Ogłoszenie z dnia 2024-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00398263/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacji Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Radgoszcz, działa gruntu 23/8
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKA SPÓŁKA KOMUNALNA AQUALIFT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: MSK AQUALIFT sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301993867
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 24A
1.5.2.) Miejscowość: Międzychód
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 957482042
1.5.8.) Numer faksu: 957482043
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetragi@aqualift.co
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.aqualift.co
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f89d579a-3a8f-11ef-880f-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacji Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Radgoszcz, działa gruntu 23/82.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f89d579a-3a8f-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453601
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00061879/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja SUW w miejscowości Radgoszcz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00398263
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TM/02/ZWiK?24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 480050,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego pn.:
„Modernizacja Stacji uzdatniania wody (SUW) w m. Radgoszcz”.
Zakres modernizacji Stacji uzdatniania wody obejmuje: demontaż istniejących w budynku Suw wszystkich
rurociągów wykonanych ze stali czarnej łączących zbiorniki filtrów ciśnieniowych z zestawem pomp
drugiego stopnia oraz demontaż zasuw ręcznych i innych urządzeń zamontowanych na tym rurociągu lub
powiązanych technologicznie z tym rurociągiem wraz z utylizacją materiałów rozbiórkowych, dostawę i
montaż: rurociągów wykonanych ze stali nierdzewnej, przepustnic sterowanych automatycznie, pompy
płuczącej, sprężarki, pompy dozującej podchloryn, wymianę istniejącego wodomierza na wejściu wody
surowej na przepływomierz, podłączenie do systemu AKPiA istniejących przepływomierzy na wyjściu
wody uzdatnionej, dostawę i montaż trzech przepływomierzy dwukierunkowych na każdym z filtrów na
wodzie uzdatnionej, monitoring pracy modernizowanej Suw w Radgoszczy ze stanowiska
dyspozytorskiego zlokalizowanego w Stacji uzdatniania wody w m. Międzychód, wykonanie instalacji
elektrycznych oświetlenia, zasilania urządzeń oraz AKPiA, oraz wykonanie, działającej w jednym spójnym
systemie, „pełnej” automatyki i sterowania dla istniejących i nowo montowanych urządzeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45252000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:1. Zamawiający w dniu 08.08.2024 roku odrzucił ofertę numer 1. Obowiązkiem Oferenta było
wypełnienie kosztorysu ofertowego zgodnie z załącznikiem i wpisanie tylko kosztu jednostkowego
oraz wartości. Pozycje kosztorysowe odzwierciedlały zaplanowany zakres jaki należy wykonać. W
kosztorysie – załączniku nr 5 do oferty, Oferent zmienił opis pozycji kosztorysowej, obmiar, oraz
jednostki miary. Kosztorys dołączony do oferty nie odzwierciedla zakresu prac jaki Zamawiający
planował wykonać w zakresie modernizacji SUW w Radgoszczy.
Złożona oferta (Załącznik numer 5) jest niezgodna z warunkami zamówienia w sposób nieusuwalny.
Zaoferowany przedmiot zamówienia nie odpowiada opisowi w SWZ oraz opisie przedmiotu
zamówienia w zakresie istotnym dla wykonania przedmiotu zamówienia. Oferta numer 1 decyzją
Zamawiającego została odrzucona.
2. W informacji z otwarcia ofert Zamawiający poinformował oferentów jaka kwota jest przeznaczona na
realizację zamówienia. Na realizację zadania Zamawiający ustalił wartość szacunkową w wysokości
590.461,50 zł (brutto). Oferta numer 2 która po odrzuceniu oferty numer 1, spełnia warunki udziału
w postępowaniu, została skalkulowaną na kwotę brutto 1.070.395,20 zł. Zamawiający nie może
zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy PZP, który stanowi:
„Zamawiający unieważnia postępowanie, cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą
ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że
zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1070395,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1070395,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1070395,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYCHODU
- Zakup ciągnika rolniczego wraz z ładowaczem czołowym dla Zakładu Doświadczalnego Technologii Produkcji Pasz i Akwakultury w Muchocinie
- Budowa oświetlenia drogowego na ul. Akacjowej, Dębowej i Klonowej w m. Międzychód
- Przebudowa poddasza budynku mieszkalno - usługowego, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem rej. 922/A decyzja z dnia 21.02.1970 rok na działce numer ewidencyjnym 297 w Międzychodzie.
więcej: przetargi w Międzychodzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana nawierzchni poliuretanowej wraz z warstwą hydroizolacyjną
- Wykonanie remontu oraz przebudowa sal dydaktycznych w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 38 przy ul. Namysłowskiej 10 w Warszawie
- Przeprowadzenie prac budowlanych związanych z renowacją budynków pałacu i oficyny północnej w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach - etap II.
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" WRAZ Z BUDOWĄ KORTU TENISOWEGO W DZIAŁOSZYNIE"
- "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III"
- PRZEBUDOWA UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO W OLEŚNICY WRAZ Z PRZEBUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ I SIECI ENERGETYCZNEJ ORAZ BUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.