Ogłoszenie z dnia 2022-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00399678/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Nasadzenia zastępcze na terenie miasta Polkowice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647618
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 768474121
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.begier@gmina.polkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Nasadzenia zastępcze na terenie miasta Polkowice”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1a3b907-4f71-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00453244
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029243/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.38 Posadzenie roślin na terenie miasta Polkowice (nasadzenia zastępcze dla RI)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00399678/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.74.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 726675,48 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 216264,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Nasadzenia zastępcze na terenie miasta Polkowice” w ramach zadania budżetowego: 900-90004-4300 – Nasadzenia zastępcze
Przedmiotem zamówienia jest posadzenie:
• drzew (114 szt.) wzdłuż ścieżki rowerowej zlokalizowanej pomiędzy Al. J. Piłsudskiego a ROD Relax (dz. nr 40/7 i 40/8 obręb 1 Polkowice),
• krzewów (436 szt.) na terenach zielonych przy ulicach Ociosowej i Kolejowej (dz. nr 250 i 315/155 obręb 1 Polkowice),
• pnączy (93 szt.) na terenie zielonym przy ul. 11 Lutego (dz. nr 40/8 i 40/3 obręb 1 Polkowice)
wraz z ich 3-letnią pielęgnacją.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w §1 wzoru umowy.
Wykaz roślin, wymagania dla materiału szkółkarskiego, harmonogram prac pielęgnacyjnych oraz lokalizacja roślin zostały zawarte w załącznikach nr 1-3 do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211600-8 - Sadzenie drzew
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77312100-1 - Usługi odchwaszczania
77341000-2 - Okrzesywanie drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264708,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 314301,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264708,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Las i Ogród Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931002470
7.3.4) Miejscowość: Bucze 14
7.3.5) Kod pocztowy: 59-150
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
MIRSKI IRENEUSZ "LAS I OGRÓD ZAKŁAD USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWY"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264708,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 37 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Realizacja zadania odbywać się będzie w następujących terminach:
a) ETAP I – 30 dni od dnia podpisania umowy,
b) ETAP II - 36 miesięcy od dnia zakończenia etapu I. Miesięczny okres rozliczeniowy rozpoczyna się następnego dnia po
dniu odbioru bez wad Etapu I.
2. Kolejność i terminy wykonywania poszczególnych prac objętych Etapem I:
a) czynności określone w §1 ust. 2 pkt 2.1 lit. a) wzoru umowy należy zrealizować w terminie 4 dni kalendarzowych od dnia
podpisania umowy,
b) czynności określone w §1 ust. 2 pkt 2.1 lit. b), d) i f) wzoru umowy należy zrealizować w terminie 22 dni kalendarzowych
od zakończenia prac, o których mowa w a),
c) czynności określone w §1 ust. 2 pkt 2.1 lit. g)-h) wzoru umowy należy zrealizować w terminie 4 dni kalendarzowych od
zakończenia prac, o których mowa w b),
d) zakup przez Wykonawcę materiału roślinnego określonego w §1 ust. 2 pkt 2.1 lit. c) wzoru umowy musi nastąpić w
terminie umożliwiającym prawidłową i terminową realizację zadania.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Budowa i przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami - ul. Bursztynowa, Al. Dębowa , ul. Orzechowa w Sobinie gm. Polkowice.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- " Renowacja sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz ze studniami na Osiedlu Młodych w Polkowicach."
- Organizacja letniego wypoczynku dla dzieci i młodzieży w wieku 9-17 lat z miejscowości bezpośrednio sąsiadujących z Obiektem Unieszkodliwiania Odpadów Wydobywczych "Żelazny Most"
- Wykonanie dokumentacji projektowej w technologii BIM do zadania "Modernizacja budynków mieszkalnych"
- Remonty cząstkowe nawierzchni jezdni dróg utwardzonych zlokalizowanych w pasach drogowych dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Polkowice
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- [4WOG-1200.2712.28.2025] Wycinka drzew i krzewów, frezowanie korzeni, nasadzenia zastępcze, cięcia pielęgnacyjne, wycinka samosiejek oraz porządkowanie terenu - 4 WOG Gliwice - 2 części.
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz chodników pomiędzy budynkami Hutnicza 14-16-20 w Lublinie, oraz sprawowanie nadzoru autorskiego
- Rewitalizacja Parku Międzyosiedlowego na Os. XXX-lecia w Chełmie w ramach przedsięwzięcia "Chełm dla Klimatu - Rewitalizacja Parku Międzyosiedlowego na Os. XXX-lecia w Chełmie"
- Wykonanie dokumentacji technicznej i montaż latarni oświetleniowych (...) na podwórku pomiędzy budynkami przy ul. gen. W. Andersa 12-20A i Wałowej 7 w Warszawie (zaprojektuj i wybuduj)
- Budowa/Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych- Nowe Dwory
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn: "Przebudowa ulicy Reymonta".
więcej: Usługi pielęgnacji drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.