Ogłoszenie z dnia 2024-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00406473/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa budynku w miejscowości Gołębiewo na świetlicę wiejską
oraz budowa infrastruktury sportowej na osiedlu mieszkaniowym Fijewo
w Radzyniu Chełmińskim” .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO I GMINA RADZYŃ CHEŁMIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118655
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Towarzystwa Jaszczurczego 9
1.5.2.) Miejscowość: Radzyń Chełmiński
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-220
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 56 688 60 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@radzynchelminski.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.radzynchelminski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/radzynchelminski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa budynku w miejscowości Gołębiewo na świetlicę wiejskąoraz budowa infrastruktury sportowej na osiedlu mieszkaniowym Fijewo
w Radzyniu Chełmińskim” .
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0796c6ba-7638-4272-aab0-7ffc977cd9f0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453413
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00006519/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa budynku w miejscowości Gołębiewo na świetlicę wiejską
1.1.7 Budowa infrastruktury sportowej na osiedlu mieszkaniowym Fijewo w Radzyniu Chełmińskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406473
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1652941,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – Przebudowa budynku w miejscowości Gołębiewo na świetlicę wiejską:Przedmiot zamówienia dotyczy przebudowy budynku świetlicy wiejskiej w Gołębiewie zlokalizowanej na części działki nr 79/1 obręb 0004 Gołębiewo, gmina Radzyń Chełmiński, dla której Zamawiający uzyskał dnia 27.03.2024 r. decyzję pozwolenia na budowę numer: ŚB.6740.70.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1)wykonanie termomodernizacji dachu z pokryciem papą termozgrzewalną z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem,
2)wykonanie termomodernizacji ścian z wykończeniem metodą lekką-mokrą – tynk mineralny malowany farbą silikonową,
3)wykonanie przebudowy zadaszenia wejścia,
4)zmianę technologii ogrzewania budynku z kotła elektrycznego na głębinowe pompy ciepła,
5)wymianę stolarki zewnętrznej i montażu stolarki wewnętrznej,
6)wykonanie utwardzeń na zewnątrz budynku – parking, taras,
7)wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy ścian, sufitów i podłóg,
8)prace w zakresie branży elektrycznej obejmujące wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i ewakuacji, gniazd wtyczkowych i siłowych, wewnętrznych linii zasilania i rozdzielnic, monitoringu CCTV, instalacji RTV, SSWIN, sieci strukturalnej oraz instalacji odgromowej,
9)prace w zakresie branży sanitarnej obejmujące wykonanie wewnętrznych instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania wraz z automatyką ogrzewania podłogowego, wentylacji mechanicznej, instalacji zasilania central, technologii pompy ciepła, kolektorów poziomych i sond pionowych,
10)uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub zawiadomienie o zakończeniu budowy.
1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót (przedmiar należy traktować jako materiał pomocniczy i uzupełniający w stosunku do dokumentacji stanowiącej przedmiot zamienia) stanowiące załączniki do SWZ .
2. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdzie się odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
3. Zamawiający ustala minimalny termin gwarancji na przedmiot zamówienia na 36 miesięcy, a maksymalny na 60 miesięcy, zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert „Termin gwarancji”.
4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna może być dokonana tylko w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, jednak nie później niż na 3 dni przed terminem składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego pisemnie o zamiarze przeprowadzenia wizji. Osoby po stronie Zamawiającego, które będą okazywać obiekty, nie są upoważnione do prowadzenia jakichkolwiek ustaleń.
5. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty został we Wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 2 i 3 do SWZ (odpowiednio).
Zmiany Umowy:
1.Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z art.455 ustawy Pzp w zakresie i na warunkach określonych w ustawie, ze szczególnym uwzględnieniem zmian wskazanych poniżej:
1)jeżeli zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art.122 Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powołał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;
2)zmiana terminu zakończenia umowy w przypadku:
a)działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej Umowy zgodnie z jej treścią.
Do działań siły wyższej Strony zaliczają między innymi: wojnę, działania wojenne, powódź, pożar, który nie powstał z winy Wykonawcy, epidemie, strajki, z wyjątkiem strajkóww zakładach Wykonawcy lub Zamawiającego. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu.
Po ustąpieniu przeszkód w realizacji niniejszej Umowy, spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań dla nadrobienia zaległości powstałych w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń. O ile stan siły wyższej trwa dłużej niż jeden miesiąc, każda ze Stron ma prawo do odstąpienia od dalszej realizacji niniejszej Umowy bez kar i odszkodowań z tego tytułu. Roszczenia powstałe przed zaistnieniem siły wyższej zostaną rozliczone pomiędzy Stronami na dzień zaistnienia siły wyższej.
b)Wystąpienia odmiennych warunków od przyjętych w projekcie budowlanym, przedmiarze lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – utrudniających terminowe lub prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, za zgodą Zamawiającego.
c)Wystąpienia szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie ze specyfiką, Polskimi Normami i sztuką budowlaną, za zgodą Zamawiającego.
d)Wystąpienie nieprzewidzianych w SWZ warunków geologicznych i/ lub archeologicznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, za zgodą Zamawiającego.
3)Zmiany wynagrodzenia w przypadku:
a)zmiany stawek podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego w stosunku do stawek obowiązujących w terminie składania oferty. Przy zmianie stawek podatku ulegnie zmianie kwota wynagrodzenia brutto, kwota netto pozostanie bez zmian. Waloryzacji nie podlega wynagrodzenie w części wypłaconej Wykonawcy przed zmianą stawek podatku.
b)zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10.10.2002r.o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, Wynagrodzenie może ulec zmianie odpowiednio do zmiany wysokości kosztów pracy ponoszonych przez Wykonawcę w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, o ile zmiana kosztów pracy wynika ze zmiany przepisów prawa dot. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej i ma wpływ na koszt wykonywania zamówienia przez Wykonawcę.
Wprowadzenie przedmiotowych zmian wynagrodzenia możliwe będzie, jeżeli Wykonawca:
-udowodni, że zmiana w/w przepisów będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
-wykaże, jaką część wynagrodzenia stanowią koszty pracy ponoszone przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia oraz jak zmiana przepisów wpłynie na wysokość tych kosztów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia zastrzeżeń dotyczących wysokości kosztów pracy przedstawionych przez Wykonawcę.
c)zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu
lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, Wynagrodzenie może ulec zmianie odpowiednio do zmiany wysokości kosztów ponoszonych przez Wykonawcę w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, o ile zmiana tych kosztów wynika ze zmiany przepisów prawa dot. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne i ma wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
Wprowadzenie przedmiotowych zmian wynagrodzenia będzie możliwe, jeżeli Wykonawca:
-udowodni, że zmiana w/w przepisów będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
-wykaże, jaką część wynagrodzenia stanowią koszty pracy ponoszone przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia oraz jak zmiana przepisów wpłynie na wysokość tych kosztów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia zastrzeżeń dotyczących wysokości kosztów pracy przedstawionych przez Wykonawcę.
d)zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 roku o pracowniczych planach kapitałowych; Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia wyjaśnień w zakresie treści złożonego wniosku,
w terminie 14 dni po doręczeniu żądania. Wynagrodzenie może ulec zmianie odpowiednio do zmiany wysokości kosztów ponoszonych przez Wykonawcę w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, o ile zmiana tych kosztów wynika ze zmiany przepisów prawa
dot. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych i ma wpływ na koszt wykonywania zamówienia przez Wykonawcę.
Wprowadzenie przedmiotowych zmian wynagrodzenia będzie możliwe, jeżeli Wykonawca:
-udowodni, że zmiana w/w przepisów będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
-wykaże, jaką część wynagrodzenia stanowią koszty pracy ponoszone przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia oraz jak zmiana przepisów wpłynie na wysokość tych kosztów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia zastrzeżeń dotyczących wysokości kosztów pracy przedstawionych przez Wykonawcę.
e)Zmiany wysokości wynagrodzenia, o których mowa w § 9 ust. 1 pkt 2a) mogą zostać dokonane ze skutkiem nie wcześniej niż na dzień wejścia w życie przepisów, z których wynikają te zmiany.
f)Zmiany, o których mowa w § 9 ust. 1 pkt 2 mogą być dokonywane tylko, jeżeli jest to niezbędne dla prawidłowego wykonania umowy. Wszystkie wskazane w § 9 ust. 1 pkt 2) postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę.
Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
32234000-2 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym
30231300-0 - Monitory ekranowe
32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 1162802,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – Budowa infrastruktury sportowej na osiedlu mieszkaniowym Fijewo w Radzyniu Chełmińskim.Przedmiot zamówienia dotyczy budowy infrastruktury sportowej na osiedlu mieszkaniowym Fijewo w Radzyniu Chełmińskim na części działki numer 503/1 obręb 0015 Radzyń Chełmiński, gmina Radzyń Chełmiński.
Przedmiot zamówienia dotyczy w szczególności:
1) budowy boiska treningowego wielofunkcyjnego – z nawierzchnią sportową poliuretanową,
2) utwardzenia powierzchni z wykończeniem kostką betonową,
3) montażu wyposażenia boiska (bramki, sprzęt do piłki nożnej i siatkowej, kosz jednosłupowy do gry w koszykówkę),
4) montażu ogrodzenia o wysokości 4,0 m - tzw. piłkochwytów wraz z furtkami i bramą techniczną, montaż lamp hybrydowych podwójnych – 6 szt.,
5) montażu elementów małej architektury związanej z obiektem (ławki, stojak na rowery, kosz na śmieci).
1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót (przedmiar należy traktować jako materiał pomocniczy i uzupełniający w stosunku do dokumentacji stanowiącej przedmiot zamienia) stanowiące załączniki do SWZ .
2. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdzie się odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
3. Zamawiający ustala minimalny termin gwarancji na przedmiot zamówienia na 36 miesięcy, a maksymalny na 60 miesięcy, zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert „Termin gwarancji”.
4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna może być dokonana tylko w dni robocze
tj. od poniedziałku do piątku, jednak nie później niż na 3 dni przed terminem składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego pisemnie o zamiarze przeprowadzenia wizji. Osoby po stronie Zamawiającego, które będą okazywać obiekty,
nie są upoważnione do prowadzenia jakichkolwiek ustaleń.
5. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty został we Wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 2 i 3 do SWZ (odpowiednio).
ZMIANY UMOWY:
1.Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z art. 455 ustawy Pzp w zakresie i na warunkach określonych w ustawie, ze szczególnym uwzględnieniem zmian wskazanych poniżej:
1)zmiana terminu zakończenia umowy w przypadku:
a)działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej Umowy zgodnie z jej treścią.
Do działań siły wyższej Strony zaliczają między innymi: wojnę, działania wojenne, powódź, pożar, który nie powstał z winy Wykonawcy, epidemie, strajki, z wyjątkiem strajków w zakładach Wykonawcy lub Zamawiającego. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu.
Po ustąpieniu przeszkód w realizacji niniejszej Umowy, spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań dla nadrobienia zaległości powstałych w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń. O ile stan siły wyższej trwa dłużej niż jeden miesiąc, każda ze Stron ma prawo do odstąpienia od dalszej realizacji niniejszej Umowy bez kar i odszkodowań z tego tytułu. Roszczenia powstałe przed zaistnieniem siły wyższej zostaną rozliczone pomiędzy Stronami na dzień zaistnienia siły wyższej.
b)Wystąpienia odmiennych warunków od przyjętych w projekcie budowlanym, przedmiarze lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – utrudniających terminowe lub prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, za zgodą Zamawiającego.
c)Wystąpienia szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie ze specyfiką, Polskimi Normami i sztuką budowlaną, za zgodą Zamawiającego.
d)Wystąpienie nieprzewidzianych w SWZ warunków geologicznych i/ lub archeologicznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, za zgodą Zamawiającego.
2)Zmiany wynagrodzenia w przypadku:
a)zmiany stawek podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego w stosunku do stawek obowiązujących w terminie składania oferty. Przy zmianie stawek podatku ulegnie zmianie kwota wynagrodzenia brutto, kwota netto pozostanie bez zmian. Waloryzacji nie podlega wynagrodzenie w części wypłaconej Wykonawcy przed zmianą stawek podatku.
b)zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 roku
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, Wynagrodzenie może ulec zmianie odpowiednio do zmiany wysokości kosztów pracy ponoszonych przez Wykonawcę w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, o ile zmiana kosztów pracy wynika ze zmiany przepisów prawa dot. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej
i ma wpływ na koszt wykonywania zamówienia przez Wykonawcę.
Wprowadzenie przedmiotowych zmian wynagrodzenia możliwe będzie, jeżeli Wykonawca:
-udowodni, że zmiana w/w przepisów będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
-wykaże, jaką część wynagrodzenia stanowią koszty pracy ponoszone przez Wykonawcę
w trakcie realizacji zamówienia oraz jak zmiana przepisów wpłynie na wysokość tych kosztów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia zastrzeżeń dotyczących wysokości kosztów pracy przedstawionych przez Wykonawcę.
c)zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu
lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, Wynagrodzenie może ulec zmianie odpowiednio do zmiany wysokości kosztów ponoszonych przez Wykonawcę
w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, o ile zmiana tych kosztów wynika ze zmiany przepisów prawa dot. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne i ma wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
Wprowadzenie przedmiotowych zmian wynagrodzenia będzie możliwe, jeżeli Wykonawca:
-udowodni, że zmiana w/w przepisów będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
-wykaże, jaką część wynagrodzenia stanowią koszty pracy ponoszone przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia oraz jak zmiana przepisów wpłynie na wysokość tych kosztów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia zastrzeżeń dotyczących wysokości kosztów pracy przedstawionych przez Wykonawcę.
d)zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 roku o pracowniczych planach kapitałowych;
Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia wyjaśnień w zakresie treści złożonego wniosku,
w terminie 14 dni po doręczeniu żądania. Wynagrodzenie może ulec zmianie odpowiednio do zmiany wysokości kosztów ponoszonych przez Wykonawcę w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, o ile zmiana tych kosztów wynika ze zmiany przepisów prawa
dot. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych i ma wpływ na koszt wykonywania zamówienia przez Wykonawcę.
Wprowadzenie przedmiotowych zmian wynagrodzenia będzie możliwe, jeżeli Wykonawca:
-udowodni, że zmiana w/w przepisów będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
-wykaże, jaką część wynagrodzenia stanowią koszty pracy ponoszone przez Wykonawcę
w trakcie realizacji zamówienia oraz jak zmiana przepisów wpłynie na wysokość tych kosztów.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia zastrzeżeń dotyczących wysokości kosztów pracy przedstawionych przez Wykonawcę.
e)Zmiany wysokości wynagrodzenia, o których mowa w § 9 ust. 1 pkt 2a) mogą zostać dokonane
ze skutkiem nie wcześniej niż na dzień wejścia w życie przepisów, z których wynikają te zmiany.
f)Zmiany, o których mowa w § 9 ust. 1 pkt 2 mogą być dokonywane tylko, jeżeli jest to niezbędne dla prawidłowego wykonania umowy. Wszystkie wskazane w § 9 ust. 1 pkt 2) postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę.
Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych
4.5.5.) Wartość części: 490138,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie wskazanym na złożenie ofert tj. do dnia 26 lipca 2024 do godz. 9.30 nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie wskazanym na złożenie ofert tj. do dnia 26 lipca 2024 do godz. 9.30 nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI RADZYŃ CHEŁMIŃSKI
więcej: przetargi RADZYŃ CHEŁMIŃSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu.
- Modernizacja pomieszczeń budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
więcej: Monitory ekranowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.