eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StarachowiceDowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne w związku z realizacją projektu "Dziś uczeń - jutro student" w roku 2024



Ogłoszenie z dnia 2024-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne w związku z realizacją projektu "Dziś uczeń - jutro student" w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Starachowicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009395

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr Władysława Borkowskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Starachowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 276-09-00

1.5.8.) Numer faksu: 276-09-02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.starachowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.starachowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne w związku z realizacją projektu "Dziś uczeń - jutro student" w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7724a12-1da1-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453619

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068005/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne w związku z realizacją projektu „Dziś uczeń – jutro student” w roku 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345308

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 477902,55 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 149935,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług przewozowych uczniów szkół ponadpodstawowych wraz z ich opiekunami, dla których organem prowadzącym jest Powiat Starachowicki w związku z realizacją projektu "Dziś uczeń - jutro student", w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus zgodnie z planowanym przez Zamawiającego zapotrzebowaniem na usługę transportową (pkt 4).
2. Realizacja zamówienia odbywać się będzie wg bieżących potrzeb i na zlecenie Zamawiającego po poinformowaniu o terminie usługi z 2 tygodniowym wyprzedzeniem (zgodnie z pkt 4).
Zamawiający informuje, że istnieje prawdopodobieństwo wykorzystania więcej niż jednego autobusu w tym samym czasie.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilość przewozów, terminów ich wykonywania oraz liczby dzieci, ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu.
4. Planowane zapotrzebowanie na usługę transportową (przedstawiona ilość wyjazdów i kilometrów jest ilością szacunkową i może ulec zmianie)
Zad. 1) Dojazd uczestników na wykład: 14 wyjazdów dla grupy ok. 40 osób, (tj. usługa 1-dniowa do 150 km w obie strony/6-8 h), 1 wyjazd + 2 opiekunów
Zad. 2) Dojazd na wizytę studyjną: 7 wyjazdów dla grupy ok. 20 osób (tj. usługa 1-dniowa do 150 km w obie strony/8 h), 1 wyjazd + 1 opiekun
Zad. 3) Dojazd uczestników na warsztaty: 12 wyjazdów dla grupy ok. 40 osób (tj. usługa 2 dniowa, min. 150 km/dzień x 2 = 300 km w obie strony), 1 wyjazd + 4 opiekunów
Zad. 5) Dojazd uczestników na festiwal: 8 wyjazdów dla grupy ok. 40 osób (tj. usługa 1-dniowa do 150 km w obie strony/8h) do Kielc,1 wyjazd + 2 opiekunów
Zad. 13) Dojazdu uczestników na warsztaty: 8 wyjazdów dla grupy ok. 30 osób (tj. usługa 1 -dniowa do 150 km w obie strony/8 h), 1 wyjazd + 2 opiekunów
Zad. 14) Dojazd uczestników na warsztaty: 3 wyjazdy dla grupy ok. 28 osób (tj. usługa 1 -dniowa do 150 km w obie strony/8 h), 1 wyjazd + 2 opiekunów
Zad. 15) Dojazd uczestników na warsztaty: 12 wyjazdów dla grupy ok. 40 osób (tj. usługa 1-dniowa powyżej 150 km w jedną stronę, w obie strony do 400 km), 1 wyjazd + 2 opiekunów
Zad. 16) Dojazd uczestników na plenery warsztatowe: 3 wyjazdy dla grupy ok. 20 osób (tj. usł. 3- dniowa z koszt. kierowcy, szacowana liczba km - 450 km(w obie strony), 1 wyjazd + 2 opiekunów
Szacunkowa łączna liczba km - 9750 - Zad. 3, 15,16
Szacunkowa liczba stawek dziennych - 40 - Zad 1, 2, 5, 13,14
Oferowana cena za 1 km przebiegu busa/autobusu - Zad. 3, 15,16 - oraz proponowana stawka dzienna - Zad 1, 2, 5, 13, 14 - zawierają wszystkie dodatkowe opłaty (opłaty postojowe, parkingowe, koszty zatrudnienia, zakwaterowania i wyżywienia kierowcy i inne).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona dokumentacja na stronie prowadzonego postępowania
https://epropublico.pl/ zakładka zamawiający Powiat Starachowicki:
Szczególowy zakres zamówienia okresla załącznik nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146455,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146455,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146455,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Handel Transport Anna Chmiel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 291274507

7.3.4) Miejscowość: Charężów

7.3.5) Kod pocztowy: 26-060

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146455,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.