Ogłoszenie z dnia 2024-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00347218/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-31
- 2024/BZP 00361657/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: XI Liceum Ogólnokształcące w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356733793
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: os. Teatralne
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-948
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 644 07 26
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lo11@mjo.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.xilo.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-be313398-1f8d-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be313398-1f8d-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453263
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00316541/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00347218
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: XI LO/ZP/3/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 404927,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na podstawie dokumentacji technicznej modernizacji ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 w zakresie jak poniżej:
1) Utwardzenie powierzchni gruntu – projektowana nawierzchnia z płyt betonowych 50x50 w ilości 243,23 m2, projektowana nawierzchnia mineralna typu Hansegrand w ilości 179,62 m2, remont istniejącej nawierzchni stanowiącej utwardzenie powierzchni gruntu – nawierzchnia z płyt betonowych 50x50 cm w ilości 83,04 m2 ;
2) Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym – ławka betonowa z oparciem mała w ilości 2 szt., ławka betonowa z oparciem duża w ilości 1 kpl., ławka betonowa z nakładkami w ilości 1 kpl. – murek 1 szt. i nakładki na murek 4 szt., kosz na śmieci w ilości 5 szt., stolik obustronny w ilości 8 szt., zestaw piknikowy 6-osobowy w ilości 3 kpl., zestaw piknikowy 4-osobowy w ilości 3 kpl., wiklinowy domek dla jeży w ilości 2 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 432960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 553500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 432960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa Mieczysław Dudek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 851728910
7.3.4) Miejscowość: Królówka
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA MIECZYSŁAW DUDEK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA MIECZYSŁAW DUDEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 432960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 95 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II przy ul. Praskiej 25 w Krakowie w roku 2025 przez okres 6 miesięcy
- Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego w ilości 50.000 litrów dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi dostępu do podręczników w wersji online w 2025 roku dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie
- Usługa przeprowadzenia Pakietu szkoleń z języka programowania R dla pracowników AGH Środowiska w ramach projektu KOMPAS AGH - DE-dzp.272-638/24
- Podkłady w rolkach i naczynia jednorazowe z pulpy
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.