eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SupraślBudowa wraz z rozbudową i przebudową infrastruktury drogowej i technicznej na terenie Gminy Supraśl



Ogłoszenie z dnia 2024-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wraz z rozbudową i przebudową infrastruktury drogowej i technicznej na terenie Gminy Supraśl

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Supraśl

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659148

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. Piłsudskiego 58

1.5.2.) Miejscowość: Supraśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-030

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@suprasl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://suprasl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa wraz z rozbudową i przebudową infrastruktury drogowej i technicznej na terenie Gminy Supraśl

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72f6bff6-0d21-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453580

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00090302/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa wraz z rozbudową i przebudową dróg wraz z infrastrukturą technicną w Gminie Supraśl

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00314756

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – „Budowa wraz z rozbudową i przebudową dróg wraz z infrastrukturą techniczną w Gminie Supraśl – część I - przebudowa ul. Szkolnej w Supraślu”.
Zamówienie obejmuje przebudowę ulicy Szkolnej w Supraślu w zakresie budowy nawierzchni jezdni, chodników, wjazdów wraz z budową kanalizacji deszczowej z wpustami ulicznymi, przebudową elementów sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z robotami towarzyszącymi. Ulica Szkolna – droga gminna Nr 105110B przebiega na odcinku od ul. Piłsudskiego (droga powiatowa) do ulicy Żwirki i Wigury.
Przebudowę ulicy zaprojektowano na odcinku około 352,10 m od km 0+000 do km 0+ 352,10 (od ulicy Żwirki i Wigury do ulicy Piłsudskiego). Przewidziano budowę ulicy o szerokości jezdni 5,0 m z kostki brukowej betonowej gr 8 cm.
W ramach zamówienia na przewidziano wykonanie:
1) Przebudowa ulicy - nawierzchnia jezdni dł. ok. 352,10 m na odcinku od istniejącej nawierzchni w ulicy Piłsudskiego do skrzyżowania z ul. Żwirki i Wigury. Przewidziano wykonanie robót rozbiórkowych istniejącej nawierzchni jezdni, wjazdów i chodników ( ok. 1877,5 m2 nawierzchni z trylinki gr. 12 i 15 cm), rozbiórka ok. 1148,9 m2 chodników i zjazdów z płyt 50x50x7 cm, 35x35x5 cm i z kostki brukowej, krawężnika betonowego dł. ok. 701 m.b., obrzeży betonowych). Roboty ziemne polegają na wywiezieniu gruntu do poziomu rzędnych dna koryta pow. koryta ok. 1877,5 m2. Przewidziano wykonanie ulepszonego podłoża z mieszanki niezwiązanej z kruszywem CNR gr. 25 cm, warstwy mrozochronnej z gruntu stabilizowanego cementem C1,5≤4,0 MPa gr. 20 cm, podbudowy zasadniczej – z kruszywa C50/30 stabilizowanego mechanicznie gr. 22 cm. Jezdnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm szer. 5,0 m pow. ok. 1802,3 m2 – obramowana krawężnikami betonowymi 15x30 cm dł. ok. 736,9 m.b. Projekt obejmuje wykonanie chodników pow. ok. 1118,3 m2 z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej i wjazdów pow. ok. 185,2 m2 z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z dostosowaniem do istniejących wjazdów bramowych, regulację armatury podziemnej do nowej nawierzchni jezdni, oznakowanie pionowe, roboty towarzyszące. Przewidziano obustronne chodniki z kostki betonowej brukowej o zmiennej szerokości. Prace w rejonie skrzyżowania z ulicą Żwirki i Wigury i Piłsudskiego polegają na dostosowaniu do istniejącej nawierzchni tej ulicy.
2) Kanalizacji deszczowej z przyłączami – założono budowę nowego kanału z rur PEHD i PVC SN8 o średnicy 315 mm 370 m.b. z odprowadzeniem do istniejącego kanału deszczowego w ulicy Słowackiego oraz kanału z rur PEHD i PVC SN8 o średnicy 250 mm dł. 47,6 m.b. a także budowę wpustów ( 10 szt.) i przykanalików Ø 200 lite PVC SN8 dł. 47,4 m.b.
3) Przewidziano przebudowę części przyłączy wodociągowo kanalizacyjnych zgodnie z załączonym projektem wykonawczym.
4) W trakcie prowadzenia robót należy spełnić wymagania podmiotów uzgadniających dokumentację projektową (Zakład Gazowniczy, PGE Białystok Teren, gestorzy telekomunikacji itp.).
Zakres objęty zamówieniem przedstawia opracowana dokumentacja z niezbędnymi uzgodnieniami i warunkami. Projekt obejmuje regulację armatury podziemnej do nowej nawierzchni jezdni i oznakowanie pionowe. Zakres objęty zamówieniem przedstawia opracowana dokumentacja z niezbędnymi uzgodnieniami i warunkami
W zakres oferowanej ceny wchodzi pełna obsługa geodezyjna z inwentaryzacją powykonawczą oraz opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy. W trakcie realizacji inwestycji należy zapewnić dojazd do posesji mieszkańcom oraz pojazdom służb ratunkowych.
UWAGA
Należy zrealizować cały zakres robót objęty projektem ujętych w harmonogramie planowanych robót. Grunt z wykopu Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie lub odwiezie w miejsce uzgodnione z Zamawiającym. Do obowiązków Wykonawcy należy wywiezienie i zagospodarowanie materiałów z rozbiórki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 2312414,99 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – „Budowa wraz z rozbudową i przebudową dróg wraz z infrastrukturą techniczną w Gminie Supraśl – część II - - przebudowa przedłużenia drogi gminnej Nr 105222B – ulicy Żwirowej w Ogrodniczkach wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej”.
Zamówienie obejmuje przebudowę przedłużenia drogi gminnej Nr 105222B – ulicy Żwirowej w Ogrodniczkach wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej w Ogrodniczkach gmina Supraśl wraz z robotami towarzyszącymi. Ulica Żwirowa – droga gminna Nr 105222B przebiega na odcinku od ul. Sosnowej (droga powiatowa) do pętli nawrotowej w rejonie ulicy Białostockiej.
Budowę ulicy zaprojektowano na odcinku około 107,50 m od km 0+000 do km 0+ 107,50 (od pętli autobusowej do ul. Sosnowej). Przewidziano budowę ulicy o szerokości jezdni 5,50 m o nawierzchni bitumicznej.
W ramach zamówienia na przewidziano wykonanie:
1) Budowa ulicy - nawierzchnia jezdni dł. ok. 107,5 m na odcinku od pętli autobusowej do ul. Sosnowej. Przewidziano wykonanie robót rozbiórkowych istniejącej nawierzchni jezdni, wjazdów i chodników ( ok. 53 m2 nawierzchni chodnika cm, rozbiórka krawężnika betonowego dł. ok. 30,3m.b., obrzeży betonowych). Roboty ziemne polegają na wywiezieniu gruntu do poziomu rzędnych dna koryta pow. koryta ok. 876 m2. Przewidziano wykonanie ulepszonego podłoża z mieszanki niezwiązanej z kruszywem CNR gr. 25 cm, warstwy, podbudowy zasadniczej – z kruszywa C50/30 stabilizowanego mechanicznie gr. 22 cm. Jezdnia bitumiczna szer. 5,50 m – warstwa ścieralna z masy mineralno-asfaltowej AC16W gr. 8 cm, warstwa ścieralna z masy mineralno-asfaltowej AC11S gr. 4 cm- pow. ok. 674 m2, nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm – pow. około 148 m2 – jezdnia obramowana krawężnikami betonowymi 15x30 cm dł. ok. 238 m.b. Projekt obejmuje wykonanie chodników pow. ok. 36,4 m2 z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej i wjazdów pow. ok. 55 m2 z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, regulację armatury podziemnej do nowej nawierzchni jezdni, oznakowanie pionowe, roboty towarzyszące. Prace w rejonie skrzyżowań polegają na dostosowaniu do istniejącej nawierzchni tej ulicy.
2) Kanalizacji deszczowej z przyłączami – odwodnienie drogi przewidziano za pomocą wpustów ulicznych przyłączonych do projektowanej kanalizacji deszczowej - kanału z rur PEHD i PVC SN8 o średnicy 315 mm 42,7 m.b. z odprowadzeniem do projektowanego zbiornika odparowująco-rozsączającego a także budowę wpustów ( 3szt.) i przykanalików Ø 200 lite PVC SN8 dł. 30,3 m.b.
3) W trakcie prowadzenia robót należy spełnić wymagania podmiotów uzgadniających dokumentację projektową (Zakład Gazowniczy, PGE Białystok Teren, gestorzy telekomunikacji itp.).
Zakres objęty zamówieniem przedstawia opracowana dokumentacja z niezbędnymi uzgodnieniami i warunkami. Projekt obejmuje regulację armatury podziemnej do nowej nawierzchni jezdni i oznakowanie pionowe. Zakres objęty zamówieniem przedstawia opracowana dokumentacja z niezbędnymi uzgodnieniami i warunkami. W zakres oferowanej ceny wchodzi pełna obsługa geodezyjna z inwentaryzacją powykonawczą oraz opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy. W trakcie realizacji inwestycji należy zapewnić dojazd do posesji mieszkańcom oraz pojazdom służb ratunkowych.
UWAGA
Należy zrealizować cały zakres robót objęty projektem ujętych w harmonogramie planowanych robót. Grunt z wykopu Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie lub odwiezie w miejsce uzgodnione z Zamawiającym. Do obowiązków Wykonawcy należy wywiezienie i zagospodarowanie materiałów z rozbiórki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 599667,90 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – „Budowa wraz z rozbudową i przebudową dróg wraz z infrastrukturą techniczną w Gminie Supraśl – część III - - przebudowa drogi gminnej Nr 105112B – ulicy Posterunkowej w Supraślu” .
Zamówienie obejmuje przebudowę drogi gminnej Nr 105112B – ulicy Posterunkowej w Supraślu wraz z robotami towarzyszącymi. Ulica Posterunkowa przebiega na odcinku od ul. 3 Maja do ulicy 11 Listopada.
Budowę ulicy zaprojektowano na odcinku około 148,2 m od km 0+000 do km 0+ 148,20 (od ulicy 3 Maja do ulicy 11 Listopada). Przewidziano budowę ulicy o szerokości jezdni 5,80 – 6,00 m o nawierzchni z kostki brukowej betonowej.
W ramach zamówienia na przewidziano wykonanie:
1) Budowa ulicy - nawierzchnia jezdni dł. ok. 148,2 m na odcinku od ulicy 3 Maja do ulicy 11 Listopada. Przewidziano wykonanie robót rozbiórkowych istniejącej nawierzchni jezdni, wjazdów i chodników (ok. 133 m2 nawierzchni chodnika z kostki brukowej, 150,6 m2 chodników z płyt betonowych, rozbiórka krawężnika betonowego dł. ok 325 m.b., 34 m2 obrzeży betonowych, nawierzchni z trylinki ok. 970 m2). Roboty ziemne polegają na wywiezieniu gruntu do poziomu rzędnych dna koryta pow. koryta ok. 1150,1 m2. Przewidziano wykonanie ulepszonego podłoża z mieszanki niezwiązanej z kruszywem CNR gr. 25 cm, warstwy, wykonanie warstwy mrozochronnej z gruntu stabilizowanego cementem C1,5/2 grubości 15 cm, podbudowy zasadniczej – z kruszywa C50/30 stabilizowanego mechanicznie gr. 22 cm. Jezdnia ciągu pieszo-jezdnego z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm szer. 5,8-6,0 m pow. ok. 1061,9 m2 – obramowana krawężnikami betonowymi 15x30 cm. Projekt obejmuje wykonanie chodników i wjazdów z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z dostosowaniem do istniejących wjazdów bramowych, regulację armatury podziemnej do nowej nawierzchni jezdni, oznakowanie pionowe, roboty towarzyszące. Prace w rejonie skrzyżowań polegają na dostosowaniu do istniejącej nawierzchni tej ulicy.
2) Elementy odwodnienia – odwodnienie drogi przewidziano za pomocą wpustów ulicznych przyłączonych do istniejącej kanalizacji deszczowej.
3) W trakcie prowadzenia robót należy spełnić wymagania podmiotów uzgadniających dokumentację projektową (Zakład Gazowniczy, PGE Białystok Teren, gestorzy telekomunikacji itp.).
Zakres objęty zamówieniem przedstawia opracowana dokumentacja z niezbędnymi uzgodnieniami i warunkami. Projekt obejmuje regulację armatury podziemnej do nowej nawierzchni jezdni i oznakowanie pionowe. Zakres objęty zamówieniem przedstawia opracowana dokumentacja z niezbędnymi uzgodnieniami i warunkami. W zakres oferowanej ceny wchodzi pełna obsługa geodezyjna z inwentaryzacją powykonawczą oraz opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy. W trakcie realizacji inwestycji należy zapewnić dojazd do posesji mieszkańcom oraz pojazdom służb ratunkowych.
UWAGA
Należy zrealizować cały zakres robót objęty projektem ujętych w harmonogramie planowanych robót. Grunt z wykopu Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie lub odwiezie w miejsce uzgodnione z Zamawiającym. Do obowiązków Wykonawcy należy wywiezienie i zagospodarowanie materiałów z rozbiórki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 520705,83 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część IV – „Budowa wraz z rozbudową i przebudową dróg wraz z infrastrukturą techniczną w Gminie Supraśl – część IV - budowa i przebudowa dróg w Cieliczance, Karakulach i Sowlanach”, a w tym:

W ramach części IV zamówienia przewiduje się wykonanie zamówienia n/w dróg i ulic:
A. Ul. Cieliczanka w Cieliczance – ok. 780 m.b. – (nawierzchnia bitumiczna).
Przewidziano wykonanie: prace przygotowawcze: prace pomiarowe, usunięcie drzew i krzewów, usunięcie humusu; prace ziemne: wykonanie koryta i wykopów, formowanie i zagęszczenie nasypów; podbudowa: profilowanie i zagęszczenie podłoża około 5460 m2, podbudowa zasadnicza z kruszywa naturalnego 0/31,5 łamanego C50/30 gr. 22 cm stabilizowanego mechanicznie około 3993,6 m2; nawierzchnia: warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 gr. 5 cm. około 3993,6 m2, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 gr. 4 cm około 3900 cm; roboty wykończeniowe: wykonanie i umocnienie poboczy z kruszywa; oznakowanie pionowe i regulacja armatury podziemnej; ściek prefabrykowany na ławie betonowej około 1560 m.b.
B. Ul. Miodowa w Sowlanach – ok. 160 m.b. – (nawierzchnia z kostki betonowej).
Przewidziano wykonanie: prace przygotowawcze: prace pomiarowe, rozebranie elementów nawierzchni i krawężnika; prace ziemne: wykonanie koryta i wykopów, formowanie i zagęszczenie nasypów; podbudowa: profilowanie i zagęszczenie podłoża około 1141 m2, podbudowa zasadnicza z kruszywa naturalnego 0/31,5 łamanego C50/30 gr. 22 cm stabilizowanego mechanicznie około 913 m2; nawierzchnia: nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm na posypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm około 815 cm; roboty wykończeniowe: wykonanie i umocnienie poboczy z kruszywa; oznakowanie pionowe i regulacja armatury podziemnej; elementy ulic: ustawienie opornika 12x25 cm na ławie betonowej około 326 m.b.; budowa sieci wodociągowej: wodociąg Ø160 PE dł. około 23,5 m.b., wodociąg Ø110 PE dł. około 30 m.b. wraz z wykonaniem przewiertu i armaturą; budowa sieci kanalizacji sanitarnej: kanał sanitarny Ø200 PVC dł. około 34,6 m.b. z wykonaniem przewiertu i armaturą oraz rozbiórką i odbudową nawierzchni.
C. Ul. Osiedlowa w Karakulach – ok. 150 m.b. – ( nawierzchnia bitumiczna).
Przewidziano wykonanie: prace przygotowawcze: prace pomiarowe, usunięcie humusu; prace ziemne: wykonanie koryta i wykopów, formowanie i zagęszczenie nasypów; podbudowa: profilowanie i zagęszczenie podłoża około 870 m2, podbudowa zasadnicza z kruszywa naturalnego 0/31,5 łamanego C50/30 gr. 22 cm stabilizowanego mechanicznie około 768,5 m2; nawierzchnia: warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 gr. 5 cm. około 670 m2, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 gr. 4 cm około 652,5 cm; roboty wykończeniowe: wykonanie i umocnienie poboczy z kruszywa; oznakowanie pionowe i regulacja armatury podziemnej;
D. Ul. Krótka w Karakulach – ok. 100 m.b. - ( nawierzchnia bitumiczna).
Przewidziano wykonanie: prace przygotowawcze: prace pomiarowe, usunięcie humusu, rozebranie kostki betonowej i krawężnika; prace ziemne: wykonanie koryta i wykopów, formowanie i zagęszczenie nasypów; podbudowa: profilowanie i zagęszczenie podłoża około 600 m2, podbudowa zasadnicza z kruszywa naturalnego 0/31,5 łamanego C50/30 gr. 22 cm stabilizowanego mechanicznie około 510 m2; nawierzchnia: warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 gr. 5 cm. około 450 m2, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 gr. 4 cm około 450 m2, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na wlocie ulicy; roboty wykończeniowe: wykonanie i umocnienie poboczy z kruszywa; oznakowanie pionowe i regulacja armatury podziemnej; wykonanie czterech studni odwodnieniowych z przykanalikami; ustawienie krawężnika 15x30 cm na ławie betonowej z oporem dł. około 206 m.b.
Realizacja inwestycji drogowej przewidziana jest wraz z przygotowaniem przez Wykonawcę niezbędnej dokumentacji – obowiązkiem Wykonawcy jest opracowanie dokumentacji projektowej w niezbędnym zakresie wraz z pozyskaniem map geodezyjnych do celów projektowych oraz wykonanie prac budowlanych.
1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg i ulic gminnych polegająca na powierzchniowym utwardzeniu nawierzchni dróg z wykorzystaniem mieszanek mineralno - asfaltowych w gminie Supraśl – ul. Cieliczanka w Cieliczance – ok. 780 m.b., ul. Osiedlowa w Karakulach dł. ok. 150 m.b., ul. Krótka w Karakulach dł. ok. 100 m.b. oraz powierzchniowego utwardzenie nawierzchni dróg z wykorzystaniem kostki brukowej betonowej jako warstwy ścieralnej wraz z robotami z zakresu infrastruktury technicznej - ul. Miodowa w Sowlanach – ok. 160 m.b.
2) Zakres prac obejmuje wykonanie robót drogowych związanych z wykorzystaniem mieszanek mineralno - asfaltowych oraz wykonaniem nawierzchni z kostki betonowej „8” na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementowo-piaskową według ilości określonych w kosztorysach ofertowych i przedmiarach robót oraz oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3) Wykonawca w ramach robót drogowych dokona zdjęcia stanu zerowego i zaproponuje rozwiązanie niwelety w nawiązaniu do zjazdów na sąsiadujące z daną drogą posesji i wlotów dróg bocznych, wykona w ramach zamówienia dokumentację wykonawczą tzn. projekt zagospodarowania terenu oraz profil podłużny. Dokumentacja przebudowy ulicy zaproponowana przez Wykonawcę po uzgodnieniu przez Inwestora przedłożona zostanie w formie zgłoszenia do Starostwa Powiatowego w Białymstoku. Wartość dokumentacji projektowej nie może przekraczać 5% wartości robót budowlanych na poszczególnej ulicy.
4) Wykonawca zbada nośność podłoża (VSS) – dna koryta i z chwilą, gdy przy osiągniętym wskaźniku zagęszczenia równym i większym od 1,0, wtórny moduł E2 będzie mniejszy niż 80MPa zaproponuje rozwiązania pozwalające wzmocnić podłoże.
5) Zamawiający dopuszcza wykorzystanie istniejącej nawierzchni po ewentualnym doziarnieniu kruszywem C50/30 na podstawie opracowanej recepty i pod warunkiem uzyskania wtórnego modułu odkształcenia E2 ≥ 130 MPa przy E2/E1 ≤ 2,2.
6) Zamawiający oczekuje:
a) wykonania drogi wymienionej w pkt. 1 o przekroju szlakowym: jezdnia szer. 5,0 m i 4,5 m, ze spadkiem poprzecznym głównie daszkowym 2% ± 0,5%, pobocza szer. max. 1,0 m spadkiem poprzecznym 6%,
b) oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7) Materiał z usuniętych drzew, krzaków oraz karpy Wykonawca zabezpieczy w następujący sposób:
a) pnie drzew należy pociąć i przewieźć na odległość do 16 km na miejsce wskazane przez Zamawiającego,
b) gałęzie i karcze należy zagospodarować we własnym zakresie.

8) Gruz z rozbiórek Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie, zaś fragment nawierzchni utwardzonej podlega przełożeniu.
9) Grunt z wykopu Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie lub odwiezie w miejsce uzgodnione z Zamawiającym.
10) Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą, którą zarejestruje we właściwym ośrodku geodezyjnym.
11) Zamawiający wymaga co najmniej 3 - letniej gwarancji na wykonane roboty.
12) Zakres przedmiotu zamówienia określają załączone mapy oraz przedmiary robót – załącznik nr 1 do SWZ. Prace należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (SST) - załącznik nr 2 do SWZ.
13) W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy niezbędne do wykonania całego zakresu robót, a w tym również pełną obsługę geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą i projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 2035566,12 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część V – „Budowa wraz z rozbudową i przebudową dróg wraz z infrastrukturą techniczną w Gminie Supraśl – część V - budowa i przebudowa dróg w Grabówce, Henrykowie i Sobolewie”:, a w tym:
W ramach części V zamówienia przewiduje się wykonanie zamówienia n/w dróg i ulic:
A. Ul. Leszczynowa w Grabówce – ok. 470 m.b. – (nawierzchnia bitumiczna).
Przewidziano wykonanie: prace przygotowawcze: prace pomiarowe, usunięcie drzew i krzewów, usunięcie humusu; prace ziemne: wykonanie koryta i wykopów, formowanie i zagęszczenie nasypów; podbudowa: profilowanie i zagęszczenie podłoża około 3290 m2, podbudowa zasadnicza z kruszywa naturalnego 0/31,5 łamanego C50/30 gr. 22 cm stabilizowanego mechanicznie około 2726 m2; nawierzchnia: warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 gr. 5 cm. około 2406 m2, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 gr. 4 cm około 2350 m2; roboty wykończeniowe: wykonanie i umocnienie poboczy z kruszywa; oznakowanie pionowe i regulacja armatury podziemnej; ściek prefabrykowany na ławie betonowej około 100 m.b.
B. Ul. Granitowa w Henrykowie – ok. 183 m.b. – ( nawierzchnia bitumiczna).
Przewidziano wykonanie: prace przygotowawcze: prace pomiarowe, usunięcie humusu; prace ziemne: wykonanie koryta i wykopów, formowanie i zagęszczenie nasypów; podbudowa: profilowanie i zagęszczenie podłoża około 1281 m2, podbudowa zasadnicza z kruszywa naturalnego 0/31,5 łamanego C50/30 gr. 22 cm stabilizowanego mechanicznie około 1025 m2; nawierzchnia: warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 gr. 5 cm. około 915 m2, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 gr. 4 cm około 915 cm; roboty wykończeniowe: wykonanie i umocnienie poboczy z kruszywa; oznakowanie pionowe i regulacja armatury podziemnej; ustawienie krawężnika betonowego 15x30 cm na ławie betonowej około 366 m.b.; kanalizacja deszczowa na odcinku D7-D47 – kanał z rur PVC Ø400 PVC o długości około 12,4 m.b., kanał z rur PVC Ø250 o długości około 222,5 m.b., drenaż tymczasowy, przykanaliki z rur PVC Ø200 o długości około 27,1 m.b., studzienki ściekowe uliczne z osadnikiem bez syfonu szt. 13;
C. Ul. Śliwkowa w Sobolewie – ok. 440 m.b. - ( nawierzchnia bitumiczna).
Przewidziano wykonanie: prace przygotowawcze: prace pomiarowe, usunięcie humusu, rozebranie kostki betonowej i krawężnika; prace ziemne: wykonanie koryta i wykopów, formowanie i zagęszczenie nasypów; odwodnienie: wykonanie drenażu Ø110 w otulinie długości około 850 m.b.; podbudowa: profilowanie i zagęszczenie podłoża około 3164 m2, warstwa stabilizowana cementem z mieszanki CBGM C1,5/2,0 o powierzchni około 1050 m2, podbudowa zasadnicza z kruszywa naturalnego 0/31,5 łamanego C50/30 gr. 22 cm stabilizowanego mechanicznie około 2541 m2; nawierzchnia: warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 gr. 5 cm. około 2244 m2, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 gr. 4 cm około 2244 m2, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na wlocie ulicy; roboty wykończeniowe: wykonanie i umocnienie poboczy z kruszywa; oznakowanie pionowe i regulacja armatury podziemnej; kanał deszczowy Ø 300 PVC długości około 409 m.b., wykonanie 9 studni odwodnieniowych z przykanalikami; ustawienie krawężnika 15x30 cm na ławie betonowej z oporem dł. około 886 m.b.
D. Ul. Gruszkowa w Sobolewie – ok. 410 m.b. - ( nawierzchnia bitumiczna).
Przewidziano wykonanie: prace przygotowawcze: prace pomiarowe, usunięcie humusu, rozebranie kostki betonowej i krawężnika; prace ziemne: wykonanie koryta i wykopów, formowanie i zagęszczenie nasypów; podbudowa: profilowanie i zagęszczenie podłoża około 2460 m2, warstwa stabilizowana cementem z mieszanki CBGM C1,5/2,0 o powierzchni około 720 m2, podbudowa zasadnicza z kruszywa naturalnego 0/31,5 łamanego C50/30 gr. 22 cm stabilizowanego mechanicznie około 1894 m2; nawierzchnia: warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 gr. 5 cm. około 1695 m2, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 gr. 4 cm około 1648 m2, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na wlocie ulicy; roboty wykończeniowe: wykonanie i umocnienie poboczy z kruszywa; oznakowanie pionowe i regulacja armatury podziemnej; wykonanie 2 studni odwodnieniowych z przykanalikami; wykonanie drenażu Ø10 w otulinie długości około 800 m.b.; ustawienie krawężnika 15x30 cm na ławie betonowej z oporem dł. około 40 m.b.
E. Ul. Truskawkowa w Sobolewie – ok. 210 m.b. - ( nawierzchnia bitumiczna).
Przewidziano wykonanie: prace przygotowawcze: prace pomiarowe, usunięcie humusu, rozebranie kostki betonowej i krawężnika; prace ziemne: wykonanie koryta i wykopów, formowanie i zagęszczenie nasypów; podbudowa: profilowanie i zagęszczenie podłoża około 1470 m2, , warstwa stabilizowana cementem z mieszanki CBGM C1,5/2,0 o powierzchni około 700 m2, podbudowa zasadnicza z kruszywa naturalnego 0/31,5 łamanego C50/30 gr. 22 cm stabilizowanego mechanicznie około 1218 m2; nawierzchnia: warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 gr. 5 cm. około 1075 m2, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 gr. 4 cm około 1050 m2, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na wlocie ulicy; roboty wykończeniowe: wykonanie i umocnienie poboczy z kruszywa; oznakowanie pionowe i regulacja armatury podziemnej; wykonanie 2 studni odwodnieniowych z przykanalikami; wykonanie drenażu Ø10 w otulinie długości około 420 m.b. ustawienie krawężnika 15x30 cm na ławie betonowej z oporem dł. około 206 m.b.

Realizacja inwestycji drogowej wraz z przygotowaniem przez Wykonawcę niezbędnej dokumentacji – obowiązkiem Wykonawcy jest opracowanie dokumentacji projektowej w niezbędnym zakresie wraz z pozyskaniem map geodezyjnych do celów projektowych oraz wykonanie prac budowlanych.
1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg i ulic gminnych polegająca na powierzchniowym utwardzeniu nawierzchni dróg z wykorzystaniem mieszanek mineralno - asfaltowych w gminie Supraśl – ul. Leszczynowa w Grabówce – ok. 470 m.b., ul. Granitowa w Henrykowie dł. ok. 183 m.b., ul. Śliwkowa w Sobolewie dł. ok. 440 m.b., ul. Gruszkowa w Sobolewie dł. ok. 410 m.b., wraz z robotami z zakresu infrastruktury technicznej.
2) Zakres prac obejmuje wykonanie robót drogowych związanych z wykorzystaniem mieszanek mineralno - asfaltowych oraz wykonaniem nawierzchni z kostki betonowej „8” na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementowo-piaskową według ilości określonych w kosztorysach ofertowych i przedmiarach robót oraz oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2) Wykonawca w ramach robót drogowych dokona zdjęcia stanu zerowego i zaproponuje rozwiązanie niwelety w nawiązaniu do zjazdów na sąsiadujące z daną drogą posesji i wlotów dróg bocznych, wykona w ramach zamówienia dokumentację wykonawczą tzn. projekt zagospodarowania terenu oraz profil podłużny. Dokumentacja przebudowy ulicy zaproponowana przez Wykonawcę po uzgodnieniu przez Inwestora przedłożona zostanie w formie zgłoszenia do Starostwa Powiatowego w Białymstoku. Wartość dokumentacji projektowej nie może przekraczać 5% wartości robót budowlanych na poszczególnej ulicy.
3) Wykonawca zbada nośność podłoża (VSS) – dna koryta i z chwilą, gdy przy osiągniętym wskaźniku zagęszczenia równym i większym od 1,0, wtórny moduł E2 będzie mniejszy niż 80MPa zaproponuje rozwiązania pozwalające wzmocnić podłoże.
4) Zamawiający dopuszcza wykorzystanie istniejącej nawierzchni po ewentualnym doziarnieniu kruszywem C50/30 na podstawie opracowanej recepty i pod warunkiem uzyskania wtórnego modułu odkształcenia E2 ≥ 130 MPa przy E2/E1 ≤ 2,2.
5) Zamawiający oczekuje:
a) wykonania drogi wymienionej w pkt. 1 o przekroju szlakowym: jezdnia szer. 5,0 m i 4,5 m, ze spadkiem poprzecznym głównie daszkowym 2% ± 0,5%, pobocza szer. max. 1,0 m spadkiem poprzecznym 6%,
b) oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6) Materiał z usuniętych drzew, krzaków oraz karpy Wykonawca zabezpieczy w następujący sposób:
a) pnie drzew należy pociąć i przewieźć na odległość do 16 km na miejsce wskazane przez Zamawiającego,
b) gałęzie i karcze należy zagospodarować we własnym zakresie.

7) Gruz z rozbiórek Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie, zaś fragment nawierzchni z kamienia podlega przełożeniu.
8) Grunt z wykopu Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie lub odwiezie w miejsce uzgodnione z Zamawiającym.
9) Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą, którą zarejestruje we właściwym ośrodku geodezyjnym.
10) Zamawiający wymaga co najmniej 3 - letniej gwarancji na wykonane roboty.
11) Zakres przedmiotu zamówienia określają załączone mapy oraz przedmiary robót – załącznik nr 1 do SWZ. Prace należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (SST) - załącznik nr 2 do SWZ.
12) W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy niezbędne do wykonania całego zakresu robót, a w tym również pełną obsługę geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą i projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 3500737,17 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1769441,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2314973,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1769441,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUKTON sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662102388

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1769441,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 522367,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 767877,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 522367,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Via Perfect Seweryn Guziejko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661986356

7.3.4) Miejscowość: Zdroje

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 522367,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 425334 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 545927,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 425334 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Via Perfect Seweryn Guziejko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661986356

7.3.4) Miejscowość: Zdroje

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 425334 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty, które wpłynęły w ramach tej części przewyższają kwotę,którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty, które wpłynęły w ramach tej części przewyższają kwotę,którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.