Og³oszenie z dnia 2023-10-19
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00479267/01 - Wynik z dnia 2023-11-07
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIATOWY URZ¡D PRACY W KONINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310017791
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ZAK£ADOWA 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pup@konin.praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://konin.praca.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
praca
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pocztowych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d34101bc-6eb6-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00453256
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00453244/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 ¦wiadczenie us³ug pocztowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d34101bc-6eb6-11ee-9aa3-96d3b44407903.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-d34101bc-6eb6-11ee-9aa3-96d3b4440790
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej
wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). Dopuszcza siê komunikacje na wskazany adres poczty elektronicznej e-mail:
pup@konin.praca.gov.pl
3. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
4. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
6. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. Wykonawca przygotowuje ofertê na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.
7. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê
na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Z³ó¿ ofertê” system prezentuje okno sk³adania oferty umo¿liwiaj±ce przekazanie
dokumentów elektronicznych, w którym znajduj± siê dwa pola drag&drop („przeci±gnij” i „upu¶æ”) s³u¿±ce do dodawania plików.
8. Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty” w pierwszym polu („Wype³niony formularz oferty”).
W kolejnym polu („Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”) wykonawca dodaje pozosta³e pliki
stanowi±ce ofertê lub sk³adane wraz z ofert±.
9. Je¿eli wraz z ofert± sk³adane s± dokumenty zawieraj±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci
tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku
„Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Urz±d Pracy w Koninie, Zak³adowa 4, 62-510 Konin, tel. 63 24 77 800;
PUP zapewnia kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych za po¶rednictwem adresu e-mail: iodo@konin.praca.gov.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie przepisami ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przys³uguje Pani/Panu
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Powiatowego Urzêdu
Pracy w Koninie w zakresie:
a) przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych do miejsca zgodnego
z adresem przeznaczenia w obrocie krajowym o masie do 2000 g,
b) przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych do miejsca zgodnego
z adresem przeznaczenia w obrocie zagranicznym na terenie Europy o masie do 2000 g,
c) dorêczania zwrotów przesy³ek listowych, po wyczerpaniu wszystkich mo¿liwo¶ci ich
dorêczenia lub wydania odbiorcy oraz dorêczania zwrotnych potwierdzeñ odbioru po
skutecznym dorêczeniu,
d) odbioru od Zamawiaj±cego przesy³ek przeznaczonych do nadania w placówce nadawczej
Wykonawcy,
e) dostarczania Zamawiaj±cemu przesy³ek nadawanych w placówkach Wykonawcy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1. Zamawiaj±cemu przys³uguje prawo skorzystania z opcji, zgodnie z art. 441 ustawy Pzp.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji zwiêkszaj±cego zakres zamówienia o kwotê 150000 z³
3. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e cena jednostkowa przedmiotu zamówienia objêtego prawem opcji nie mo¿e byæ wy¿sza ni¿ cena jednostkowa w ramach zamówienia podstawowego.
4. W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, Wykonawcy przys³ugiwaæ bêdzie wynagrodzenie z tytu³u wykonania zamówienia objêtego prawem opcji obliczone na podstawie ceny jednostkowej i ilo¶ci wskazanej w prawie opcji.
5. Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji w okoliczno¶ci wyczerpania warto¶ci umowy i ilo¶ci przesy³ek objêtych umow±.
6. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy o¶wiadczenie w formie pisemnej w terminie nie krótszym ni¿ 7 dni o zamiarze skorzystania z prawa opcji.
7. Wykonawcy nie przys³uguje ¿adne roszczenie w stosunku do Zamawiaj±cego w przypadku, gdy Zamawiaj±cy z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objêtego opcj± jest wy³±cznie uprawnieniem Zamawiaj±cego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e ¿e posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1640) lub posiada wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów uprawniaj±ce do wykonywania ww. dzia³alno¶ci5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Za¶wiadczenie Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej o wpisie do rejestru operatorów wyznaczonych, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1640) lub posiada wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów uprawniaj±ce do wykonywania ww. dzia³alno¶ci
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Je¿eli wybrana zostanie oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przedzawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców, w terminie
przez siebie wyznaczonym. Umowa reguluj±ca wspó³pracê Wykonawców sk³adaj±cych wspólnie ofertê powinna okre¶laæ co
najmniej:
1) podmioty sk³adaj±ce ofertê,
2) cel gospodarczy, dla którego zosta³a zawarta umowa,
3) zasady reprezentacji i prowadzenia spraw,
4) zasady rozliczenia finansowego,
5) oznaczenie czasu trwania umowy (wymaga siê, aby czas trwania umowy by³ nie krótszy ni¿ okres realizacji zamówienia
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie sk³adaj± o¶wiadczenie, o
którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, wskazuj±ce, które czê¶ci zamówienia wykonaj± poszczególni wykonawcy.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie z art. 125 ustawy PZP,
sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w
zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które
us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Warunki udzia³u w postêpowaniu wykonawcy spe³niaj± wspólnie.
Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ
przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Zmiana umowy dopuszczalna jest na zasadach okre¶lonych w art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, . Zamawiaj±cy przewiduje zmianê umowy w przypadku wprowadzenia us³ug e-dorêczenia, w tym zmiany wynagrodzenia wykonawcy lub zmiany cennika realizowanych us³ug o nowe us³ugi.
3. W przypadku zaistnienia sytuacji, o których mowa w niniejszym paragrafie Wykonawca powiadomi Zamawiaj±cego o tym fakcie w formie pisemnej.
4. W przypadku niewykorzystania pe³nej kwoty na realizacjê zamówienia okre¶lonej w § 4 ust. 1 Zamawiaj±cy mo¿e zawnioskowaæ do Wykonawcy o przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia o nie wiêcej ni¿ 12 miesiêcy. Warunki finansowe realizacji zamówienia pozostan± bez zmian z zastrze¿eniem postanowieñ ust. 5.
5. Strony przewiduj± zmianê cen us³ug w przypadku zmiany cen us³ug i materia³ów niezbêdnych do wykonania umowy w szczególno¶ci zmiany cennika us³ug powszechnych zgodnie z odpowiedni± decyzj± Urzêdu komunikacji Elektronicznej.
1) Poziom zmiany kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia, uprawniaj±cy Strony do wyst±pienia z wnioskiem o zmianê wynagrodzenia: zmiana (wzrost albo spadek) wska¼nika koryguj±cego o nie mniej ni¿ 5 pkt proc.
2) Pocz±tkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia, który pos³u¿y do oceny zaistnienia zmiany uprawniaj±cej do modyfikacji wynagrodzenia, jak równie¿ do ustalenia, czy poziom tej zmiany przekracza warto¶æ wskazan± w pkt 1: dzieñ zawarcia umowy.
3) ¯±danie zmiany wynagrodzenia mo¿e zostaæ z³o¿one drugiej Stronie nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 12 miesiêcy od dnia zawarcia umowy.
4) Zmiana wynagrodzenia bêdzie mia³a zastosowanie od nastêpnego miesi±ca kalendarzowego, w którym dokonano zmiany wynagrodzenia, a kolejne zmiany wynagrodzenia bêd± siê odbywaæ co najmniej po up³ywie 12 pe³nych miesiêcy od miesi±ca, w którym poprzednio ustalono wska¼nik koryguj±cy.
5) Waloryzacji podlegaæ bêdzie wy³±cznie wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy za us³ugi pozosta³e do wykonania w okresie podlegaj±cym waloryzacji.
6. W przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342 oraz z 2022 r. poz. 1079)
Strony wprowadz± odpowiednie zmiany umowy, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-27 15:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-d34101bc-6eb6-11ee-9aa3-96d3b4440790
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-27 15:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-24
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa artyku³ów mleczarskich
- Wykonanie trzech projektów: modernizacji pomieszczeñ w budynku DS Nr 1, monta¿u systemu klimatyzacji we wskazanych budynkach ANS, modernizacja pokrycia dachu na CWD.
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Przedszkola nr 11 "Pentliczek " w Koninie w 2025 r.
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z dwoma lokalami handlowo-us³ugowymi na dzia³ce nr 234/2 i 1052 obrêb Starówka przy ul. Wodnej/ Grunwaldzkiej w Koninie."
- Rozbiórka obiektów przy ul. Szpitalnej 45 w Koninie
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Przedszkola nr 7 czêsci : produkty spo¿ywcze,warzywa i owoce , produkty mleczarskie "Bolek i Lolek" w Koninie w 2025 r.
wiêcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, dorêczania, zwrotu przesy³ek pocztowych, ¶wiadczenia us³ugi elektroniczne...
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla potrzeb Urzêdu Miejskiego w Koronowie.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Urzêdu Miasta i Gminy Siewierz
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, wraz z przekazami pocztowymi oraz us³ug± kuriersk± na rzecz Urzêdu Miasta Marki
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Miejskiego w Jedlni-Letnisku w 2025 roku
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Gminy Che³m¿a
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.