Ogłoszenie z dnia 2023-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00414746/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa węgla opałowego ekogroszku luzem własnym transportem na okres grzewczy 2023 do 20.12.2023 r. w ilości do 150 ton do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Oleszycach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W OLESZYCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 651498616
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielona 1
1.5.2.) Miejscowość: Oleszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-630
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs@eoleszyce.pl.
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs.eoleszyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b010133b-5cba-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa węgla opałowego ekogroszku luzem własnym transportem na okres grzewczy 2023 do 20.12.2023 r. w ilości do 150 ton do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Oleszycach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b010133b-5cba-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453270
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00393663/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa węgla opałowego ekogroszku luzem własnym transportem na okres grzewczy 2023 do 20.12.2023 r. w ilości do 150 ton do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Oleszycach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00414746
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSCKR.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 195122,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Przebudowa dachu na budynku internatu w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Oleszycach.
Węgiel opałowy dostarczany będzie do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego
w Oleszycach, ul. Zielona 1, 37-630 Oleszyce.
Dostarczany opał musi posiadać stosowny atest, certyfikat lub świadectwo jakości.
Węgiel ekogroszek powinien charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż:
1. Granulacja- 5-40mm.
2. Kaloryczność ( wartość opałowa) – min. 21/MJ/kg.
3. Zawartość siarki – max. 0,6 %.
4. Zawartość popiołu – max. 12 %.
5. Wilgotność – max. 10 %.
Uwaga:
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia o parametrach, którego standardy jakościowe zostały określone powyżej i odnoszą się do istotnych cech przedmiotu zamówienia.
Dostawy węgla odbywać się będą sukcesywnie w okresie trwania umowy, t. j.: od daty podpisania do 20.12.2023 r. po wcześniejszym telefonicznym lub za pomocą poczty elektronicznej uzgodnieniu w ilościach i w terminie według następującego harmonogramu:
- 50 ton do 30.10.2023 r. lub w terminie do 5 dnia od dnia podpisania umowy,
w przypadku podpisania umowy po ww. terminie,
- 50 ton do 30.11.2023 r.,
- 50 ton do 20.12.2023 r.
Dostarczany opał ma byś suchy (w przypadku opadów podczas transportu, opał ma być zabezpieczony przed zamoknięciem).
Opał przed odbiorem będzie podlegał wcześniejszemu zważeniu w terminie i miejscu ustalonym z Zamawiającym na koszt Wykonawcy.
Opał będzie dostarczany do wskazanych przez Zamawiającego jednostek transportem samochodowym samowyładowczym wyposażonym w urządzenia zabezpieczające przed wpływem warunków atmosferycznych, które mogłyby skutkować utratą przez towar walorów użytkowych.
Do każdej dostawy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu kartę przewozową określająca rodzaj oraz wagę przewożonego opału
i certyfikat/świadectwo/atest badania oferowanego opału wystawione przez producenta. Brak powyższych dokumentów będzie stanowić dla Zamawiającego podstawę do odmowy przyjęcia danej partii.
Z każdej dostawy sporządzony zostanie protokół odbioru opału, zgodnie ze wzorem załącznika do umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji jakości i ilości dostarczonego węgla
w terminie 14 dni od dnia dostawy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia badania laboratoryjnego określonej partii dostawy opału w celu sprawdzenia spełniania wymagań jakościowych, dwa razy w sezonie grzewczym. Koszty przeprowadzonych badań laboratoryjnych pokrywa Wykonawca.
W sytuacji wystąpienia opadów deszczu podczas załadunku i transportu opał powinien być zabezpieczony przed jego zamoczeniem
Wykonawca zobowiązuje się zrealizować umowę z najwyższą starannością
i obowiązującymi przepisami gwarantując, że dostarczony opał odpowiadać będzie normom oraz parametrom.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia, które mogą wystąpić podczas dostawy z jego winy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia wielkości dostaw w stosunku
do zapotrzebowania określonego w zamówieniu z uwagi na warunki atmosferyczne.
Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145017,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202027,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145017,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europejski Instytut Podologiczny Piotr Bielawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5170354946
7.3.3) Ulica: ul. Hetmańska 62/4
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-078
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Europejski Instytut Podologiczny Piotr Bielawski
jakie przetargi wygrała firma
Europejski Instytut Podologiczny Piotr Bielawski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145017,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-20Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.