Ogłoszenie z dnia 2022-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00407620/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą wraz z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu w Cieszynie ul. Motokrosowa – Etap 10 i 11
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CIESZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072191389
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Chemików 16
1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pt@kppsp.cieszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://kppsp.cieszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/slaskie_straz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą wraz z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu w Cieszynie ul. Motokrosowa – Etap 10 i 112.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00284072-542e-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00453417
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00085155/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą wraz z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu w Cieszynie ul. Motokrosowa – Etap 10 i 11
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00407620/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1638211,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – wykonanie dziesiątego etapu robót budowlanych w ramach bieżącej inwestycji. Zamówienie obejmuje następujące roboty budowlane :a) z proj. p. 3.2.1. "PW Architektury" - zakres robót związanych z wykonaniem:
– tynków wewnętrznych w całym obiekcie
– robót elewacyjnych w zakresie ocieplenia (styropian i częściowo wełna mineralna) oraz wykonania warstwy siatki i zaprawy klejowej na wszystkich ścianach zewnętrznych obiektu
b) z proj. p. 3.2.2. "PW instalacji sanitarnych" - wykonanie następujących robót instalacji wewnętrznych :
– kompletna instalacja kanalizacji sanitarnej wewnętrznej wraz z podejściami pod urządzenia – bez urządzeń. Zakres wykonania – cały obiekt, tzn. budynek JRG i adm.-biurowy, garaż, myjnia i budynek magazynowo-warsztatowy
– kompletna instalacja wodociągowa – bez zaworów, podejść i baterii. Zakres wykonania – cały obiekt jw.
– instalacja hydrantowa – kompletna wraz z wyposażeniem
– instalacja centralnego ogrzewania – ruraż I podejścia do grzejników – bez grzejników i osprzętu (zawory, zawory i głowice termostatyczne itp.) Zakres wykonania – cały obiekt jw.
c) z proj. p. 3.2.3. "PW instalacji elektrycznych" - wykonanie następujących robót instalacji wewnętrznych :
– wykonanie oprzewodowania instalacji elektrycznej i oświetleniowej podtynkowej (z wykonaniem puszek elektroinstalacyjnych bez wyposażenia i bez osprzętu) w budynku JRG i administracyjno-biurowym
– instalacja połączeń wyrównawczych (szyny wyrównawcze wraz z oprzewodowaniem)
d) z proj. p. 3.2.4. "PW instalacji teletechnicznych" - wykonanie następujących robót instalacji wewnętrznych :
- wykonanie oprzewodowania instalacji niskoprądowej podtynkowej (bez osprzętu, wyposażenia itp.) w całym obiekcie – budynek JRG i administracyjno-biurowy, garaż, budynek magazynowo - warsztatowy i myjnia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 1387784,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – wykonanie jedenastego etapu robót budowlanych w ramach bieżącej inwestycji. Zamówienie obejmuje następujące roboty budowlane :- Stanowiska wozów bojowych wyposażone będą w system odciągu spalin umożliwiający odprowadzenie spalin z lewej strony pojazdu, na dole pojazdu. System jest ruchomy na całej długości stanowiska i umożliwia automatyczne załączenie wentylatora wyciągowego po uruchomieniu silnika oraz odpięcie podczas wyjazdu pojazdu. Zaprojektowano system KOS-L/SSAK-L (karta katalogowa w załączniku do projektu),
- Stanowiska wozów operacyjnych/ kwatermistrzowskich wyposażone będą w odciągi spalin umożliwiające odprowadzenie spalin z tyłu pojazdu. Zaprojektowano system KOS-L, OBP/P- szynowe systemy ssące (karta katalogowa w załączniku do projektu),
- Odsysanie spalin z kanału naprawczego realizowane będzie przez system odsysacza bębnowego typu ALAN-U (karta katalogowa w załączniku do projektu),
- Zaprojektowano w garażu 3 ciągi odsysania spalin obsługiwane przez wentylatory dachowe, które zostaną zamontowane na dachu hali na cokole i podstawie dachowej.
Każde stanowisko zostanie wyposażone w szynowy system ssący.
- Wypięcie ssawki następuje samoczynnie w rejonie bramy wyjazdowej. Sterowanie wentylatorem drogą radiową. Włączenie wentylatora następuje automatycznie w chwili uruchomienia silnika w jakimkolwiek samochodzie. Wyłączanie wentylatora samoczynnie przy powrocie samochodu w pobliże garażu. Dodatkowo istnieje możliwość ręcznego sterowania wentylatorem z garażu. Zastosowanie sterowania radiowego w praktyce oznacza, że wentylator odciągowy jest włączany w momencie przekręcenia kluczyka w stacyjce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 250426,62 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2007983,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2007983,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2007983,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTAL Cymorek Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 072182002
7.3.4) Miejscowość: Pierściec
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2007983,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowania przetargowego w zakresie części 2 zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ jedyna złożona oferta podlega odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- MONITOROWANIE SYSTEMÓW ALARMOWYCH (ANTYWŁAMANIOWYCH I PPOŻ) WRAZ Z KONSERWACJĄ SYSTEMÓW ALARMOWYCH (ANTYWŁAMANIOWYCH I PPOŻ) I GRUPĄ INTERWENCYJNĄ ORAZ OCHRONA FIZYCZNA NA 202 5 ROK
- Dostawa fabrycznie nowego fortepianu koncertowego krótkiego z pokrowcem
- Dostawa produktów mleczarskich, olejów i tłuszczów roślinnych dla Zakładu Karnego w Cieszynie oraz Oddziału Zewnętrznego w Bielsku-Białej
- Usługa wsparcia posprzedażowego dla infrastruktury sprzętowej klastra wysokiej dostępności w Starostwie Powiatowym w Cieszynie.
- Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Cieszynie przy ul. Garncarskiej 8 wraz z utrzymaniem porządku na przylegających terenach zewnętrznych
- Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Cieszynie przy ul. Garncarskiej 8 wraz z utrzymaniem porządku na przylegających terenach zewnętrznych
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gm. Wisznia Mała
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.