Ogłoszenie z dnia 2024-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00365139/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa pobierania, transportu i wykonania badań mikrobiologicznych oraz fizykochemicznych odpadów, środków poprawiających uprawę roślin.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INNEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210523652
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Teatralna 49
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@inneko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://inneko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-45158217-28af-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa pobierania, transportu i wykonania badań mikrobiologicznych oraz fizykochemicznych odpadów, środków poprawiających uprawę roślin.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45158217-28af-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453394
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00365139
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271/11-2024-TP
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Nazwa usługi: Badanie odpadówPrzedmiot badania: Odpady
4.5.3.) Główny kod CPV: 73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze
4.5.5.) Wartość części: 20559,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II. Nazwa usługi: Badanie odpadów - analizy mikrobiologiczne i fizykochemicznePrzedmiot badania: Odpady
4.5.3.) Główny kod CPV: 73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze
4.5.5.) Wartość części: 3740,14 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III. Nazwa usługi: Analiza kompostu badania fizykochemiczne i mikrobiologicznePrzedmiot badania: Środki wspomagające uprawę roślin
4.5.3.) Główny kod CPV: 73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze
4.5.5.) Wartość części: 5196,21 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
IV. Nazwa usługi: Badanie odpadów pod kątem przydatności jako paliwoPrzedmiot badania: Odpady
4.5.3.) Główny kod CPV: 73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze
4.5.5.) Wartość części: 26305,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurofins OBIKŚ Polska Sp.zo.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340136291
7.3.3) Ulica: Owocowa 8
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-158
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROFINS OBIKŚ POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EUROFINS OBIKŚ POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41118,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5650,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurofins OBIKŚ Polska Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340136291
7.3.3) Ulica: Owocowa 8
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-158
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
ptk. 1-2, 17 w tabeli nr 2 załącznika nr 1 do SWZ CENTRUM BADAŃ I DOZORU Sp. z o.o
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROFINS OBIKŚ POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EUROFINS OBIKŚ POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7480,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na ww. część, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu opublikowane dnia 13.06.2024r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2024/BZP 00365139, jedną ofertę. Oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 roku (t.j. Dz.U. z 2023r., poz. 1605 z późn.zm.), a postępowanie podlega unieważnieniu.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurofins OBIKŚ Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340136291
7.3.3) Ulica: Owocowa 8
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-158
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
ptk 41 w tabeli nr 4 załącznika nr 1 do SWZ Laboratoria Grupy Eurofins
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52611,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Zamawiający przewiduje wznowienie umowy o kolejne 12 miesięcy zgodnie z zasadami określonymi w § 11 Umowy.
3. Podana w niniejszym ogłoszeniu wartość umowy (w zakresie każdej z części w której została zawarta umowa) jest maksymalną kwotą brutto przeznaczoną na realizację zamówienia (tj. 24 miesiące)
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- DOSTAWA SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ NA 2025 ROK DLA SĄDU OKRĘGOWEGO W GORZOWIE WLKP. ORAZ PODLEGŁYCH SĄDÓW REJONOWYCH (FUNKCJONALNYCH )
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
- Sprzątanie w obiektach użytkowanych przez Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp.
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Gorzowskiego w gminach: Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn, Santok i Witnica
- "Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej im. Marie Juchacz, ul. Podmiejska - Boczna 10, 66-400 Gorzów Wlkp."
- "Świadczenie usług całodobowej ochrony obiektów, osób i mienia wraz z podejmowaniem interwencji w obiektach DPS Nr 1 w Gorzowie Wlkp."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wykonywania badań mikrobiologicznych leczniczych produktów radiofarmaceutycznych
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- Badanie próbek gazu skroplonego (LPG) w ramach systemu monitorowania i kontrolowania jakości paliw
- prowadzenie państwowych badań jakości produktów leczniczych.
więcej: Laboratoryjne usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.