczny obiektów nie bêdzie wymaga³ konieczno¶ci przeprowadzenia dodatkowych prac i bêdzie mo¿liwe zasypanie filtrów podsypk±. W sytuacji, gdy stan techniczny filtrów bêdzie wskazywa³ na konieczno¶æ wykonania dodatkowych prac, wyd³u¿aj±cych czas realizacji zadania, nale¿y odci±æ filtr / filtry z obiegu i przeprowadziæ ich dezynfekcjê w czasie pó¼niejszym, uzgodnionym z Zamawiaj±cym).
7. Przeprowadzenie dezynfekcji dwutlenkiem chloru dla obiegu I i II – dezynfekcjê nale¿y przeprowadziæ w okresie trwaj±cego przegl±du technologicznego basenu.
8. Zasypanie filtrów FW1 i FW2 z³o¿em filtracyjnym z granulowanego wêgla aktywnego w okresie trwaj±cego przegl±du technologicznego basenu lub po wykonaniu prac wewn±trz filtrów.
9. Dostawa i monta¿ lampy UV – Etap II - nale¿y wykonaæ w terminie do 31 pa¼dziernika 2024 r.
10. Uruchomienie lampy UV w terminie do 31 pa¼dziernika 2024 r.
1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.