eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebnicaAdaptacja oficyny przy ul. Leśnej 1 w Trzebnicy na potrzeby Starostwa Powiatowego w Trzebnicy - etap II



Ogłoszenie z dnia 2024-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja oficyny przy ul. Leśnej 1 w Trzebnicy na potrzeby Starostwa Powiatowego w Trzebnicy – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Trzebnicki

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934785

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. Dz. Bochenka 6

1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@powiat.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat.trzebnica.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_trzebnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja oficyny przy ul. Leśnej 1 w Trzebnicy na potrzeby Starostwa Powiatowego w Trzebnicy – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d07df1a7-49ae-4de6-8b06-78627c01ae25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453547

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070227/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Adaptacja oficyny przy ul. Leśnej 1 w Trzebnicy na potrzeby Starostwa Powiatowego - etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00419724

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiPF.272.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadanie pn: Adaptacja oficyny przy ul. Leśnej 1 w Trzebnicy na potrzeby budynku Starostwa Powiatowego w Trzebnicy – etap II.
2. W ramach etapu II przebudowy i budynku wykonane zostaną następujące prace:
1) Wyburzenie i zamurowanie wewnątrz dachu obiektu związane ze zmianami funkcjonalnymi;
2) Wymiana konstrukcji dachu wraz z pokryciem, częściowe wykonanie nowych obróbek blacharskich, częściowe wykonanie nowego orynnowania;
3) Wymiana ocieplenia w zakresie wskazanym w części rysunkowej w ramach przystosowania do wymagań ppoż, wraz z odtworzeniem tynków, detali;
kompleksowe wykonanie elewacji;
4) Wymiana ocieplenia ścian zewnętrznych i wykonanie nowych izolacji termicznych,
wykonanie elewacji;
5) Wykonanie nowej podłogi i posadzki;
6) Stolarka okienna i drzwiowa;
7) Prace wykończeniowe;
8) Wykonanie nowych instalacji elektrycznych – wg proj. br elektrycznej;
9) Wykonanie nowych instalacji wod-kan, klimatyzacji, ogrzewania – wg proj. br sanitarnej;
10) Opaska z kostki granitowej;
11) Instalacja klimatyzacji i wentylacji;
12) Montaż stalowych schodów wewnętrznych wraz z lamelami stalowymi;
3. Adres inwestycji:
Starostwo Powiatowe w Trzebnicy
ul. Leśna 1
55-100 Trzebnica
4. Zamawiający nie przewiduje dzielenia zamówienia na części z uwagi na fakt, iż nie dzielenie zamówienia na części jest korzystniejsze biorąc pod uwagę lepszą komunikację i koordynację na linii Wykonawca – Zamawiający. Ewentualna koordynacja działań przez Zamawiającego różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia w terminie. Mogłoby to powodować nadmierne trudności techniczne oraz dodatkowe koszty wykonania zamówienia związane także ze stworzeniem zaplecza robót, co również może mieć wpływ na podwyższenie kosztów realizacji zamówienia. Mimo braku podziału zamówienie może być realizowane przez Wykonawców należących do małych i średnich przedsiębiorców (MŚP).
5. Szczegółowe zakresy robót określają:
1) projekt wykonawczy (załącznik nr 10 do SWZ)
2) przedmiar robót (załącznik nr 11 do SWZ)
3) STWiOR (załącznik nr 12 do SWZ),
4) Decyzja pozwolenia na budowę (załącznik nr 13 do SWZ),
które stanowią integralną część niniejszej SWZ.
6. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. 2024. 725), zawartą umową w sprawie zamówienia publicznego, projektem wykonawczym, projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przepisami prawa w tym z zakresu BHP, normami technicznymi, poleceniami Zamawiającego, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując wyroby budowlane posiadające certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty i aprobaty techniczne.
7. Wszędzie gdziekolwiek przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz „lub równoważny”. W przypadku wystąpienia w specyfikacji technicznej zastrzeżonych nazw własnych oraz znaków towarowych producentów lub produktów, zgodnie z art. 99 ustawy pzp, dopuszcza się oferowanie produktów równoważnych do wymaganych przy pełnym zagwarantowaniu przez Wykonawcę spełnienia parametrów nie niższych niż opisanych w dokumentacji
projektowej. Użyte w dokumentacji projektowej i specyfikacji nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, należy traktować, jako informację na temat oczekiwanego standardu poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia. Przy czym możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych podlega akceptacji przez Projektanta. Obowiązek wykazania równoważności proponowanych rozwiązań obciąża w całości Wykonawcę.
8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
9. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy ubiegający się o wykonanie zamówienia przeprowadzali wizję lokalną budynku objętego przedmiotem zamówienia. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z osobami wyznaczonymi do komunikowania się z Wykonawcami (rozdz. XVI ust. 14 SWZ). Ponieważ wizja lokalna to oględziny miejsca realizacji zamówienia, podczas wizji co do zasady Wykonawcy nie zwracają się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia lub warunków realizacji zamówienia. Wszelkie wyjaśnienia zapisów SWZ dokonywane będą na podstawie art. 284 ustawy pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do Zamawiającego w wyznaczonym terminie na składanie ofert wpłynęły dwie oferty od Wykonawców, których ceny przewyższają kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia. W związku z tym, iż Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do cen zadeklarowanych w złożonych ofertach przez Wykonawców, postępowanie zostało unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1849795,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1987188,00 PLN

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.