eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gnojno"Poprawa bezpieczeństwa poprzez modernizację infrastruktury drogowej na terenie gminy Gnojno"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Poprawa bezpieczeństwa poprzez modernizację infrastruktury drogowej na terenie gminy Gnojno"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GNOJNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010062

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gnojno 145

1.5.2.) Miejscowość: Gnojno

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-114

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gnojno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminy.com.pl/gnojno/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b23cf640-2350-11ef-a500-1a0072d5d2bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Poprawa bezpieczeństwa poprzez modernizację infrastruktury drogowej na terenie gminy Gnojno"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b23cf640-2350-11ef-a500-1a0072d5d2bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453334

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069345/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Poprawa bezpieczeństwa poprzez modernizację infrastruktury drogowej na terenie gminy Gnojno.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353513

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.I.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• CZĘŚĆ 1 - Modernizacja dróg położonych w gminie Gnojno w miejscowościach Balice, Falki, Glinka, Grabki Małe, Jarząbki, Kostera, Pożogi, Raczyce, Wola Bokrzycka, Wólka Bosowska
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg (drogi asfaltowe) położonych w gminie Gnojno w miejscowościach Balice, Falki, Glinka, Grabki Małe, Jarząbki, Kostera, Pożogi, Raczyce, Wola Bokrzycka, Wólka Bosowska
Zadanie polega na przygotowaniu dokumentacji dla przebudowy drogi gminnej wraz z uzyskaniem pozwolenia na wykonanie prac budowlanych/zgłoszenia robót budowlanych /uzyskania decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej ZRID na przebudowę drogi gminnej.

Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia dla Części 1 znajdują się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik 2a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 3731134,32 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• CZĘŚĆ 2 - Modernizacja dróg położonych w gminie Gnojno w miejscowościach Balice, Kostera, Zawada, Bugaj
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg położonych w gminie Gnojno w miejscowościach Balice, Kostera, Zawada, Bugaj
Zadanie polega na przygotowaniu dokumentacji dla przebudowy drogi gminnej wraz z uzyskaniem pozwolenia na wykonanie prac budowlanych/zgłoszenia robót budowlanych /uzyskania decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej ZRID na przebudowę drogi gminnej.
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia dla Części 2 znajdują się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik 2b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 900479,31 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• CZĘŚĆ 3 – Modernizacja dróg położonych w gminie Gnojno w miejscowościach Falki , Wólka Bosowska, Zagrody
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg położonych w gminie Gnojno w miejscowościach Falki, Wólka Bosowska, Zagrody
Zadanie polega na przygotowaniu dokumentacji dla przebudowy drogi gminnej wraz z uzyskaniem pozwolenia na wykonanie prac budowlanych/zgłoszenia robót budowlanych /uzyskania decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej ZRID na przebudowę drogi gminnej.
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia dla Części 3 znajdują się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik 2c do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 349083,07 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• CZĘŚĆ 4 – Modernizacja dróg położonych w gminie Gnojno w miejscowościach Glinka, Gorzakiew, Grabki Małe, Jarząbki, Wola Zofiowska
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg położonych w gminie Gnojno w miejscowościach Glinka, Gorzakiew, Grabki Małe, Jarząbki, Wola Zofiowska
Zadanie polega na przygotowaniu dokumentacji dla przebudowy drogi gminnej wraz z uzyskaniem pozwolenia na wykonanie prac budowlanych/zgłoszenia robót budowlanych /uzyskania decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej ZRID na przebudowę drogi gminnej.

Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia dla Części 4 znajdują się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik 2d do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 1098455,57 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3318418,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5045580,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3318418,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane POLBUD Tomasz Darowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661581587

7.3.4) Miejscowość: Rytwiany

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3318418,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 894640,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1905718,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 894640,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane POLBUD Tomasz Darowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661581587

7.3.4) Miejscowość: Rytwiany

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 894640,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 396035,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1138328,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 396035,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Staszów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661512617

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 396035,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1043176,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1968958,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1043176,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWE, HANDEL MATERIAŁAMI BUDOWLANYMI SŁAWOMIR SIEJKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551004681

7.3.4) Miejscowość: Gnojno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1043176,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.