Ogłoszenie z dnia 2024-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00376424/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
- 2024/BZP 00381272/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wiśniew”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiśniew
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582629
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Siedlecka 13
1.5.2.) Miejscowość: Wiśniew
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-112
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@wisniew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisniew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wisniew.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wiśniew”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3611876e-2eed-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453549
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00058097/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Rozbudowa i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Wiśniew
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376424
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIG.271.07.2024.RM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1630000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa drogi gminnej nr 361105W na odcinku Stok Wiśniewski – Myrcha” w ramach zadania pn. „Rozbudowa i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wiśniew”4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 1600000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej przebudowy drogi na odcinku Wiśniew-Ciosny nr drogi 361112W oraz 361101W w ramach zadania pn. „Rozbudowa i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wiśniew”4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Realizacja przedmiotowego zamówienia miała być współfinansowana ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, edycja 6 PGR, co zostało opisane w rozdziale VIII SWZ, na podstawie promesy wstępnej nr 6PGR/2023/4655/PolskiLad. Postępowanie zostało ogłoszone w okresie ważności promesy, stosownie do zapisów Załącznika „Szczegółowe zasady i tryb udzielania dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych” do uchwały nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych (z późn. zm.). W toku postępowania nie złożono żadnej oferty w zakresie Zadania nr 2. W związku z upływem okresu ważności promesy Zamawiający nie był uprawniony do ponownego ogłoszenia postępowania zakupowego. Jednocześnie, upływ okresu ważności promesy uniemożliwia Zamawiającemu realizację zamówienia, z powodu braku środków finansowych.
W tym stanie rzeczy wystąpiły przesłanki określone w z art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, bowiem w toku postępowania wystąpiła istotna zmiana okoliczności, przejawiająca się upływem okresu ważności promesy, powodująca, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym. Zamawiający nie dysponuje bowiem środkami finansowymi, umożliwiającymi mu samodzielną realizację zamówienia. Realizacja zamówienia wymagałaby wydatkowania środków dedykowanych na realizację innych zadań, co uznać należy za sprzeczne z interesem publicznym w rozumieniu korzyści uzyskiwanych w wyniku realizacji przedsięwzięć służących ogółowi mieszkańców w zakresie zadań ciążących na Gminie, realizowanych w drodze świadczenia usług powszechnie dostępnych, związanych np. z ochroną zdrowia, porządku publicznego, oświatą, kulturą. Ponadto, ww. okoliczności uzasadniające unieważnienie postępowania należy uznać za takie, których Zamawiający nie mógł przewidzieć. W sytuacji, gdy warunki Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych nakazywały rozstrzygnięcie obydwu zadań w jednym postępowaniu przetargowym, Zamawiający nie mógł przewidzieć, że w toku postępowania nie wpłynie żadna oferta dotycząca realizacji zadania nr 2, a upływ okresu ważności promesy (zgodnie z warunkami Programu) uniemożliwi mu ogłoszenie nowego postępowania
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1259631,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1369923,43 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie wpłynęła żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
INNE PRZETARGI WIŚNIEW
- "Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wiśniew"
- "Rozbudowa i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wiśniew"
więcej: przetargi WIŚNIEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski nad Przebudową (modernizacją) i rozbudową oczyszczalni ścieków w Skałowie oraz budową sieci kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji Kostrzyn
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w Środzie Wielkopolskiej
- Roboty budowlane w zakresie utworzenia i funkcjonowania placówki wsparcia dziennego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 1
- "Wyk. dok. proj. dla zad. pn.: "Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu przez potok bez nazwy (suchodół) w ciągu DK nr 94 w miejscowości Zimnodół" wraz z pełnieniem Nadzoru Autorskiego"
- Przebudowa parkingu przy Spichlerzu
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Jeżowe
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.