Ogłoszenie z dnia 2023-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00385302/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
- 2023/BZP 00391566/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-12
- 2023/BZP 00398278/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu do pozyskiwania mleka kobiecego i jego przechowywania dla SPSZOZ „Zdroje” w ramach realizacji programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w pakietach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Zdroje"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291411
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: MĄCZNA 4
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-780
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: org@szpital-zdroje.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-zdroje.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2b052497-4d4a-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu do pozyskiwania mleka kobiecego i jego przechowywania dla SPSZOZ „Zdroje” w ramach realizacji programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w pakietach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b052497-4d4a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453507
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00169923/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa sprzętu do pozyskiwania mleka kobiecego i jego przechowywania dla SPSZOZ "Zdroje" w ramach realizacji programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00385302
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 24/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lodówka do przechowywania odciągniętego mleka matki w warunkach chłodniczych, kontrola temperatury4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 60000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Laktator elektryczny przeznaczony do użytku szpitalnego4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 142560 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termotorba4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 1000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przenośna lodówka4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie części (pakietu) nr 1 – Lodówka do przechowywania odciągniętego mleka matki w warunkach chłodniczych, kontrola temperatury – na podstawie art. 255 pkt 7 w zw. z art. 263 ustawy Pzp, ponieważ Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie przedmiotowego zadania.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142560 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142560 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142560 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medela Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142449885
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-531
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142560 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie pakietu nr 3 – Termotorba – na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie pakietu nr 4 – Przenośna lodówka – na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Sukcesywne dostawy papieru biurowego dla Uniwersytetu Szczecińskiego
- "Budowa zjazdu technicznego na plażę w Chłopach km 304,200 wybrzeża morskiego"
- Sztuczne zasilanie w miejscowości Rewal na odcinku wybrzeża km 369,800-370,350.
- Świadczenia usług medycznych obejmujących badanie osób zatrzymanych zlecanych przez: KMP Szczecin-psychiatryczne KPP Białogard KPP Choszczno KPP Goleniów KPP Kołobrzeg KPP Police KPP Świdwin
- Budowa chodnika wzdłuż jezdni na wysokości bloku nr 3 na Osiedlu Kasztanowym.
- Przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego SPWSZ w Szczecinie w lok. Arkońskiej 4
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pierwszego wyposażenia do Żłobka Miejskiego w Łęczycy w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, w ramach programu AKTYWNY MALUCH 2022-2029
- Dostawa sprzętu AGD dla szkół ponadpodstawowych Miasta Zamość w ramach projektu "Rozwój kształcenia zawodowego szkół Miasta Zamość II"
- Dostawa leków na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego
- Dostawa wyrobów medycznych do Pracowni Endoskopii na potrzeby bieżącej działalności SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 3 pakiety
- Produkty lecznicze.
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.