Ogłoszenie z dnia 2024-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00359661/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej dla pomieszczeń sal gimnastycznych w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelinie 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE
1.3.) Oddział zamawiającego: CKZiU w Strzelinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022207089
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. St. Staszica 5
1.5.2.) Miejscowość: Strzelin
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@technikumstrzelin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://technikumstrzelin.pl/index.php/centrum/2012-03-29-08-40-55
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c0b8fdf0-2646-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej dla pomieszczeń sal gimnastycznych w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelinie 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0b8fdf0-2646-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453392
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00359661
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 202135,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie prac budowlanych w ramach inwestycji pn.: „Wykonanie wewnętrznej instalacji
wentylacji mechanicznej dla pomieszczeń sal gimnastycznych w CKZiU w Strzelinie”, w tym:
a) wykonanie wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej,
b) wykonanie otworów w ścianach konstrukcyjnych,
c) wykonanie otworów instalacyjnych w ścianach zewnętrznych,
d) wykonanie konstrukcji wsporczej pod centralę wentylacyjną,
e) rozruch instalacji i uzyskanie dla niej wymaganych parametrów pracy,
f) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń,
g) wykonanie dokumentacji powykonawczej.
UWAGA!
Zasilanie elektryczne zostanie doprowadzone we własnym zakresie przez Zamawiającego.
Kolorystykę czerpni i wyrzutni Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym i dostosować do koloru elewacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 373920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD HANDLOWO-USŁUGOWY KLIMA-SPEC
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932630952
7.3.3) Ulica: ŚCINAWSKA 24
7.3.4) Miejscowość: Wołów
7.3.5) Kod pocztowy: 56-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIOTROWSKI MACIEJ ZAKŁAD HANDLOWO-USŁUGOWY KLIMA-SPEC
jakie przetargi wygrała firma
PIOTROWSKI MACIEJ ZAKŁAD HANDLOWO-USŁUGOWY KLIMA-SPEC
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z STRZELINA
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego dla Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie
- Dostawa oleju opałowego na potrzeby szkół Gminy Strzelin
- Dostawa warzyw, owoców i ziemniaków
- Dostawa produktów mleczarskich, tłuszczy jadalnych oraz jaj kurzych
więcej: przetargi w Strzelinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestycje w infrastrukturę zaopatrzenia w wodę i oczyszczania ścieków w Gminie Podedwórze
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu "Nie JESTEŚ sam!"- II
- Remont i zakup wyposażenia dla Lokalnego Centrum Integracyjnego w Łęgu Probostwie
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynków przy ul. Canaletta 2, ul. Kłopotowskiego 1/3 i Pl. Zamkowym 6
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina Świercze"
- Remont Sali gimnastycznej w Zespole Szkół nr 2 we Wrocławiu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.